האם טביב רציני?

ניסיון להפעיל לחץ על ניר ברקת

טביב מאוכזב מברקת שלא גייס תרומות כפי שהבטיח...
מה שלא יהיה ? השנה עונת המבחן של טביב !!!
לא נסבול עוד עונה כזו בתחתית !
 

BelaMirela

New member
גיוס תרומות , שבנו להיות שנוררים, גם אצל טביב

אז נאלץ להתרגל , לאסוננו , בהתנהלות שכזאת , בנית קבוצה טלאי על טלאי כמו העונה , וגם לתוצאות כאלה , לאלף לעזאזל !
 

קיפודוד

New member
הסיפא של דבריך מגוחך.

הסכמנו להשתלטות של הערסים מהקהל על הקבוצה שלנו, הסכמנו לקריאות מוות לערבים, שתקנו מול גזענות, ראינו איך הקבוצה מתפרקת והאלימות חוגגת ולא עשינו דבר, עודדנו את טביב כשהעיף את איציק וזיין אותו, נתנו לו גיבוי כשהמליך את לה פמיליה והפך אותם למעשה לחלק מקובעי המדיניות.
אז לא נסכים לעונה עם הישגים נמוכים? זה מה שישבור אותנו? לא. כהניסטים גאים אנחנו. לא נישבר מעניין פעוט כמו הרס הקבוצה שלנו. העיקר שנוכל לקלל את הסמולנים האשכנזים ואת הערבים המניאקים.
מה, לא?
 

shay100m

New member
מעבר לטון המתנשא של דבריך, אני מסכים

עם הרעיון.
טביב על הפרצוף. וזה היה ידוע מראש.
 
הסכמנו לאלימות ? קיפודוד?

את מי אתה מאשים ???
הבעיה של בית"ר בשנתיים האחרונות כלל לא היתה אלימות ?
מכבי חיפה והתל אביביות במיוחד הגועל ת"א הגיעו לבית הדין
וספגו עונשים כל שני וחמישי ! ביתר נשארה הרחק מאחור וזה דווקא טוב !
אתה מוזמן לבדוק את הנתונים...
בביתר לא שיחקו מוסלמים באופן מודע מאז קום המועדון...
מדוע כל הזמן מאשימים את לה פמיליה ??
דעתי האישית ששמאל רדיקאלי זה סוג של מחלה אפילו אגדיל
ואומר שזה גוף סרטני ממאיר בלב המדינה...אבל זה לא קשור לכדורגל
אנחנו עוסקים בספורט ...רחמנא ליצלן...
טביב הוא הרע במיעוטו ללא טביב לא הייתה ביתר בליגת העל !
אני מתכוון ברצינות שלא נסבול עונה נוספת עם קבוצת פח סתמית.
לא תהיה קבוצה אטרקטיבית ...הקהל יצביע ברגליים וכמובן טביב יכול
לחלום על איזשהוא רווח ?
הוכח תמיד כשביתר חזקה ותוססת בתוספת שקט תעשייתי
מגיעים להישגים.
טביב צריך להבין שקט תעשייתי =קבוצה חזקה !!
 

קיפודוד

New member
הסכמנו, שתקנו.

זה מה שמבריח כל משקיע נורמלי. ואכן, שמאל רדיקלי הוא אויב, גיס חמישי. גם ימין ניאו נאצי הוא כזה.
 

