והנה שוב "אוהדים" שהורסים לקבוצה .

shay100m

New member
והנה שוב "אוהדים" שהורסים לקבוצה .

כאילו שאלי טביב חיכה לטריגר שיאפשר לו לברוח ולהאשים את כולם בהכל .
אם נחפש אשמים בבושה שהיתה אתמול , נמצא שחלק מהקהל שהיה אתמול במגרש עשה את כל העבודה בשביל שהקבוצה לא תצליח,
השופט השולף המהיר בתבל רק חיכה לראות האם השחקנים מתנהגים כמו הקהל , ברגע שהוא ראה שמדובר באותו חומר אנושי הוא פשוט התחיל לשלוף בלי אבחנה .

למרות הכל יכולנו לצאת מהמשחק הזה הרבה יותר טוב אם היה מאמן רציני שיודע איך להתנהל במצבים כאלה ,אם היה לפחות בלם איכותי אחד שיעשה סדר בהגנה , באלה כנראה אפשר להאשים קצת את טביב אבל בסופו של דבר הוא ירה לעצמו ברגל עם האדישות הזאת בחיזוק היכן שצריך אז בעצם טביב הרס לעצמו , ה"אוהדים" הרסו לעצמם וגם כנראה שעשו נזק קצת מעבר...

אבל בטון קצת שונה אני חייב לומר שלא קרה שום דבר , בסך הכל קצת רימוני עשן , הפסקת משחק ל-5 דקות .....
התקשורת פה עשתה מזה בלגן שלם , השתלחות חסרת רסן של צוות השדרנים של ערוץ 5 , ובראשותם כמובן איך לא....שרת התרבות!!

אני בטוח גברת מירי רגב שהיועצים שלך אמרו שאת חייבת לשנות את התדמית שלך בציבור אז את צריכה להתחיל להתייפף אז אני מבין מאיפה הקשקושים האלה באו, אבל בסופו של דבר זה לא קשור אלייך,ולא דורש התערבות שלך.

כשאוהדי הפועל התפרעו ושרפו יציעים ב2007 המשחק הופסק לחצי שעה , ההתאחדות אמרה כמה מילים ונסגר הסיפור.

מה זה צייד המכשפות הזה??

ולמה טביב משחק על זה ועולה על גל ההתייפיפות??
 
אני חייב להסכים איתך

אני "אוהב" איך שכל הצדקנים מטיפים מוסר. הם ילמדו אחרים מהי התנהגות נאותה.
כשאני מדבר על איך שמדינת ישראל מידרדרת אני מדבר על האנשים שמנהלים אותה, ועל האנשים שמנהלים את השיח הציבורי. פלורליזם מבחינתם היא מילה מגונה. אין להם הבנה של מהי דמוקרטיה אמיתית, אם לא תסכים איתם יחסלו אותך ויהנו לצפות בך נאבק על שמך הטוב. האנשים האלה שממהרים לקפוץ על עגלת השנאה הם לא האנשים שהייתי רוצה שינהיגו את המדינה - הם אינם אנשים שקולים, ובמקום לחפש פתרונות הם מחפשים אשמים. בושה להם ולנו שהם מובילי דעת קהל. לא אנקוב בשמות.

בכל אופן, כל הדיונים היו חד-צדדיים, לכן אני אנסה לאזן טיפה. כמה דברים במאמר מוסגר -

1. האירוח הבלגי היה נוראי. שרלרואה, עיר שידועה בקיצוניות של האוכ' המוסלמית הדתית שבה [כולל שריפות בתי כנסת ופוגרומים ביהודים], לא סיפקה אבטחה ראויה לאוהדים, וכתוצאה מכך התפתחה קטטה בבית המלון שבה אוהדים בלגים תקפו אוהדים ישראלים. אני לא מיתמם, אני מניח שחלק מהאוהדים שלנו התגרו ואולי התחילו את המהומה, וכמובן החזירו, אבל הקו שמנחה אותי הוא שבמדינה זרה, ובהיעדר אבטחה, האחריות חלה קודם כל על המדינה המארחת. אם זה היה קורה בישראל הייתי מבקר את ההתנהלות שלנו, ומגנה.

