מזל טוב

מזל טוב

http://www.one.co.il/Article/231985.html

לצערי אני כבר התייאשתי לפני 3-4 שנים ועברתי לקטמון.

אבל אני מחזיק אצבעות לחבר'ה האמיצים שיצליחו, ואולי בדרך נס יצליחו דרך הדלת האחורית יום אחד לחסל את ביתר הגזענית והמלוכלכת, וליצור ביתר ערכית ונקיית כפיים.
 

shay100m

New member
כן כן. אוליי גם נקים מדינה חדשה באוגנדה

במקום המדינה המושחתת שלנו.
לפעמים יותר קשה לתקן מאשר לבנות מחדש. משפט נכון. השאלה אם הוא מתאים גם לדברים בעליי ערך גבוה בחיים. אף אחד לא יזרוק את המשפחה שלו לפח לדוגמא ויקים חדשה רק בגללל שלא הכל מושלם, אבל אם יש לך מוצר חשמלי מקולקל, אז תקנה חדש וזהו. הנמשל שלנו זה האוהדים הבוגדים שבשבילם ביתר זה כמו מכשיר חשמלי שאם מתקלקל קונים חדש ולא כמו משפחה שמנסים לתקן בכל מחיר.
 

jnus1

New member


 

jnus1

New member
הלוואי שתיכשלו בכל דרכיכם המלוכלכים אלו אתם

אתם לא פחות גרועים מלה פאדיחה, כי נטשתם את הקבוצה למען המיעוט האלים והדפוק, בתואנות שווא מופרכות והזויות. טענות שמשרתות את הסמרטוטים האדומים ואת האויבים בתשקורת ובכל מקום. אתם פשוט פחדנים וחסרי עמוד שדרה. מי שמדבר על "לחסל את ביתר" הוא סמרטוט קטן מאוד. אל תקראו לעצמכם אוהדי בית"ר.
נמושות.
 
אתם מתחילים להישמע כמו אוהדי הפועל ירושלים...

אלה שנשארו עם סאסי וסבלו אתו במשך 7 שנים נוספות

בינתיים בקטמון בנו את אחד הדברים היפים ביותר שנבנו אי פעם בספורט הישראלי.

אתם צריכים להבין שקבוצת כדורגל זה לא השם, זה הרוח.

הרוח ההיא של ביתר משנות ה80 וה90 הלכה כבר מזמן לאיבוד.

אתם מדברים פה על "מיעוט אלים וגזעני?"

חבר'ה תתעוררו, זה כבר מזמן לא מיעוט, זה הרוב.

כל האלימים והגזענים הצליחו לרוקן את טדי מאוהדים שפויים, כולם יושבים בבית מתוסכלים ולא יודעים מה לעשות עם עצמם.

במשחק האחרון בטדי היו 1,500 צופים, נפתח רק יציע אחד, זה שפל שאני אישית לא זוכר אי פעם מאז שהתחלתי לאהוד את הקבוצה.

אתם צריכים להבין דבר אחד, הרוב השפוי של האוהדים באים לספורט כי עבורם זה סוג של בחירה מהמציאות, הם באים בשביל להתנתק מהפוליטיקות, ולהתנתק מהגזענות, ולהתנתק מכל החולאים האלה.

כשהם באים לטדי וכל המשחק רק מתעסקים בזה, אז מתישהו נשבר להם והם נוטשים.

בדיוק כמו שאוהדי קטמון לא יכלו יותר להתעסק עם החרא של סאסי ויונה, והחליטו לעשות מעשה ופשוט להקים את אותה קבוצה, רק נקיית כפיים.

אתם יכולים להתווכח עם זה שקטמון היא סיפור הצלחה?

הם הקימו קבוצה מדהימה, הגיעו בדיוק לאותו מקום שהם עזבו(ליגה לאומית)
והצליחו להתיש את סאסי, ולגרום לו למכור את הקבוצה, ובקיץ הקרוב הם ישיגו את מטרתם, ויתאחדו עם הקבוצה המקורית, ללא סאסי, וירוויחו את הקבוצה שלהם מחדש, רק בריאה ונקייה מעסקנים.

אני לא אומר שזה מה שיקרה עם ביתר, זה בעייתי מאוד.
ביתר היא עדיין אחת הקבוצות הגדולות במדינה, ומבחינת אוהדים יש מצב שהקבוצה עם הכי הרבה אוהדים בארץ.

