יאללה בלגן!! בית"ר מול הפועל ב"ש

BelaMirela

New member
בית"ר לא טובה מספיק , לא יציבה , נתומה למצבי רוח

והפועל באר שבע שלטה בבמגרש מן ההתחלה.
 

shay100m

New member
צריך לומר את האמת.

הפועל ב"ש הגיעה בהרכב חסר וחגגה עלינו .
&nbsp
משחק ההגנה הבית"רי איום ונורא , אפשר להאשים את כחילה בבינוניות , את אלעד גבאי ביכולת עלובה(הבחור בכלל לא בכושר או ממש גרוע) , אבל בסופו של דבר משחק הגנה פשוט רע ,הן בעמידה והן בתיאום בין השחקנים.
&nbsp
רוקאביציה כבש שער יפה אבל חוץ מהמהלך הזה הראה בעיקר שהוא שחקן חלש (או שגם הוא לא נכנס לכושר?) , האיבוד של הכדור שהוא גרם הרס לנו את המשחק.
&nbsp
אם נתחיל לדבר על ההתקפה אז היא גם שבלונית מאוד , השחקנים מאוד לא מדויקים, ונראה שהקבוצה פשוט משתמשת בשיטת משחק שלא מתאימה ליכולות שלה.
&nbsp
לא מבין מה לירוי צעירי עושה בהרכב! שחקן חלש מאוד. אלעד גבאי לא בכושר לא עדיף את ירוחם ? דה לוקאס פשוט עייף ,יש לו טאצ' טוב אבל חוץ מזה כלום וזה לא מספיק לרמה הזו . צריך להוציא מההרכב את דה לוקאס ואת צעירי ולהרכיב את נס זמיר/לידור כהן ואייבינדר .
&nbsp
בכל הנ"ל אשם אך ורק המאמן , בית"ר פשוט לא נראית כמו קבוצה מאומנת שיודעת מה היא מחפשת על המגרש .מותר להפסיד גם 5-0 אבל אסור לבית"ר להראות ככה .
&nbsp
קורצקי לא הביא תוצאות טובות אבל הוא העמיד את הקבוצה מצוין ויצר מנהיג בשם שלומי אזולאי, מחליפו הוציא את המיטב מהקבוצה אשתקד(עם ליביו אנטל הנהדר) ,אך כרגע אין למאמן שלנו מה להציע .
&nbsp
עם אייבינדר הקבוצה יכולה להשתפר פלאים כי בליגה שלנו זה יכול להספיק , אבל פשוט כואב לראות איך שום שחקן לא יודע להרים כדור לרחבה ,ההגנה נאיבית ולא מתואמת ,ההתקפה אומללה ושבלונית ושלומי אזולאי אחד חסר מאוד.
&nbsp
בלי עומר אצילי יורדים ליגה . ורק עם עומר אצילי אי אפשר להתקדם לשום מקום.
 
למעלה