2. נגמרו הימים שיהודי, בן הארץ, יסתובב בחוץ לארץ וירגיש מאוים. זה אולי מתאים לדור שלי או זה שלפניי, אבל הדור שלכם הוא דור של צברים בני צברים, ששירתו בצבא הישראלי, גדלו כרוב יהודי ובמערכת חינוך ציונית, וגדלו על האתוס הלאומי של "להיות עם חופשי בארצנו", ולכן אני מבין, ומעריך אפילו, את זה שאוהדים צעירים לא שותקים כשהם נתקלים בגילויי אנטישמיות מצד קהלים אחרים. פעם יהודי לא יכל להגיב, מפני שכמיעוט חשש לחייו במדינה שהיא לא שלו. היום יש לנו בית לחזור אליו כשאנו בחוץ לארץ, ואסור לשתוק כשנתקלים בחוסר צדק. שוב, אני לא מיתמם - אין ספק שחלק מהאוהדים חיפשו את הפרובוקציה וחיפשו לריב. אבל כשהתקשורת משמיטה מכל דיון את ה"מחוות" הניאו-נאציות של הקהל המארח זה כמו יריקה על כל מה שמדינת ישראל השיגה ב-67 שנותיה. אני לא כועס על אוהדים שמרגישים צורך לתת לקולם להישמע כשאנשים מזלזלים במורשת ובכאב ההיסטורי שהם נושאים על גבם.

3. אירועי המשחק לא שונים באופן יוצא דופן ממה שקורה במשחקים אחרים. אני לא אקח דוגמאות מדרום אמריקה [מפני שפה מדובר בכדורגל אירופי והנורמות אחרות], אבל בשלבים האלה, הלא-מתקדמים של ההתמודדויות, כשאתה משחק נגד קבוצות ממדינות פחות מתקדמות, אתה נתקל באירועים כאלה. כמו ששי כתב. וזה לא רק הדוגמאות הרגילות שכולם אוהבים לקחת מסרביה, בוסניה ואלבניה - זה גם רומאניה, זה גם הונגריה, זה גם בולגריה [או פה], וזה גם רוסיה הלבנה, to name a few. וזה גם קורה אחרי המשחק, לא רק בגבולות האיצטדיון. אגב, לגבי זה - יש להוקיע כל התפרעות, אבל באופן אירוני למדי, אתה מעדיף ורוצה לקוות שהיא תקרה בתחומי האיצטדיון ולא ברחובות העיר, מפני שאז יש לך יכולת למנוע פגיעות בנפש. הרבה פעמים אני שומע אנשים אומרים "מה הם הורסים לנו את המשחק, שיקחו את האלימות שלהם החוצה, לסגור להם את היציע ולשלוח אותם החוצה". אותם אנשים לא מבינים מה הם אומרים ועד כמה זה מסוכן אם האלימות תקרה מחוץ לתחומי המגרש. בעניין הזה, בניגוד לקהלים אחרים באירופה, אני חושב שהאוהדים נהגו נכון - אם כבר בחרתם למחות ולהתפרע, עשו זאת במהלך המשחק.

מה שאני אומר זה שההתנהגות של אוהדי בית"ר קרתה, וקורית בהרבה מדינות אירופה, והיא לא אירוע חריג. בית"ר צריכה להיענש? כמובן. אבל בואו לא נהפוך את האירועים האחרונים ליוצאי דופן. הרבה אנשים קופצים על העגלה של "ביישו אותנו, ביזו אותנו, האוהדים הכי נוראים בהיסטוריה, חבל ששיחררנו את הכותל בשביל אנשים כאלה, ולא מגיע לאנשים האלה ששלמה ארצי המושלםםםםםם יוציא אלבום נוסף!!!1!!1!" לחינם. באמת שאין צורך להגזים, לפחות לא הפעם.