רוב הקהל הוא קהל גזעני ואלים, ולכן אני לא רואה נהירה מטורפת לביתר נורדיה.

הסיכוי היחיד שלהם, זה אם הם באמת יצליחו לטפס ליגות ולצבור אוהדים, ובמקביל ביתר המקורית תמשיך בדעיכה, תיפול ללאומית...ואז בעזרת איזה מיליונר יהודי שיאהב את הרעיון של קבוצת אוהדים אנטי גזענית ונקייה מאלימות, ויהפוך אותם לאימפריה שביתר הייתה בעבר.

הגזענים והאלימים ימשיכו במסעות לקרית גת ויבנה עם ביתר הגזענית והאלימה.

ואילו נורדיה תעלה לליגת העל, ותהפוך לקבוצה הגדולה ביותר במדינה ללא גינויי גזענות וללא אלימות.

אשרי המאמין...
 

jnus1

New member
אני ממליץ לך ברוח הניקיונות לנקות את הפה

והמקלדת, כי הרבה רעל שפכת פה. כמה בלבולי מוח. קטמון הבועל ים? מה עוד? מאיפה לך ש"רוב הקהל אלים וגזעני"? והאם הבטת במילון לאחרונה ובדקת מה פירוש המילה גזענות? הפרשנות האדומה האנטימית שאתה מאמץ היא היא הבעיה שלנו כפי שאמרתי. אין שום קשר, להבועל קטמון. שום דבר טוב ויעיל לא ייצא לכם מהקמת קבוצה מתחרה לבית"ר מלבד פילוג והשנאת רוב אוהדי בית"ר עליכם, אני מבין שזה חלק מהגנים שלהעם שלנו להתפצל ולהתפלג אבל תחשוב טוב, מה יצא מזה. קטמון והבועל ירושלים יורדות ליגה.

אתה מוזמן להמשיך לבלבל במוח ולקונן על "הקבוצה שתקום" או ללכלך עלינו. רק אם אפשר יש פורום כדורגל מלא סמרטוטים אדומים שישמחו להטות אוזן לרפש שלך. ההתייפיפות הזו, לא נראית לי, ולא תתקבל בברכה פה.
ואני יצאתי נגד הלה פאדיחה, יצאתי נגד אלימותנגד הגזענות האמיתית של אוהדי סנכין והבועל. המושתקת 65 שנה בחסות המדינה האדומה שלנו.
 

shay100m

New member
ונניח שזה יקרה... מי אמר שגורלה של נורדיה

יהיה שונה?
הרי לפי דבריך, אוהדים "גזענים ואלימים" השתלטו על המועדון ושינו את הרוח הביתרית, אם כן, מי מבטיח לך שבנורדיה לא יקרה אותו דבר?
אם הגזענות והאלימות ימשיכו הם לא ייעלמו גם מקבוצתך החדשה. אז מוטב להוסיף מוסר ותרבותיות במה שקיים כרגע מאשר לבנות משהו חדש שאחריתו מי ישורנה...
 

jnus1

New member
אתה מוזמן לעבור להבועל אם מפריע לך "ההתלהמות"

או להחליף תחביב לקונצרטים או יוגה זה באמת יכוללהיות אחלה דבר (מניסיון) בלי התלהמות והמון שקט ורוגע. כדורגל אין קבוצה שבעולם שאוהדיה לא נחשיבם כ"מתלהמים" כנראה...
 

Borrusia

New member
לא תודה. בשביל זה יש את בית"ר נורדיה.

ואמנם יוגה זה נחמד. אבל כשאני הולך לטדי אני רוצה להינות מספורט, מכדורגל. אולי תלך פעם למשחק של קטמון ותלמד איך עושים את זה.

התגובות הקיצוניות שהמיזם הזה מעורר בכם רק מוכיח כמה יש לו מקום.
 

jnus1

New member
אדון מתנשא אני מציע לך ללכת למשחקים בחו"ל

בכל מקום בעולם, ואם אתה מוצא קבוצה אחת בליגה גבוהה שהקהל שלה לא צועק מקלל שר וכו' בקוליקולות אני נותן ך מה שאתה רוצה. התייפיפות האליטיסית עלק הזו לא מתאימה לרוח הבית"רית אלא באמת לרוח של חבריך האדומים המסרטוטי ריצפה. אל תבוא לחנך אותי עם המיזם הכושל קטמון, ואל תבוא ללמד אותי כי מה שאתם עושים זה לא מתקרב אפילו למילה אהדה אמיתית, אלא חמיקה וניסיון נואל להתמודד עם המציאות קשה ככל שתיהיה.

