לאן זה הולך? איך תיקו עלוב נחשב להצלחה?

shay100m

New member
לאן זה הולך? איך תיקו עלוב נחשב להצלחה?

ונניח שנעבור את הקזחים, מה יהיה לנו להציע מול שרלואה.?
חבל מאוד. אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל כבר עדיף שחיפה היתה מקבלת את הכרטיס.
 

BelaMirela

New member
אפשר לנצח את הקזחים , אבל מול שרלרואה לא תספיק היכולת

המצב היה ברור עוד לפני המשחק ולפני הטורניר בכלל. בית"ר וגם אורדאבאסי אינן ברמה של שרלרואה , ואם נגיע לשם נצחון על הבלגים יהיה הפתעה רבתי. בית"ר איננה מועמדת לזכיה בליגה האירופית , אז מתי שהוא אנחנו צפויים לשוב הביתה עם איזו מזכרת מהטורניר אבל בלי גביע. אתלטיקו מדריד (פעמים) סביליה (פעמים) , פורטו , צלסי הן הזוכות בליגה האירופית מאז נוסדה. בית"ר אינה ברמה שלהן...
 

shay100m

New member
אני שוב לא מבין! קפילוטו סיכם , ועוד בלם ספרדי על הכוונת...

הרי החתימו את אסקלינג , יש את כחילה, עכשיו גם קפילוטו ...פתאום צריך עוד בלם ??? כחילה שוב יתייבש על הספסל??
&nbsp
צריך לחזק איפה שצריך ,צריך אוליי בלם ברמה גבוהה אבל מה הלחץ פתאום ל-4 בלמים,האם כחילה יושאל אם הספרדי יוחתם ?
&nbsp
האם ממן וקריאף לא יחסרו לנו העונה? וגם המחליפים ראויים, איפה מגמת השיפור, ההתחזקות? איך עושים עונה טובה יותר??
 

BelaMirela

New member
הדרך לעשות עונה טובה יותר היא לעשות את גביע הטוטו למטרה

אולי אפשר להתמקד בנסיון לזכות בו , ועל הדרך נצחונות ישפרו את הבטחון גם בליגה. הבעיה של בית"ר , שאם היא מחשבת שכל מה שנתן להשיג בליגה הוא שוב מקום 4 , זה יפה אבל נראה כבזבוז. שפור יבוא רק עם 1 מ 3 התארים. בלי זה , כל הקבוצות שלא תזכינה במשהו מבזבזות את העונה על שום-כלום-כלום-ושום-דבר-וחבל-על-הזמן. זה מה שהצליחה מכבי תל אביב לעשות בעונת 2014-2015 : לגרום לכל 13 יריבותיה בליגה ובגביע הטוטו לבזבז את כל העונה על כלום , ובזבזה לכל קבוצות הכדורגל במדינה את משחקי גביע המדינה על כלום. מהרגע שקבוצות תחלנה לחשוב : "אין סכוי לזכות בתארים , כי מכבי תל אביב תקח הכל" , הן כולן וכל אחת מהן , תתנה חצי אליפות ללא מאמץ למכבי תל אביב. מה שאין למכבי תל אביב כדורסל העונה , יש לה בכדורגל ואם היא תרגיל את כל הקבוצות שכך יהיה המצב לנצח , אז גם לאחר שכולנו נתפגר יהיו בדור הבא אוהדים עתונאים ואנשי ספורט שידברו על קבותה שלקחה עוד 40 תארים והשאירה אבק ליריבות. מי שירצה לשבור את המנחוס הזה , שיסמן את גביע הטוטו קודם כל. יכול להיות שכל התקוות תתנפצנה , אבל אם קבוצה באה "סתם בשביל לשחק" היא לא צריכה להמצא בליגת העל ולהחזיק שחקנים ששוים יחד מיליוני שקלים. קבוצות בלי תארים יש למכביר בליגה גימל.
 

series4u

New member
בשנה שעברה בכינו שהסגל לא מספיק רחב

עכשיו בוכים שמרחיבים את הסגל?
&nbsp
זה לא סוד שהשחקנים שלא נמצאים על המגרש, תמיד חסרים. מאמין שבית"ר תסתדר גם בלעדיהם. טביב כבר הוכיח שהוא יודע מה הוא עושה. המינימום שמגיע לו זה צ'אנס להוכיח את זה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