BelaMirela

New member
צדקת ברב הדברים חוץ מאשר אזכור המוסלמים

1) גוראם אג'וייב , ששחק בבית"ר 13 במשחקים בעונת 1989-1990 והבקיע שער ליגה 1 שהשאיר אותנו בליגה הלאמית אז הראשונה , במשחקו האחרון בנצחון 2-3 . הוא בא מהליגה הרוסית , אבל בשמו ובמוצאו היה טדג'קי , מטדג'קיסטאן. אני כבר אז נחשתי שהוא מוסלם , גם אם הדבר לא היה כתוב בשום מקום. יותר מאוחר התברר ככתוב בספר "אני אוהב אותך בית"ר" שאפילו הגרעין הקשה של האוהדים התעלם מדתו של השחקן שהיה המוסלם הראשון ששחק בבית"ר. אני אישית אהדתי אותו. הוא נלחם למען קבוצה שנראתה חסרת סכוי והצליח להשאיר אותה בליגה.
2) ויקטור פאצ'ה ששחק בבית"ר 2 עונות בלתי רצופות , 1999-2000 , 2001-2002 והצטין, כבש 21 שערי ליגה ב 67 משחקי ליגה , ושערים בגביע המדינה ,כולל 2 שערים בגמר גביע אומלל מול הקומוניסטים. פאצ'ה היה אלבני בעל , למרות שמו האיטלקי המעיד על מוצאו , ספרו אוהדים זמן רב לאחר שעזב , שבראיון לעתון הירושלמי "כל העיר" אמר שהוא מוסלם.
3) אבראהים אנדאלה ששחק בבית"ר בעונת 2004-2005 , 4 משחקים , 0 שערים , 0000 מאופס בהגנה לא פגע בכדור , שאודותיו כבר נאמר : "יש לשלוח אותו על רפסודה אל ניגריה כדי לחסוך בהוצאות הטסתו ואני אקנה את המשוט" , גם הוא לפי שמו היה מוסלם , הוא אמר ש"הדת היא ענין אישי". מסתבר שבמזרח התיכון , הדת הנה דבר אישי , היא גורם עקרי למלחמות באזור הזה , וגם לטרור וחטיפות בניגריה משם הוא בא ולשם הוא עף. הוא הגיע כמושאל ממכבי תל אביב ולאחר שהטברח מבית"ר וגם אלי אוחנה התיאש ממנו , אף אחד במכבי תל אביב לא חשב להחזירו אליה.
4) ג'בראאיל קדאייב הצ'צ'ני , שחק משחק 1 בליגה בעונת 2012-2013 כמחליף , נכנס ב 79:52 דקות למשחק ושחק עד הסוף , 0 שערים , נפל קרבן ללה פמיליה וגם להתקפה מן היציע על ידי אוהד מכבי תל אביב ברבע הגמר 2013 כשנצחה בית"ר . הוא הוכה בידי אוהד מכבי תל אביב כשישב על ספסל המחליפים של בית"ר. האוהד המכביסט הורחק על ידי קבוצתו לצמיתות מכל פעילות במסגרת האגודה. האוהד היה אביו של שחקן נוער של מכבי.
5) זאור סדאייב הצ'צני , שחק 7 משחקי ליגה בבית"ר בעונת 2012-2013, כבש שער 1 מול מכבי נתניה בדקה ה 60. מיד קמו 280 או 300 מאוהדי בית"ר ועזבו את האצטדיון בנתניה , דבר שהגיע לחדשות הספורט בחו"ל. היתרון 0:1 לא נשמר. נתניה השוותה והמשחק נגמר בתוצאה 1:1.
 

jnus1

New member
ויקטור פאצ'ה היה כוכב ומעל הכול ברור

שכל מי שמגיע לבית"ר ותורם לה ראוי להערכה. יש בעיה קשה שמוסלמי מגיע לקבוצה יהודית, משום שדתו מורה לו לשנוא יהודים. זה כתוב שחור על גבי לבן בספר המקולל שלהם. עם האלבנים אין לי בעיה הם חברים של העם היהודי, ואוסלמו בכוח, הסברתי כבר מדוע אין בעיה איתם כבר. השחקן ההוא מטדג'יקיסטן לא היה ידוע לי עד שסיפרת עליו, אבל עדיין זה שחקן שתרם לבית"ר וכפי שאמרתי ברגע שהגיע לבית"ר הוא חלק מהקבוצה בטח אם תרם לה רבות כפי שציינת. הבעיה היא שלו עם עצמו שוב הדת שלו מורה לו ההפך.
נדאללה היה שחקן גרוע בלי קשר לשום דת. שני הצ'צ'נים מסכנים כי נתקלו באמבוש של גאידמק אני לא מאשים אותם. אני מעריך שהם לא אנטישמים, אבל שחקנים גרועים.
 