התגובות מאוד במקום וכנראה נגעו לך בעצב חשוף, לא כל מי שלא מסכים עם דעותיך הוא קיצוני. למדת מהשמאל לפסול כל מי שלא כמוך, שיהיה המון כישלון וחורבן לקבוצה שתקימו. אני מציע לבית"ר לתבוע אתכם על השם אני אל גור על זה שזה חוקי בכלל לקרוא לקבוצה אחרת על שם קבוצה שכבר קיימת. (ימק"א לא חוקי למשל)
 

קיפודוד

New member
הבעיה היא שהאופן האלים שבו אתה מתבטא

רק מוכיח שהוא צודק. אם נוסיף שהצלחתם להוביל קבוצה של מאות אלפי אוהדים ל1500 איש בטדי ופורום עם עשרה כותבים... הייתי חושב פעמיים.
 

jnus1

New member
זה נשמע לי כמו אוי אוי אוי

מה אלים במה שכתבתי אדוני הלא נכבד? משום שאני לא קופץ לפי החלילים הצורמים שלכם? כי אני לא אומר אמן לכל גחמה יפת נפש שלך ושל חבריך האדומים? אני מתבטא באופן תקיף זה נכון, לקרוא לזה אלימות זה עיוות ועוד ניסיון עלוב לסתום לי את הפה. לא יילך לך ולאף אחד.

שום דבר לא הוכיח את דברי ההבל שלכם, ההפך הוא הנכון אינך מגיב לעניין ובוחר לבכות על ניסוח ענייני ותקיף כפי שמגיע לכם. מי זה "הובלתם" למי אתה פונה? אם היה לך קצת שכל היית מבין שמי שמכנה את לה פאדיחה לה פאדיחה... כנראה לא יכול להיות מואשם כמי שתומך בהם. אני איני הובלתי אף אחד, באם הייתי מוביל מס' האנשים שהיו הולכים אחריי לא היה משנה את דעתי, או מוכיח את צדקת דרכי.
על אף שאם תטרח להביט בכמה אנשים קוראים את ההודעות, תראה שיש עשרות קוראים סמויים. ויש עשרות שפשוט לא יכולים לכתוב אבל עוקבים.
 

קיפודוד

New member
אתם, המשת"פים של הגזענים והאלימים.

ראשית, אתם, זה הקיצוניים והמשת"פים שלהם. בכל מקום שבו הרוע השתלט, זה קרה בגלל אנשים כמוך, שבחרו לגבות את האלימים והמנוולים בשתיקה ובקריצה. כשאתה מסביר פה מאד יפה למה בעצם לצעוק "מוות לערבים" זו לא גזענות, אתה זהה לאוהד הפועל שמסביר למה שירי שואה לא באמת מתכוונים לשואה. זבל'ה.

מעבר לזה, אתה אלים. כשאתה טורח לכנות בכינויי גנאיגולש שאינך מסכים איתו, ופונה אליו במילים "חבריך האדומים המסרטוטי ריצפה", זה מגעיל ואלים. זאת תרבות דיון של בריונים.
 

jnus1

New member
צודק היהודים אשמים בהכול בוא נינכס לתאי הגזים

אתה ואבותיך היו כנראה הקאפואים שדאגו רק לתחת של עצמם בתקופה בה רצחו ייליוני יהודים. אתם גם אלה שהבאתם עלינו את אסו אוסל-לא נחתם בדם של אלפי חפים מפשע שכל חטאם היה שהם יהודים. כן אתה עבד של הסמרטוטים האדומים. זה בדיוק מה שאומרת התפיסה שלך ושל חבריך. ליילל על "אלים אלימות" כשאתה סותם בכוח את הפה למי שלא נראה לך, זה יפה אבל לא עומד בקנה אחד עם ההמודקרטיה והנאורות שאתה מתיימר לייצג.
אני מבין שאדוני קש הבנה או מתקשה בהבנת הנקרא, אז מצטער חינוך מיוחד זה לא המקצוע שלי. המשך לבכות ולהמציא לעצמך סיפורים על מציאות מדומיינת.
 