רק יש לומר, שכאשר האוהדים שלנו נוהמים כלפי שחקנים שחורים, למשל, זה בעיני הרבה יותר אנטי-ציוני ומכוער מאשר כל אירוע "חבלני" [כפי ש"המלומד" שלמה שרף אמר אתמול] שקרה אמש, אבל אני לא רואה אף אחד יוצא מגדרו. גם לא שליימל'ה החמוד, וגם לא הגב' השרה רגב. מגנים נהמות כלפי שחורים? בהחלט שהם מגנים, את זה הם תמיד יודעים לעשות, אבל מרביצים לעצמם? לא. וזה חבל.

4. בית"ר התארחה [ואירחה] קבוצה קזחסטנית בשבועיים האחרונים. קזחסטן היא מדינה ש-70% מאוכלוסייתה הינה מוסלמית. בניגוד לעיר הפונדמנטליסטית שרלרואה, קזחסטן היא מדינה מוסלמית חילונית, מדינה שסובלת מטרור ונלחמת בו. אופי האנשים הוא שונה. ראינו שצמד המפגשים איתם עבר בלי שום בעיה. תצוגת העידוד בטדי היתה מרשימה.
אז זה לא שאוהדי בית"ר ראו מוסלמים מולם והוציאו קיטור. האוהדים הוכיחו שהם באים לתמוך בקבוצה, ואת הגזענות, לצערנו, ישמרו, אבל ישמרו למשחקים במסגרת הליגה המקומית. זה גורם לי לתהות מה היה החלק של אוהדי שרלרואה באירועים אתמול.

5. הנקודה הכי חשובה בעיני: אנשים צריכים לזכור שהחוליגנים של הכדורגל [או של הכדורסל, הרי אתה לא יכול לשחק ביוון בלי שיזרקו עליך מטבעות כפי שזרקו אתמול על השוער], בכל מדינה ומדינה, הם תוצר לקוי של מערכת החינוך והרווחה במדינה. זה אף פעם לא אנשים שיש להם מה להפסיד בחיים [אנשים עובדים ומרוויחים, שהם בעלי משפחות, ובעלי השכלה, והזדמנויות להתקדם בחיים] מתפרעים במגרשי הכדורגל. זה פשוט לא קורה. המתפרעים הם בני עשרה [19-], שלרוב גדלים בלי הכוונה נכונה ומסגרת מסודרת, ואחרים פשוט לא קיבלו חיבוק כשהיו ילדים [היום יודעים לומר שגם לזה יש השפעה בחיים], וכשהם גדלים כל התסכול המצטבר, האכזבה וההבנה שהם בעמדת נחיתות לעומת השאר מכה בהם והם מחפשים להוציא את זה, ואיפה אפשר להוציא את זה יותר טוב מאשר במגרשי הספורט. אנחנו רואים כל שבוע את הקומץ של האנשים האלה, והוא רק גדל, בכל קהל וקהל בכדורגל הישראלי. לכן, המתפרעים הם לא בעיה של קבוצת ספורט כזאת או אחרת שצריכה לשחק את תפקיד השוטר, השופט והתליין, אלא בעיה של המדינה.

אני לא אוהב את זה שבשנים האחרונות ישראל למדה להיות מדינה ש"מגלגלת" אחריות - מוסדות החינוך שמפנים למחלקת הרווחה, שמפנה לביטוח הלאומי, שמפנה למחלקה הסוציאלית, שמפנה לעמותות סיוע, וחוזר חלילה.
אני לא רוצה להיכנס לדיון ברמת המאקרו, אבל ידעתי כבר לפני שנים שאנחנו בדרך הלא-נכונה ושמתישהו בקרוב זה יתפוצץ לנו בפרצוף. אני לא יודע איך והאם אפשר לעצור את כדור השלג הזה. המצב מחמיר בכל שנה, ורמת האלימות בכל תחומי החיים עולה. זה קורה גם בכנסת, בבתי משפט ובתכניות ריאליטי, ממש בכל מקום - שיח אלים, ברברי ופאשיסטי - ומה אתם יודעים, זה לא רק אוהדי בית"ר. לרוב אפילו מדובר באנשים שמתיימרים להיות מייצגי חוק ושומרי ערכי הדמוקרטיה המערבית. כמה שהם רחוקים שנות אור מנאורות. "הישראלי המכוער" הוא לא רק במגרשי הכדורגל, הוא בכל מקום, וזה באשמת מדינת ישראל והאנשים שמנהיגים אותה [משמאל ומימין].