BelaMirela

New member
אלק(ו)ראן פרק 4 פסוק 47 "كَمَا لَعَنَّا

أَصْحَابَ السَّبْتِ وَكَانَ أَمْرُ اللّهِ مَفْعُولاً: "כמא לענא אש'חאב אלש'בת וכאן אמר אללה מפעולא(ן)" , "כמו שקללנו את בעלי השבת

והיה צו אללה עשוי " , אחד האזכורים של שנאת יהודים בקוראן הארור.
המקור

כאן : http://www.islamicity.com/quransearch/default.asp?ref=4:47

" يَا أَيُّهَا الَّذِينَ أُوتُواْ الْكِتَابَ آمِنُواْ بِمَا نَزَّلْنَا مُصَدِّقًا لِّمَا مَعَكُم مِّن قَبْلِ أَن نَّطْمِسَ وُجُوهًا فَنَرُدَّهَا عَلَى أَدْبَارِهَا أَوْ نَلْعَنَهُمْ كَمَا لَعَنَّا أَصْحَابَ السَّبْتِ وَكَانَ أَمْرُ اللّهِ

مَفْعُولاً (4:47)
"
 

BelaMirela

New member
תקון טעות : צריך להיות "אצחאב"


ועוד כתוב בפרק ההוא , בפסוק 34 שאם אשה מסרבת לחלוק עם בעלה את מקום המשכב "הכו אותן". בפרוש.

ומשפט המחץ : "לא תקרבוא אלצלאת ואנתם ש'כרא" ,"לא תקרבו התפלתה ואתם שכורים" פסוק 43 , פסוק זה משמש מקור

לאסור שתית משקה אלכוהולי באסלאם , "אלכחול" בערבית . אבל בפרק 47 פסוק 15 כתוב בתאור גן העדן האסלאמי , בין

היתר: "ונהרות מן יין טעים לשותים" , מה שאסור בפרק 4 הוא פרס בגן עדן בפרק 47 , ל"נבי" מחמד הפתרונים
כשהצגתי

זאת לפני שנים בפורום מלסי בתרום במאלאית , נעניתי : "אתה כופר וחוזר בך מן האסלאם" ומישהו סיני תושב מלסיה שאל

את המוסלמים: "לא משנה שהוא כופר , אבל האם מה שהוא כתב , זה נכון "
? איזה צחוק צחקתי . , כשהמשיכו להתיחס

גם מישהו כתב אודותי למישהו אחר , במאלאית: "הוא סיני , אזרח מלסיה , עובד בתאילנד" אני לא ידעתי מעולם על עצמי כל

כך הרבה עד שהוא ספר
הפורם נסגר מאז כי מי שהפעילנ אותו שמעה תלונות על "השפלת האסלאם בפורום".
 

jnus1

New member


לא חידשת לי כלום האמת... אם כי זה יפה שאתה יודע את שפת האויב. זה דבר חשוב מאין כמוהו בעיניי. הם יודעים עברית מעולה. מעבר לזה, שזה מצביע באופן מובהק שאנחנו החזקים באיזור (כי הם חייבים ללמוד את השפה שלנו) זה עדיין מדאיג. צריך לדעת ערבית ולא להיבהל.

אגב, זוהי ערבית של הערבים הכובשים ממצרים? או ספרותית?
 

BelaMirela

New member
"אגב, זוהי ערבית של הערבים הכובשים ממצרים

? או ספרותית?" , תשובה : זאת ערבית ספרותית , דובר ערבית מדוברת לא יכתוב "תקרבוא" כמו בפסוק "לא תקרבוא אלצלאת ואנתם ש'כרא" , בכתיב מלא שבמלא , כנכון לפי צורת הפועל והצווי ברבים הנכונה לפי הדקדוק הערבי , דובר ניב מדובר יסתפק רק ב"תקרבו" בלבד , דרך אגב , בעברית של התנ"ך נכתב פעם אחת בכתיב כזה : (יהושע פרק י פסוק כ"ד) "ויהי כהוציאם את-המלכים האלה אל-יהושע ויקרא יהושע אל-כל-איש ישראל ויאמר אל-קציני אנשי המלחמה ההלכוא אתו קרבו שימו את-רגליכם על-צוארי המלכים האלה ויקרבו וישימו את-רגליהם על-צואריהם." "ההלכוא" עם א' בסוף .
 

