חברים, היה שם משהו מסריח בהישארות של פ"ת?

shay100m

New member
חברים, היה שם משהו מסריח בהישארות של פ"ת?

אני מאוד מאוכזב שבני יהודה ירדה , נכון שאנחנו נוטרם טינה לאבוקסיס, אבל תכל'ס הם כל העונה סופגים שערים בדקה ה-90 , והיה מגיע להם יותר מהלוזוניה.
אני לא אוהב להיכנס לקונספירציות ,אבל זה טיפה מוזר שמכבי פ"ת פתאום נחלצה מהברוך ...
 

BelaMirela

New member
האמת שנזכרה בתקשורת ימים לפני המשחק האחרון

היא שצברה הלוזוניה יותר נקודות בפליאוף התחתון מאשר יריבותיה. היא הפסידה כנראה , רק לבית"ר ירושלים ואשמח לדעת אם מישהו יתקן את דברי. לאחר ההפסד ההוא אמרו הפרשנים שהיא לא תנצל , כי היא לא משיגה נקודות בבית. אבל נצחה הלוזוניה , ב 3 משחקיה האחרונים , כשקבוצה מנצחת 3 ברצף זה לא מקרי , ובמסגרת שמורכבת מנמושות הליגה שנלחמות על נקודה פה ונקודה שם , 3 נצחונות שהם 9 נקודות הם מתנה מבטיחת מקום. "הגיע" למכבי פ"ת להשאר והיא ידעה לקחת מה שאפשר. מה עוד שנעים לחשוב שהפנדל שהם קבלו היה מתנה מאת "חכמאא אללוזוניה"
ובכוונה כתבתי "כרשוני"
ערבית באותיות עבריות , ולא בעברית כדי שלא תקראנה עינים זרות ובלתי רצויות על אודות מי ממנה את מי בהתאחדות לכדורזבל , אבל משתי צפיות בפנדל אתמול , הפנדל הגיע להם. באמת הוכשל שחקן מכבי פ"ת ברחבה בזמן 89:+ בדקה ה 90. חוץ מזה צפיתי בכל המשחק בין בני יהודה לאשדוד , קבוצה שהחטיאה מ 3 מטר לאחר ששחקן כבר אינו מול שוער ולבד עם הכדור , ובמקום לבעוט קטנה לרשת , הפציץ השחקן את המשקוף בדקה ה 70 וגם אבדה 2 הזדמנויות קורצות במחצית הראשונה , יש לה סבות להאשים רק את עצמה בירידתה . לעומתה אשדוד לא רצתה עוד תבוסה אחרי ה 5 שאכלו מהלוזוניה ועמדה בזה. חוץ מזה . הפועל עירוני רמת השרון , שהיתה מועמדת מראש לירידה על פי הפרשנים , ירדה אחרי שנצחה. יש לשים לב : בליגה של 33 משחקים , שרדה הלוזוניה עם מאזן של 33 נקודות "שוה" לתיקו למשחק , עם הפרש שערים שהיה פחות גרוע מהפרש השערים של הפועל עירוני רמת השרון , ענין שהיה ידוע לפניהמשחקים. בשנת 2001-2002 שרדה בית"ר ירושלים בליגת העל במקום 10 מבין 12, בעונה שבה בלתה זמן רב במקום האחרון , עם 33 נקודות מ 33 משחקים והפרש שערים שלילי של 49-39 -10. ליריבותיה אז היו 30 נקודות להפועל חיפה ו 27 נקודות למכבי קרית גת. בני יהודה השיגה ב 2013-2014 רק 31 נקודות , פחות ממוצע של תיקו למשחק. אז שיתלוננו אבוקסיס ושחקניו ובעקר אוהדיהם , רק על עצמם ולא על ניר קלינגר , כמו שעשו אתמול. בחשוב של שנים , היה לבני יהודה שודד זקנות שהיה שחקו כדורגל מחונן שצמח שם. הוא שמח להגיע למכבי תל אביב לשכות באליפות כשהוא הכוכב הראשי שהבקיע 22 שערים ומשם לצרפת , לא שמעו שם ה"פראנסאויין" שהוא שודד זקנות , לא נשמע שם השיר "אלירן שודד זקנות". בני יהודה יכולה להתלונן רק על עצמה שמכרה אותו ולא עשתה שמוש ראוי בכסף, וזה לתשומת לב קבוצות שמוכרות את כוכביהן , מבלי להמציא במקומם שחקנים מחליפים ראויים, כולל בית"ר ירושלים שלנו. חוץ מזה לבני יהודה היה "נחס" גדול : פדרו גלבאן , עזב אחרי 5 שנים מצוינות עם 66 שערים בבני יהודה , כי רצה ללכת. הקבוצה המכסיקנית שקלטה אותו פשטה את הרגל והוא שב לישראל , כשלבני יהודה כבר היו 5 זרים , כולל מחליפו , רצתה להחזירו אליה ולא יכלה. אז ההוא הגיע אל הלוזוניה. נכון שהוא לא נראה במדי הלוזוניה כמו ששחק בבני יהודה, אבל , הוא תרם ללוזוניה את מה שהיה חסר לבני יהודה.
 
לא הזלתי דימעה כשתרנגולים ירדו ליגה...

עונת 2008/9 לאחר טראומת קראקוב ופתיחת עונה צולעת ?
בית"ר התאוששה וסגרה את הפער ממכבי חיפה עד 2 נקודות
הפרש...היינו במומנט נהדר !!!! משחק ליגה נגד בני יהודה בטדי
ביתר הייתה חזקה מאוד!! אלברז ,יצחקי, טוטו,ורד,גרשון ועוד...
בני יהודה על כלום נלחמה וכפתה תיקו 2:2 . קובי מויאל וצעירי
כבשו לתרנגולים...ראיתי את דמאיו הגמד וחזי מגן עם חיוכים לכל עבר
"אנחנו ספורטאים " חזרו ואמרו !
שנה לאחר מכן נלחמו תוך בזבוזי זמן נגד מכבי חיפה במחזור האחרון
והעניקו לגוטמן הבונקריסט אליפות בטדי !!! ביתר נוצחה 2:1 בדקה ה-94
מריבאונד של זהבי לאחר הדיפה אומללה של אריאל הרוש...
איך שגלגל מסתובב לו ...מסתובב לו...
לדעתי בני יהודה לא תחזור כל כך מהר לליגת העל.
 
למעלה