בית"ר ירושלים מול קריית שמונה

shay100m

New member
בית"ר ירושלים מול קריית שמונה

קריית שמונה בהרכב חסר ללא זרים ובתקופה נוראית .מנגד, בית"ר בכושר הטוב ביותר בליגה , ובהרכב כמעט מלא למעט חיימוביץ הבלם והחלוץ איציק כהן שללא ספק יחסר לנו , מאחורי הקלעים יש את סויסה שלא יקבל את ההזדמנות ולא יתלבש . אצל קריית שמונה ההרכב אמנם מעט חסר אבל עדיין חזק ביותר ,אחמד עאבד ,רועי קהת ואופיר מזרחי מאוד מאוד מסוכנים.

בחוד שלנו יפתח לידור כהן כמחליפו של איציק כהן , אני הייתי מעדיף לראות שם את אנטל ...אבל עם 80% הצלחה עד כה ,מי אני שאתווכח עם גיא לוי ?
אז יש שמועות שההרכב נקבע מלמעלה כך ששחקנים שאי אפשר למכור בסוף העונה לא מקבלים הזדמנות , ואני שואל : מה יותר טוב מלסיים במקום הרביעי ? מדוע ששיקול כספי קלוש יגרום לבעלים להחליט על הרכב חלש יותר ? כנראה שזה קשקוש.

בסיכום , למרות הכל ,בית"ר פיבוריטית למשחק הזה ואני לא בטוח שזה כל כך טוב.
בוריס קליימן,אלי דסה,ססאר ארסו,טל כחילה,דושאן מאטוביץ',דני פרדה( מה הקטע? ) , שלומי אזולאי ,עומר אצילי ,קלאודמיר ,ליביו אנטל , לידור כהן.


קישור





התקפה

קישור למשחק
 

shay100m

New member
אנטל זה הזר הכי מוצלח שהיה פה

אז לפני המשחק לא הבנתי למה אנטל לא פותח בחוד אבל בפועל הוא נתן תפוקה של חלוץ.. הוא כרגע נראה לי כזר הכי מוצלח שהיה פה מאז עידן ההונגרים, אני יודע שאפשר לזרוק עוד הרבה שמות כמו לרואה... אבל ההשפעה של אנטל על ההצלחה של הקבוצה היא באמת מעל ומעבר, והיום זה בא לידי ביטוי ממש בגדול. עם 2 שערים של כוכב ובישול לגול בטוח של לידור כהן שהחמיץ.
 

series4u

New member
כל נגיעה שלו בכדור - תענוג !

המסירה ללידור כהן היתה מלאכת מחשבת, שנראה לי שהפתיעה גם את לידור כהן עצמו...
&nbsp
 

shay100m

New member
כל רכש שטביב מבצע עובר הרבה סינונים לפני שמתבצע

אז לפעמים מתפספסים שחקנים טובים אבל בשורה התחתונה זה מצליח.
כמובן שמגיע קרדיט גם לקורצקי, להבדיל ממנו, אלי כהן הביא רק זבל טשתקד
 

BelaMirela

New member
ליביו אנטאל שחקן מצוין , חבל שלא היה בבית"ר מראשית העונה

 
למעלה