אם לסכם את דבריי.
מה שקרה במשחק אתמול לא היה צריך לפתוח מהדורות חדשות. מהדורות ספורט כן, אבל לא את מהדורת הבוקר של ערוץ 2. אנשים צריכים לשתות כוס מים ולהירגע, ואולי לאחר מכן לשקול מה סדר העדיפויות שלהם בחיים והאם הסדר הקיים הוא נכון או לא - ילדים מתים כל יום ממחלות, נשים נאנסות, תאונות דרכים בכל מקום, משפחות שלמות רעבות, ישראלים שמתגייסים לדאע"ש ....כל כך הרבה מה לדבר עליו, ואלה נושאים שחייבים לדבר עליהם, אלה נושאים בעדיפות ראשונה. אבל לא, ידברו על אירועי משחק כדורגל, שבדיעבד הוא חסר חשיבות לחלוט
 

פספורט 1

New member
לביתר והפועל יש מכנה משותף

לה פמיליה של ביתר והאולטראס של הפועל.

את שניהם צריך להשליך לפח האשפה של הכדורגל...
 

פספורט 1

New member
מירי רגב היא גם שרת הספורט

מגוחך שאתה כותב שזה לא קשור אליה...בתוקף תפקידה
היא חייבת להגיב.
 

BelaMirela

New member
אובמה ? למה לא גם ג'וקו וידודו ? ומה עם אחמד מחמד סוקארנו ?

ומה יעזור אם יגיבו מנהיגים ? בית"ר בזתה עצמה על המגרש , וחלק מאלה הקרויים אוהדיה בזו אותה ביציעים כי נתקלו בנאצים מתוצרת בלגיה. חוץ מזה ישנו פער עצום בין קבוצה שסימה מקום 4 בישראל לבין קבוצה בלגית בערך מאותו מקום בליגה הבלגית . לבית"ר עם למעלה מ 5 שנים בלי תואר בישראל אין מה להציג באירופה. העונה זה נגמר עם נצחון אחד , של בית"ר קבוצה אסיאתית נגד קבוצה אסיאתית אורדאבאסי שימקנט , תיקו אחד בין אותן 2 קבוצות באסיה , ו 2 תבוסות מוחצות נגד קבוצה מהדרג הבינוני באירופה. יחס שערים 10-4 ב 4 משחקים , מזל שאנחנו מועמדים לסלוק , כדי שנמנע מבזיונות בעתיד. יותר חשוב להתרכז בגביע הטוטו.
 

shay100m

New member
אני פשוט חושב שדראפיץ לא יודע להעמיד הגנה

מצד שני אין לו באמת בלמים...
 
דיווח על האירועים ממקור ראשון:

טל מילר [חבר הפורום הזה בעבר, אם אני זוכר נכון] היה עם הקבוצה וסיקר מקרוב את כל האירועים לפני ובמהלך המשחק. התמונה שמתקבלת, אפוא, שונה בתכלית ממה שהוצג בתקשורת. כמובן.

כפולו אפ על מה שכתבתי ביום ו', אני חייב לומר שאכזבתי העמיקה שעות מאוחר יותר נוכח זה שאת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2, המהדורה הנצפית בישראל, פתחו לא עם הסכם הגרעין ולא עם הרב המטריד, אלא עם "התפרעות" אוהדי בית"ר. נפל דבר, העולם הוסט מצירו!
זו כבר לא "הגזמה", אלא איבוד שפיות ופרופורציות. כולה משחק כדורגל, ומשחק שלא משפיע באופן ישיר [או עקיף] על מרבית הצופים.

קשה לי לקבל את חוסר הצדק. קשה לי לקבל את זה שאנשי תקשורת ערכיים, אנשים שאני מאמין בעבודה שלהם, לא מצאו לנכון להציג את הצד המותקף של אוהדי בית"ר. זה כמעט מרגיש לי כאילו אנשים פוחדים היום לדבר בשם בית"ר שחלילה לא יוצגו כ"פאשיסטים". מהפוליטיקאים לא הייתי מצפה לפחות מהתגובה של ח"כ רזבוזוב ["ארגון טרור"], ובודאי שלא ממירי רגב, משום שזו היתה הזדמנות פז מבחינתה לשדר תדמית יותר מיינסטרימית מהתדמית המוכרת שלה. לא חייבים להסכים להסכים עם ההתנהגות שהובילה למה שאירע, אבל לכל הפחות, כאיש תקשורת שאמור להציג את כל העובדות ולתת לציבור לגבש דעה בלתי-תלויה, הייתי מצפה לראות אדבוקטורים, ולא אחד אלא כמה. משפט דרייפוס, ישראל 2015.

וזה אירוני ומתבקש שאחת הכתבות בהמשך המהדורה עסקה בדמוניזציה של מדינת ישראל בקמפוסים במוסדות האקדמים בארה"ב ותחושת הרדיפה שלנו כישראלים ש"מחפשים" את ישראל על כלום ומנסים להשחיר את תדמיתה, וזה הדבר דומה בעיני לאירועי שרלרואה.

אני חוזר ואומר, לא כל האוהדים מייצגים את הדרך הנכונה של בית"ר. אני כותב את זה שנים, גם פה בפורום.
אבל הביקורת על האוהדים באירועים האחרונים היא אינה מידתית. "הישראלי המכוער" נמצא בכל מקום ולא רק בטיסה חזרה משרלרואה.

רק דבר אחד אני מבקש מהמדינה - בפעם הבאה שאזרחי המדינה מחליטים "לייצג" את המדינה בכבוד בחופשה שלהם בסוריה אחרי שלא מצאו את מקומם בשורות דאעש והחליטו לחזור לכפר שלהם שנמצא בגבולות הקו הירוק, שיחכו להם גם עשרות אנשי יס"מ בשדה התעופה. אני אקח את זה אישית אם לא.
 
היתה לי שיחה ארוכה היום עם אוהד כדורגל, לא של בית"ר

סיפרתי לו את כל הסיפור, מתחילתו. זה אמנם לא גרם לו לשנות את דעתו על לה-פמיליה והנזק שהארגון הזה גורם לבית"ר [ועל כך אני מאמין שיסכימו גם רוב אוהדי בית"ר, אין פה שאלה בכלל] כמי שרואה זאת מהצד, אבל כשסיפרתי לו את העובדות ואת השתלשלות האירועים זה גרם לו לעשות הערכה מחודשת ולראות קצת אחרת את הדברים. עדיין לא להסכים, אבל להבין שכמו כל דבר בחיים, זה מורכב ודורש יותר מחשבה מאשר סתם התלהמות שמחפשת את הקורבן התורן. וזה מה שאני אומר. אנשים סובלים מבורות וצרות אופקים. הם מגבשים דיעה בלי לדעת את כל הפרטים. מה מקור האינפורמציה? התקשורת הממוסדת. אבל כשהתקשורת מציגה בצורה חסרת מידתיות רק צד אחד של הסיפור, מציגה נרטיב ולא כרוניקה, ומתעלמת לחלוטין מעובדות חשובות ומרכזיות, זו לא רק עבודה עיתונאית זולה ולא-מקצועית, זה בדיוק מה שעושים למדינת ישראל בעולם, ועל כן זה מפתיע אותי שכך ישראלים בוחרים לעבוד. קצת יושר עם עצמך, לדעת בסוף היום שסיפרת סיפור ונתת ביטוי לכל הדמויות המעורבות ולא סתם הוצאת כתבה ויצאת מידי חובה.

בית"ר לא מקבלת את הזכות להציג את הטיעונים שלה - הרגו את האוהדים והקבוצה עוד לפני שהחל המשפט. מזל שחיל האוויר לא הוריד את המטוס לפני שנחת.
לכן, בית"ר צריכה עכשיו אנשים שיסבירו אותה, מפני שהנזק שנגרם לנו בעקבות האירועים האחרונים עלול למוטט את המועדון על כל אוהדיו.
אבל הבעיה היא שאנשים כמו אלי אוחנה [שאמור בעיני להוביל את ההסברה, מפני שהוא אדם רהוט ובעל כושר ביטוי], משה דדש [שהוא האחרון להתבייש בקבוצה, אחרי כל הנזק שגרם לקבוצה] ושמוליק לוי ממדרים את עצמם מהקבוצה, מצדיקים את הביקורת ללא כל סייג, ולא נשאר מי שיאמר את הדברים. במקום "להתבייש", להרביץ לעצמם ולהפנות אצבע מאשימה כאילו אומרים - "זה הם עשו, אנחנו בית"רים אבל לא כמותם, אנחנו טובים יותר" - הייתי מצפה שיאמרו "כבית"רים אנחנו מגנים את הנזק שארגון האוהדים גורם לקבוצה וקוראים לגב' השרה רגב להפעיל סנקציות פליליות אישיות כנגד המתפרעים שגורמים נזק לקבוצה מדי שבוע ומרחיקים בהתנהגותם האלימה אוהדים אחרים, אבל זה הסיפור, ואני הולך לספר אותו, ואל תקטעו אותי, כי חשוב שהאמת כולה תאמר ושהצופים ידעו שהביקורת על בית"ר בימים האחרונים, כולל ההצהרות שיש לפרק את המועדון מפעילות, הינה מוגזמת ולא הגיונית".

אז ח"כ דודי אמסלם נשלח למשימה הקשה [ערוץ הכנסת]. וכשאדם כמוהו מסביר אותך אתה יודע שאתה בבעיה ושזמן המסך יתבזבז לחינם [וכולך תקווה שהוא לפחות לא יגרום נזק למאמצי ההסברה, אם הוא אינו מסוגל לעזור]. הוא אמנם שלט בדיון מול ח"כ גילאון והיה דומיננטי [זו בעיקר תעודת עניות לגילאון], אבל לקח את זה למקומות הכי לא נכונים והכי אידיוטים ומגוחכים - זה השמאל שמתנכל לבית"ר [ימין], זה השמאל שרוצה להכפיש את בית"ר ולפרק אותה בגלל שהיא של הליכוד, ומשם זה גלש גם לשמאל שרוצה לפגוע ביבי. גיב מי אה ברייק. גם רגע כל כך חשוב אתה מנצל לפוליטיקה בשקל תשעים? שום ניסיון מצדו להציג את עובדות - קרה א', ב', ג', ד'.... . נאדה.

תכלס, לא משנה לי יותר מדי. אני חי חיים טובים גם בלי זריקת הבית"ר היומית שלי. אני עדיין הולך למשחקים מדי פעם, אבל כשאתה איש משפחה סדר העדיפויות שלך משתנה. בית"ר היא כבר לא מס' 1 בחיים שלי וזה לא היה משתנה אפילו אם לה-פמיליה לא היה נוסד, מפני שעבורי התא המשפחתי שלי חשוב יותר. אבל אין ספק שהאלימות מרחיקה לא רק פיזית, אלא גם רגשית, וקשה מאוד לשלב את המשפחה עם המאהבת [שקוראים לה בית"ר - אהבה ראשונה, גדולה ועוצמתית שאני מאחל לכל אדם] בנסיבות הקיימות.
לכן, העליהום הזה לא נוגע בי בנקודות רגישות כמו בעבר. אבל חבל לי על הדורות הבאים של אוהדי בית"ר שחיים את הקבוצה שעה-שעה בדיוק כפי שאני הייתי בגילם הצעיר, ושמחמיצים הזדמנות לגדול על הבית"ר שאני גדלתי עליה. אני עצוב בשבילם ביום הזה. הם המפסידים האמיתיים מכל מה שקרה - לא טביב, לא הכדורגל הישראלי ולא אני - רק הקהילה הפסידה.