BelaMirela

New member
אשר לניב המדובר המצרי , אני בתהליך קליטה שלו:

זה זמן רב , באדיבות סרטי הקולנוע המצריים של ימי ששי ב 16:05 , עוד מעט
 

jnus1

New member
תודה על התשובה ידעתי שיש הבדל

לדעתי, זה לא מצביע בכלל על השפה הערבית כיותר "טובה" או מעניינת. היא אולי יותר עשירה מהעברית העכשווית אבל לאיותר מההעברית המקראית (בעיניי) באשר לתנ"ך ובכן, מדובר בספר הספרים, יצירת מופת שמשפיעה והשפיעה בעבר על יותר משי מילארד אנשים. שכחו שיהודים כתבו אותה. מצטער לא מאמין שיד אלוהים בדבר...

יד יהודים מאוד מוכשרים. ערבית "מצרית" מעורבת בפרעונית, גם זה לא מצביע על שייכות ערבית למצרים ההפפך זה מראה שהעריבת נכפתה על המצרים הקופטים (שהם גם תמיד היו אויב) שנכבשו בכיבוש המוסלמי הברברי. מזל שאנחנו פה למנוע מזרח תיכון ערבי מוסלמי. כמו תמיד היהודים להצלת העולם.
יישר כוח! המשך בעבודה הטובה. אני עדיין התליכי למידה של ערבית. :)
 

BelaMirela

New member
כמה דברים עם הקשר לבית"ר ירושלים בהמשך המסר

כתבת: "לדעתי, זה לא מצביע בכלל על השפה הערבית כיותר "טובה" או מעניינת" בטח שאינה טובה יותר או מענינת מעברית , אבל עבורך כתלמיד יש יתרון שאתה מבין דקדוק עברי , עברית תנ"כית , לשון המשנה , סגנון ימי הבינים ושפת ימינו. בכל אלה יש לעתים דמיון מאיזה צד לערבית שנשמעת בשעוריך , וגם ה"סלנג" העברי שלנו מלא מלים ערביות : "חרמאן" , כנוי לרודף נשים , מ"חרים" אשה נשואה , "להתחרפן" , בא מ"ח'רף" שטיון זקנה , "ח'רפאן" בערבית "סנילי". , "פדיחה" באה משתי מלים ערביות שמשמען וכתיבן שונה אחת מהשניה אבל דובר עברית בלבד לא אמור להבחין בין ד ל ض ומבלבל בין "פדיחה" = "צרה , אסון" ל فضيحة "שערוריה" "בזיון" , ןהדביק את משמעות ה"בזיון" ל "פדיחה".
חוץ מזה תמיד טוב שלומד ערבית ידע היטב את שטויות הקוראן
אשר לתנ"ך או לכל ספר אחר , ברור שלא איזה שהוא אל כתבו , אלא בני אדם כתבוהו , והתנך מלא סתירות וגם הברית החדשה מלאת סתירות , ואשר לאלהים , אם יש אלהים מי ברא את אלהים , ומי ברא את מי שברא את אלהים , ומי ברא את מי שברא את מי שברא את אלהים
וכן הלאה הוא הטעון המעגלי או הטענה האין סופית , ואם אין אלהים כל הדתות הן מיתולוגיות ואם יש אלהים איזה שהוא הנו בלתי מוסכם על מאמיני 44000 דתות ואמונות חסרות תועלת , וכל האלים אם הם קימים בככלל הם שטנים בני שטנים הביאו עלינו בעצמם ובכל הדתות הקשורות בהם כל אסון וצרה ומלחמה ופגוע ומחלה וכל תקלה ושואה והשמדת עמים , ועוד טוענים המאמינים שהאל שלהם רחמן ורחום , וכמו ששאל אוהד בית"רי אלמוני ביציע בטדי במשחק גביע המדינה ב 18.4.1995 נגד עירוני אשדוד (היום מ.ס. אשדוד) : "מי הביא אותך עלינו ?" והתכוון לאישטבן שאלואי וקבל מענה תוך כדי משחק בשער של אותו אישטבן שאלואי
. מאז שאמצתי את השאלה הזאת הפניתי אותה גם ביחס לכל אל שהוא , האל שבשמו נעשה כל רצח ופשע עלי אדמות מאז שהחלו אנשים להאמין באיזה אל ובאיזו דת.
 

shay100m

New member
בטוחני שאם היית לומד קצת תלמוד היית מקבל מענה

לרוב שאלותיך .
 
למעלה