מחלת פטורין בבית"ר ירושלים

BelaMirela

New member
מחלת פטורין בבית"ר ירושלים

פטרו מאמן שוערים ותיק שעבד במשך 11 שנה , פטרו מעסה ותיק שעבד במשך 9 שנים , מה היה רע בהם ? רק כי ארקדי העסיקם ? שניהם זכאים על פי החק לפצויי פטורין של 12 / 1 מזמן עבודתם כפול המשכורת האחרונה , כאלו שאין צורך במקצועם ומישהו חשב שימצאו מאמנים טובים לפחות כמוהם שיעבדו בשכר נמוך משלהם .... בחלומות....
 

shay100m

New member
ועד שהם יקבלו פיצוי.... טביב יוציא להם הנשמה

בחסות שופטי בית המשפט הכופרים.
 

BelaMirela

New member


 

shay100m

New member
מה טביב עושה אתה מתכוון?

טביב מחריב, לא נדיב ולא חביב, האביב הערבי נגמר והכיס הטביבי נסגר.
גייס חמישי, נוכל רודף בצע. אין לי יותר מה לומר.
 

jnus1

New member
יופי של משחק מילים... חבל שזה עצוב. אבל אני

לא בטוח שאתה צודק. שמעתי שיש מו"מ לכניסת שותף לבית"ר. הכול דיבורים באוויר אבל עדיין... אני מקווה שאתה טועה, כ פיטורין של מאמן טוב כזה או אחר זה רע, וסילוק דמויות מוכרות ומקצועיות זה רע מאוד. אבל השחקנים פה קובעים לא פחות, והתקציב לא פחות. האווירה סביב הקבוצה וכו' קובעים יותר אפילו.
 

series4u

New member
לא צריך לעשות מזה עניין גדול

כל בעלים שמגיע לאיזהי קבוצה מחליף את רוב הצוות המקצועי ובטח את אנשי המנהלה. אם לא בשנה הראשונה, אז בשנה השניה. ארקדי לא עשה את זה בזמנו? אז גם טביב עושה אותו הדבר. זה לא משהו מיוחד.
אם אני זוכר נכון, מאמן הכושר דרור שמשון, שמגיע לקבוצה, נזרק ממנה ע"י ארקדי, לטובת מאמן הכושר הצרפתי.

אני מקווה שמי שיגיע באמת שווה את המקום שהוא תופס. מקווה גם שטביב לא יתלכלך בנושא הפיצויים שמגיע להם.
 

BelaMirela

New member
אלי טביב בצרות ובית"ר בצרות: שוב הוא מלין שכר

חודש מאי עתיד להסתים ב 12:00 בלילה אבל עדין לא שולמה משכורת אפריל ועוד מתעקשת ההנהלה על קנסות בגלל השביתה שהיתה בעודה מלינה את שכר כולם גם היום. לא שמעתי על איזה שחקן שמוכן להשאר בתנאים הללו , רק שמתכננים עוד שביתה. למתי ? עכשו חופשה...חוץ מזה אלי טביב חפש שותף , מצא את אלדד פרי ולא הסכים אתו על דבר. הוא בדיחה ובית"ר נראית כמו שכונה. אז הפטורים נועדו לחסוך כסף. לא נועדו לשם החלפת אנשי מנהלה. בקרוב עלולים כולם לברוח. גם אנשי המנהלה הנותרים וגם השחקנים והמאמן.
 
למעלה