לחברי לה-פמיליה אני אומר, תשחררו את הקבוצה. אני מבין את הכוונה הטובה שלכם ואת אינספור השעות שאתם משקיעים מחשבה בקבוצה [בניגוד לאוהדים שלא עושים את זה - כמוני למשל], גם אני הייתי כמוכם הרבה שנים, אני מבין את הטירוף. אבל אתם רואים את התוצאה. זה הכבוד שאתם עושים לבית"ר? נותנים לכולם סיבות להתנשא על בית"ר? יותר חשוב, זה הכבוד למדינת ישראל? ככה אתם אוהבים את המדינה? הדבר הקשה ביותר זה לשחרר את מי שאתה אוהב, אבל תשחררו. רק כמה שנים. תנו לקבוצה להבריא. תנו לשנאה נגד בית"ר לדעוך. תנו לאוהדים שמפחדים מכם הזדמנות לחזור למגרשים. תנו לספונסרים לחזור. זה יקח שנים עד שיחזור האמון של אוהדים שנטשו, אבל הם יחזרו בסוף, רק תראו להם שאין להם ממה לפחד. תנו לאחים הקטנים שלכם הזדמנות לחוות מה זה עונה שלמה בטדי ולא חצי עונה בטדי וחצי עונה ברדיוסים. אני לא הולך להגיד לכם שלקלל ערבים זה בסדר או לא בסדר, מותר או אסור, קטונתי מלכפות על אחרים כיצד לחשוב ולהתנהג, אבל אני אומר, אם אתם בטוחים באידיאולוגיה שלכם כנגד מגזרים מסוימים בחברה הישראלית תלכו להפגין ולקרוא איזה קריאות שאתם רוצים, זו זכותכם הדמוקרטית, אבל רק לא במשחקי הקבוצה. תצאו מחר בבוקר עם הודעה מסודרת שאתם ניסיתם לעשות טוב לבית"ר, ובמשך שנים עשיתם, אבל עכשיו בית"ר בשלה לקבל בחזרה את המפתחות למופעי העידוד ושתיתן אותם למי שתמצא לנכון, ובעוד כמה שנים תחזרו ללוות את הקבוצה. זה הוגן, וזה טוב לבית"ר. תעשו מה שטוב לבית"ר, אני יודע שזו המטרה היחידה שלכם בסופו של דבר - מסורת, ציונות, אהבת הארץ, הכרה בזכות ההיסטורית על האדמה הזו, ביטחון - כולנו שותפים לזה. רק מה שטוב לבית"ר וכל השאר לא מעניין.
 

series4u

New member
לא שמעתי את חה"כ אמסלם, כך שאני לא יכול להתייחס לדברים שאמר

לפי שיטתך, אם לא מדובר ברדיפה פוליטית של הקבוצה, איזה אינטרס יש לתקשורת להסתיר לגמרי את מה שקרה בבלגיה? לא ח"ו להצדיק את המעשים, אלא כמו שאמרת, להציג את כל הצדדים של מה שקרה ?!
&nbsp
(אם חה"כ אמסלם לא יודע מה קרה בבלגיה, אז על בסיס מה הוא ניסה "להגן" על אוהדי בית"ר?)
&nbsp
&nbsp
אגב,
אחד הדברים שמפריעים לי בקריאות להלחם באלימות בספורט בלי כפפות (אולי רק עם כפפות איגרוף), זה שכל ההתבטאויות מדברות על להלחם באלימות של לה פמיליה. ומה עם האוהדים האלימים של שאר הקבוצות? להם לא מגיע יחס?
&nbsp
&nbsp
 

shay100m

New member
כולם בוחרים בדרך הקלה שהיא להודות

באשמה. שלא יחשבו שהם חלק גם מלה פמיליה.
אבל אף אחד לא אומר את האמת שלמרות שלה פמיליה עשו הרבה נזק זה בסך הכל כמה רימונים עשן. לא פיגוע טרור.
וזה עוד לפני שמדברים על הסיקור התקשורתי העוין שמטרתו לצאת "בסדר" ולהתייפייף. התקשורת עושה לאוהדי בית"ר מה שהעולם עשה לישראל באירוע המרמרה.
 

BelaMirela

New member
נסיתי לכתוב דברים ראויים אבל המערכת ימח שם יוצריה

העלימה את כל מה שנכתב תוך כדי כתיבה באופן פתאומי.
 
למעלה