קיפודוד

New member
אתה רק מוכיח שאני צודק

נוהג באלימות ומבזה את זכר השואה. מגעיל כמו הקיצוניים מקרב אוהדי הפועל, ומתנהג כמוהם. אני מקווה שהנהלת הפורום לא תמחק את דבריך. אנשים כמוך הרסו את בית"ר.
 

jnus1

New member
ברור אתה תמיד צודק אתה גם לא מבזה כלום

אתה צדיק וישר ומעולם לא עשית שימוש במילים גסות ובקללות,( "עוכר ישראל, ערס משתפ"ים גזענים קישתא, טמבל וכ'ו וכו') מעולם גם לא שיתפת פעולה עם האויב (אוס-לא) גם תרמת רבות לבית"ר אתה האוהד מס 1 (רק בעיניך, כמובן) יש לך כרטיס של תנועת בית"ר ואתה יודע את ההמנון בעל פה. (רוצה עזרה? זה מתחיל ב-" מגוב ריקבון ועפר"... ונגמר ב-"למות או לכבוש את ההר" גם ז'בו היה ערס נכון?) אתה גם לא עושה אף פעם שימוש נלוז ציני וחצוף בשואה (רק כשזה מגיע לשטח שלך ולתפיסה השמאלנית המעוותת שלך) אתה כמובן יודע כל מכל ויודע לקרוא ולהבין דברים הנאמרים לך אפילו מס' פעמים (כמה פעמים ניסיתי להסביר לך את כוונותיי ואתה ממשיך להאשים כמו ילד ערס קטן וחסר מח, ועוד תוך כדי אמירות מסולפות שגייסת למען האג'נדה האנטישמית שלך)
אז....

"הטחת עלבונות היא נשקו של הפחדן, וצביעות היא תחמושתו המועדפת".
מה שאני עשיתי לבית"ר אתה לא תעשה עוד מאה שנה.
המשך לדבר לקיר. לך שרוף את דגל המדינה גם ביום העצמאות. אני יודע שאתה גומר מזה.
אז לך תתפלל לאלוהיך סטאלין הרוצח המונים.
בזמן שאני יעמוד בצפירה ויכבד את זכר היהודים שנרצחו בגלל יהודים משתפ"ים כמותך. לזכר חיילים שהקיזו דם על מנת שרפש אדום שכמוך יעז לבזות ולזלזל בזכרם. לזכר דוד שלי שנרצח כדי שהפה המזוהם שלך יוכל לנשום את האוויר של האדמה הקדושה הזו.
סיימנתי את הדיון, אל תטרח להגיב לי כי לא תיענה.
 

jnus1

New member
הפוסל במומו פוסל

אני מבין שלכנות מישהו אחר "זבל'ה" זה לא
נופל בקטגוריות ה"אלימות" של הפה המטונף האדום שלך? זו ברכה לשלום?
כי אצל קופי שימפנזה זה אולי שלום, אצל בני אדם זה לא נחשב. זה יפה לעשות השלכה על מישהו אחר, כשאתה נוהג כאחרון הקומוניסטים ומנהיגי הרצח בעלי הדגל האדום. לגבי האוהדי הבועל ההשוואה שלך מטומטמת ביותר ושברת פה שיאי טמטום- הרי שירי השואה של הבועל לא מגיעות לקרסוליים של השירים הקיצוניים ביותר של אוהדי בית"ר, דבר שני ויותר חשוב, זה מגיע בתגובה לקריאה של אוהדי מכבי או שלנו לשואה להם? האם אנחנו פוגעים בזכר היסטורי של הכוש הערבי שלך? לא...
כמובן ...בזכר הנכבה בעצם קיומנו. המשך להיות יודו קוויזלינג. נגיע רחוק איתך. רק אל תעז להכניס לי מילים לפה, רמאי אדום! ואל תנסה להאשים אותי בתמיכת לה פאדיחה. אני מייצג את עצמי בלבד. יש לך בעיה? אל תגיב כאן.
 

jnus1

New member
אני מבין שקשה לך לענות עניינית לטענותיי אז

נראה לי שאפשר כבר להכריז עליך כאל טרול פאתטי.
קישטא מהפורום. במידה ותרצה לדון כמו בנאדם נורמלי ולא כמו בבון אדום נסה לענות קודם על טענותיי, אחרי כן תעשה עליי השלכה במומך.
עד אז.
כפי שאמרתי.
מממממ ביי!
 
למעלה