BelaMirela

New member
לא ברור אם דוקא טל כחילה יהיה המחליף או שאסקלינג יהיה המחליף

בעונה ארוכה יש פציעות וצהובים והרחקות. כנראה שטביב ודראפיץ סומכים על בלם זר , רק שהחליפו את ארסו , נקוה שולאד מוראר טוב לפחות כמו ארסו.
 

shay100m

New member
אין מצב שכחילה יתרצה להיות בלם רביעי. טביב הוכיח שהוא יודע

מה הוא עושה עם ארסו כנראה.
&nbsp
ועדיין לא מוצא חן בעיני שכל שחקן שעוזב אותנו עושה את זה בטעם רע .
 

shay100m

New member
מוראר בכלל קשר...לארסו יביאו מחליף ספרדי בשם -אונאי אלביסואה

 

series4u

New member
חזרת לאותן תגובות מהקיץ שעבר? אין מה להציע?

בתור משחק ראשון במסגרת רישמית, עם קבוצה חצי חדשה - תיקו 0 זה לא הצלחה, אבל תוצאה טובה. ראיתי חלקים נרחבים מהמחצית השניה. בתור קבוצה שנמצאת בחצי ליגה, אין לקזאחים מה להציע. רוב משחק ההתקפה שלהם התבסס על הרמות לרחבה והרחקות של הגנת בית"ר. היו להם 7-8 קרנות במחצית השניה. מידי פעם היו פיקשושים של ההגנה שהקזחים לא ניצלו. אין להם שחקנים טכניים או מהירים. כשאיציק כהן נכנס - הקבוצה התחילה לרוץ, עד כמה שאפשר ב 40 מעלות, וגם הגיעה לכמה מצבים שיכלו לגמור את המשחק, מצבים שלא נוצלו. אם בית"ר לא עוברת אותם בטדי, זה יהיה כשלון שיתחרה בהדחה של מכבי ת"א מול האלבנים.
&nbsp
מול שרלוראה זה סיפור אחר. גם הקבוצה תהיה אחרי מספר משחקים, כושר יותר טוב ועוד כמה שחקנים בהרכב. הקבוצה תראה שונה ואני מקווה שהיא תהיה הרבה יותר טובה. אם זה לשרלוראה? לא יודע. נחכה ונראה.
&nbsp
מתי אמורים להיות המשחקים בשלב השני?
&nbsp
&nbsp
וכדאי שתפסיק להתבטל בפני מכבי חיפה. גם בעונה שעברה שחר זרק פי 3-4 יותר כספים מטביב, אבל עדיין בית"ר נראיתה טוב יותר ממכבי חיפה.
&nbsp
&nbsp
 

shay100m

New member
יש תאוריה ויש בפועל...

אין ספק שבפועל בית"ר הצליחה מאוד בעונה שעברה , למרות שבתאוריה הסגל היה שווה קצת פחות ממקום רביעי .
&nbsp
אני לא קובל על ההצלחה שתיהיה בפועל ,כי אני משער שתיהיה הצלחה מסוימת ,טביב טוב בדברים האלה ובסוף זה מצליח לו.
&nbsp
השאלה שלי היא למה מראש על הנייר בית"ר צריכה להיבנות טלאים טלאים , עם חיזוק איפה שפחות צריך ,(אל תשכח שכחילה רצה שנה שעברה לעזוב כשהבין שיהיה בלם רביעי) , והכל קורה תמיד "ברגע האחרון" .
זה מפריע ומעצבן , וברור שזה לא אומר שנכשל , גם כשבנינו מסודר בעבר זה לא היתה ערובה להצלחה , אבל סיכויי ההצלחה יותר גדולים כשעובדים מסודר . וחבל לי שטביב לא עושה את זה.
 

series4u

New member
גם אני לא אוהב שהכל נעשה ברגע האחרון

ומשגעת אותי ההתעקשות של טביב על כל שקל מול שחקנים. גם אני לא הבנתי למה צריך לבנות שוב את הקבוצה מחדש בקיץ הזה במקום להמשיך את העונה הקודמת עם חיזוקים נקודתיים. גם אם זה עולה יותר.
&nbsp
לטביב יש איזשהי דרך. הוא יודע לאן הוא רוצה להגיע. הוא לא "שם" על שחקני בית רק בגלל שהם שחקני בית שרוצים לנצל את העובדה שהם שחקני בית. כל שחקן צריך להוכיח את עצמו כדי לקבל תגמול גבוהה יותר. טביב לא משקיע "סתם" כי בא לו. הוא בא לבית"ר להרוויח כסף. ובינתיים כל התיאוריות שלו על הקהל של בית"ר, שאמור להיות המקור לאותם כספים - קרסו. החור התקציבי שיש לקבוצה גדול מהתכנון. לכן, אני משער, שהוא עושה הכל לאט ובזהירות. כמו קיפוד. ואם העלויות של המשך העונה הקודמת עולות יותר מהתכנון או יותר מהתקציב שטביב מתכונן להציג השנה - אז בונים שוב מחדש ע"י החלפה של יותר שחקני הרכב ממה שהיינו רוצים לראות.
&nbsp
&nbsp
 

shay100m

New member
הצלחות מביאות קהל ולא הפוך.

טביב מתנהל נכון מול שחקני הבית בזה שהוא לא מסכים לסחטנות... אך האם זה משרת את האינטרס של המועדון?
לשלם קצת יותר לא נשמע כל כך כלכלי אבל אם לוקחים בחשבון את עניין הקהל שחשוב לרצותו אוליי זה עשוי להתשלם.
לפעמים כשמגדילים השקעה ההכנסות מוכפלות. טביב יודע את זה ומשום מה מעדיף לוותר על הכנסות כדיי לא להוציא.
 

series4u

New member
עד היום מהקהל יצא לו רק קנסות, ולא הכנסות

לא נראה שטביב הוא אחד שלוקח סיכונים שהוא לא מאמין שהם שווים את הסיכון.
&nbsp
עם לשלם קצת יותר, לא נראה לי שלטביב תהיה בעיה. הבעיה היא שכל פישר חושב שמגיע לו משכורת של כוכב, רק בגלל שהקהל אוהב אותו, ולא בגלל יכולת, ח"ו. קישורים במקום כישורים. זה כל הסיפור.
טביב כבר הוכיח שבשביל השחקן הנכון הוא מוכן לשלם והרבה. אם זה פי 3 מהמתוכנן על כרטיס השחקן של לידור כהן, ואם זה 170 אלף דולר לחנן ממן, כשהוא חשב שהוא ראוי לשכר כזה. כשלא מגיע - אז לא מגיע. גם אם הקהל אוהב אותו. וכנ"ל עם הזרים שבאו לבית"ר.
&nbsp
אני מקווה מאוד שיפרסמו את השכר של קריאף בחוזה שהוא יחתום בחיפה. לראות אם הוא באמת קיבל את הסכום שהוא דרש מטביב, או אפילו סכום שקרוב לאותו סכום.
כבר היה לנו סיפור דומה עם מליקסון, שעזב את בית"ר לטובת מכבי חיפה בשביל 10 אלף דולר הפרש (בזמנו, ארקדי חשב שהוא דורש יותר מידי. ארקדי !). משחקן מרכזי בבית"ר לספסל החיפאי.
&nbsp
&nbsp
 

shay100m

New member
ואם כבר אתה מזכיר את ההודעות מהעונה שעברה כדאי שתביט בשרשור

ההוא....

[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=290&messageid=176030791[/URL]

זה מה שכתבתי אז בלי להתחשב בכישרון שהתגלה של שלומי אזולאי הקשר ועל המנהיגות והאיזון שהוא יביא לקבוצה ....

אז אם תסתכל תשים לב שגם ההודעה שלי אז הייתה דיי מתונה ואני לא מחפש סתם להתלונן .

דווקא מעניין לראות את התגובות לשרשור ההוא שבאמת נסחפו למקום אחר....
 
למעלה