שחקנים שובתים , מאמן שחושב על רומניה ובעלים

BelaMirela

New member
שחקנים שובתים , מאמן שחושב על רומניה ובעלים

שמלין שכר , זה כל מה שנותר מבית"ר ירושלים , קבוצה שזכתה ב 20 תארים. מחר צפוי אסון ספורטיבי.
 

jnus1

New member
נשארה תקווה גם זה משהו

אני מאמין שכל מי שמזלזל (לפחות מהשחקנים האוהדים ראינו שאין לנו שליטה) יעוף בקיץ. אם מה שמתכננים ייצא לפועל, יכולה להיות קבוצה לא רעה שנה הבאה. אם כי, אני חושש בנוגע למאמן. קורצקי לא מספיק טוב. מצד שני, השחקנים קובעים יותר מהמאמן כי הם משחקים על המגרש ואמורים להביא נקודות.

שוב כאמור, נקווה לטוב.
 

BelaMirela

New member
התבדיתי בשמחה רבה
נצחנו 0-4 ואתמול חששתי

מתבוסה בסגנון 7-0 מול מכבי ת"א ב 2001. אולי נתן לסים את העונה ביחס שערים חיובי עם שני נצחונות של 0-1 כל אחד. מה שחשוב : רצינות.
 

jnus1

New member
נצל"ש- למי שלא זיהה את הטרול המתקרא "קיפודוד"

מדובר בלא אחר מאשר "טרומפלדור" זה אותו תאום אליו הפניתי את טענותייי בעבר לא פעם אחת, וכמובן שכל דיון איתו הסתיים בחוסר הסכמה אבל גם בהפרכת טענותיו. חשדתי כי זה הוא בכינוי אחר, ועכשיו אני בטוח. יפה שגם להתחזות אתה לא יודע. אה כן, נפלו הססמאות בתפוז... לא יכולת להיכנס באותו כיוי? אל תטעחר לענות כבר כתבתי

ההודעה ממוענת אליכם הקוראים הסמויים והלא סמויים. גם הפעם הוא נענה כאיוולתו, רק שתראו באיזה שיטה מלוכלכת ופחדנית הוא בחר.
טוב שהאמת מנצחת לפעמים.
 

shay100m

New member
שוב דבר לא חדש. טביב נשאר אותו טביב.

זה היה ברור וצפוי שזה יקרה, אני מטבעי אופטימי ותמים ורציתי להאמין שהפעם משו יהיה שונה, אבל אנחנו כבר מכירים את הסחורה, אז עכשיו אני רוצה לראות את האוהדים שהעיפו את גאידמק וקורנפיין עושים אותו דבר לטביב... נראה אם מדובר באוהדים הרוצים את טובת המועדון או בסתם מחרחרי ריב גזענים שכל מה שהפריע להם הי שני שחקנים מוסלמים תמימים.
 

BelaMirela

New member
טביב יודע לתרץ , הוא דבר עם הקפטן בכל קבוצה

האם הוא עשה את זה בהפועל כפר סבא לפני שפרק אותה ? שום דבר אינו שונה . "אז עכשיו אני רוצה לראות את האוהדים שהעיפו את גאידמק וקורנפיין עושים אותו דבר לטביב" זה צפוי לקרות , אבל לחלוטין לא בתוך השבועים הקרובים , תמיד התרוץ להשתוללויות קשור בתוצאות , ואלו של 2 המשחקים הבאים לא בדיוק תשננה את מצב בית"ר למרות שב 2 נצחונות אפשר לשמור על מקום 7 וב 2 הפס... עלולים לנפול אל מקום 11. טובת המועדון ? מחרחרי הריב והמציתים מעולם לארצו את טובת המועדון , רק את שמיעת קולם הם רצו. השמוקים העיפו את שום לאחר שזכה בגביע הטוטו , ושכחו את האליפות והגביע.
 

shay100m

New member
הכל תירוצים ושקרים. אין שום תירוץ לא לשלם

משכורות בזמן, כמו שעון. ואם היה תירוץ כזה, בטוחני שהשחקנים היו מבינים ומחכים עוד קצת. טביב טוען שהשקיע מליונים במחלקת הנוער ושהתקציב שבנה התבסס על ספונסרים שלא תיקצבו ועל החזרים ממס הכנסה שטרם הגיעו, אוליי הוא צודק... אבל מי שנכווה ברותחין נזהר בפושרין ולא נראה לי שהוא מבין איזה נזק הוא גורם לשם של המועדון בהנהלות הלקויה שלו. דא עקא, אין כרגע רוכש אחר, אבל ארגון הפשע השולט במועדון עדיין בטוחים שהמשיח כבר פה. אין עתיד למועדון הזה כל עוד הפשע שולט בו. באשר לנורדיה, אם כל משיחי השקר האלה היו מתארגנים ככה בשביל ביתר היינו זוכים לתקומה אמיתית. בינתיים, נאחל בהצלחה למה שנשאר מהקבוצה הזו, מתוך החושך יבוא האור. בקרוב.
 

BelaMirela

New member
כל מלה בסלע הטבת לבטא נכונה ב 7 שורות

מה שרבים היו מתקשים לרכז בדף שלם .
 
למעלה