באיחור קל : ביתרירושלים מול הפועל חיפה

משהו קרה לקבוצה

התחלנו את העונה כקבוצת הגנה שמתחרה בהפועל יהוד המיתולוגית (גם בשערי זכות וגם בתוצאות תיקו) ועכשיו אנחנו קבוצת התקפה עם נצחונות ומשחקים פרועים.
&nbsp
האמת, מאחר שאנחנו לא מועמדים לאליפות וגם הגביע כבר מאחורינו, אני מעדיף את הקבוצה של עכשיו על פני זו של תחילת העונה.
 

BelaMirela

New member
נצחון של נחישות , כל הכבוד !

למרות שהשופט התעמר בבית"ר עם פסילץ שער חוקי של איציק כהן במחצית בראשונה , כל הכבוד לכולם .
 

shay100m

New member
מגיע לנו קצת לשמוח.

גם גיא לוי מאמן חכם. לא פחות מקורצקי, אני הייתי מעדיף שנמשיך בדרך של קורצקי במקום להתחיל מחדש, אבל נראה כאילו השחקנים הפנימו ולמדו מקורצקי מה שהיה לו להציע ועכשיו גיא לוי מוסיף את הערך מוסף שהיה חסר. אני מקווה שמול הגדולות נוכל להביא תוצאות כמו שקורצקי הביא.
 

series4u

New member
אצל קורצקי היה קודם כל משחק הגנה

אתמול לא היתה בכלל הגנה. בשלושת הגולים של חיפה אפשר היה לראות אותם מגיעים. פתאום השחקנים עומדים כקונוסים. פרדה לא עושה בכלל הגנה. עושה טובה שהוא שומר על שחקן.
טביב מתגאה שקליימן טוב יותר מהרוש. בשער השלישי, היציאה שלו היתה מבישה.
&nbsp
אז בית"ר ניצחה. אסור לשכוח שמדובר בניצחון על קבוצת תחתית. אפילו לא "מהליגה" של בית"ר (אם מחלקים את הקבוצות לשלושת הראשונות, הבטן של 7-8 קבוצות עם אותן נקודות, פחות או יותר, וקבוצות התחתית. הפועל חיפה יותר שייכת לקבוצות התחתית). מול קבוצות יותר חזקות מהפועל חיפה או יותר מחוייבות ממנה - זה לא יהיה דומה. גיא לוי צודק כשהוא אומר שצריך לשפר את משחק ההגנה.
&nbsp
&nbsp
 

series4u

New member
ואחרי משחק כזה, השאלה המתבקשת

החוזה של פריירה כבר הוארך ?! הוא הדינמו שמחזיק את כל האמצע.
&nbsp
ממן צריך להבין שסלאלום, כניסה דרך 2-3 שחקנים ומהירות זה משהו שאין לו. שלמד מאבא (הבבא ברוך !), ויתרכז במסירות לחברים שלו ובעיטות ממצבים טובים (ולא מכל מצב).
&nbsp
 
למעלה