באמת שנמאס כבר מהמקללים שהורסים לקבוצה

shay100m

New member
באמת שנמאס כבר מהמקללים שהורסים לקבוצה

כמה אפשר? לא חייבים לנצח כל משחק, לא נורא שמפסידים לקריית שמונה, אבל למה הקללות המפגרות האלה?
 

shay100m

New member
שיט. המשחק נגד חיפה יהיה כנראה המכריע

בתחרות על מקום 4=אירופה
 

BelaMirela

New member
למה ? לא יטרחו המקללים להשיב לך למה

ומיותר לנסות לחנך אותם או לחשוב שמישהו יחנך אותם. בוקים שיודעים שלא הם יענשו , הכל על הזין שלהם , וישלם אלי טביב על השטויות שלהם , ביום רביעי באה גם הפחתת 2 הנקודות ומובטח לנו ששום מקלל לא למד דבר , גם אם התפלא משום מה על הפחתת שתי הנקודות ולא רצה לדעת שקרה הדבר הארור הזה באשמתו ת כי הוא תמיד ימצא וגם ימצא לו סבה לקלל , בלי לחשוב על הנזק שיגרם לבית"ר מקללותיו. לא צריך להיות נביא כדי לשער שהמקולל התורן יהיה טאלב טואטחה , כבר במשחק הקרוב נגד הירוקת. התוצאה : עוד העמדה ל ז י ן , עוד הפחתת נקודות , עוד רדיוסים , עוד קנס , ונשק יום הדין : עזיבת אלי טביב , מכאן תתחיל המפולת כי יעזבו כל השחקנים בזה אחר זה ותתפרק בית"ר ירושלים מעצמה.
 

רושטוב

New member
הקבוצה הזו של האוהדים

היא אנתיטזה לכל מה שיכול ויודע לכתוב\להקליד בלי שגיאות כתיב באינטרנט.
מעבר לעובדה הזו,זה לא יעניין אף אחד מהקב' הזו של האוהדים,לגלוש באינטרנט
ולדבר על הנזק שהם גורמים או לא-לקבוצה. מין הסתם יש למשיגינ'סי האלה מה לעשות באמצע השבוע
ושיחות על הנזק שהם גורמים או לא-מעניין אותם בקליפת השום.

אתם תצטרכו לחיות איתם לצערי,כנראה לעד,כי נראה לי שעל כל צפונבון נחמד שנולד כאן-נולדים 2 אוהדי בית'ר במקום אחר
 

series4u

New member
נקודה למחשבה

הרבה שחקנים ערבים הבקיעו העונה נגד בית"ר. בטדי. או מחוץ לטדי. ברוב רובם של המקרים לא שמענו כלום מאוהדי בית"ר ביציעים. גם מאלה שמורגלים בקללות אוטומטיות.
&nbsp
הפעמים היחידות שנשמעה תגובה מאותם אוהדים היתה אחרי איזשהי פעולה או פרובוקציה של השחקן כלפי הקהל. אם זה השחקן מנתניה או מק"ש. ע"פ חוקת ההתאחדות, שחקן שמבצע פרובוקציה כלפי קהל - צריך להענש. לפחות בצהוב. בדר"כ הוא גם עומד לדין בהתאחדות. במקרים האלה לא ראינו שום תגובה, לא מהשופט ולא מההתאחדות.
&nbsp
אפשר לבדוק גם מי הבעיר את האש בכל משחקי הגביע שהיו לבית"ר מול קבוצות ערביות. ההתייחסות הראשונה למשחק. תמיד יהיה איש ההנהלה (מי אמר אבו סובחי ולא קיבל בחילה?) שידבר על ענישה של בית"ר ולתת בראש לקבוצה הגזענית וכו' ... מי פה הגזען? שיסתכל קודם במראה ויראה את הגזען האמיתי !
&nbsp
כשחושבים על זה, מי שמלבה את השנאה מהיציעים של בית"ר הם אותם כתבים / פרשנים / שדרים שכל פעם ששחקן ערבי מבקיע נגד בית"ר ולא קרה כלום, מקשקשים על זה שרק במזל לא התחילו קללות מהיציעים. למה שיקרה? השחקן הלך לחגוג עם החברים שלו ולא מול אוהדי בית"ר - שיבושם לו. למה שיקרה משהו? והעובדה היא שלא קרה.
ואגב, אם אני זוכר נכון, אלו אותם אנשים שהגדירו את הרכש הצ'צ'ני של בית"ר לפני שנתיים כרכש מוסלמי. אח"כ התחילו הבלגנים בקבוצה, ואח"כ התחיל ישור הקו מטעם ארקדי ואיציק קורנפיין.
&nbsp
&nbsp
הבעיה הגדולה של בית"ר שהם מנסים להתנצל פעם אחר פעם על פרובוקציות שעושים נגדם. כל עוד זה לא יפסק - הענישה האוטומטית של בית"ר תמשיך.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה