התקציב לשנה הבאה 22 מליון שקלים

התקציב לשנה הבאה 22 מליון שקלים

ובהתחשב בעובדה שהיקף החובות נמוך יותר, בנטו התקציב יהיה דומה לזה של השנה.

בקיצור, לא לפתח ציפיות.
 
אפשר לבנות יופי של קבוצה בסכום הזה

השאלה היא אם יצליחו לשמור על הארוש ואיך יחזקו תחוד בסכומים שפויים.
 

jnus1

New member
לצערי, צפויה לנו עוד עונה בתחתית

רק אני מקווה שאת מה שזרעו השנה, לפחות ימשיכו לגדל עונה הבאה שאולי נקצור בעוד כמה עונות. מבחינתי אפשר כבר לסכם עונה, אחת העונות הכושלות בתולדות המועדון. אבל אולי עדיף לעשות את זה באמת ממש בסוף העונה אנחנו עוד עלולים לרדת ליגה עם הרפיסות שלהם.
כשאני אומר להמשיך לגדל ולטפח את הזרעים ששתלנו, אני מתכוון להשארת החלקים הבריאים במועדון הצעירים הטובים הזרים המצויינים לצד גדיעת החלקים החולים והלא מתפקדים שאין סיכוי שישתפרר ברמות האלו, הכי חשוב לחזק את החלק הקדמי והאחורי בשחקני מנוסים אבל לא מאוד יקרים.
ג'ונס הוא הזר הכי טוב להחתים דחוף ולא להשאיל לאף קבוצה! אנו זקוקים לו בנרות. וילה גם צריך להישאר. להחתים חלוץ בדחיפות, איציק כהן ואצילי לשקול להשאיל. שיחדד להשאיר בדחיפות, כנ"ל רוב השחקנים חוץ מבראנדן וטונייס. נקווה שהפעם טביביתקמצן באוגוסט כדי להוציא יותר בינואר. אני ממש מקווה שהרוש לא יימכר, זו תיהיה אבידה גדולה. בלעדיו אנחנו יורדים כמעט בוודאות ליגה..
 

jnus1

New member
בסדר, אבל מזלזל מאז שקיבל הצעות גבוהות

יותר מסין. לא נראה לי שהוא רוצה להישאר בכלל, ורוני לוי עוזב אז נראה לי שזה החותם הסופי לזה שגם אם אנחנו רוצים מאוד הוא לא ירצה.
 
כל מה שיש לי להוסיף זה

השקעה קצת יותר גדולה ורצינית בקיץ יכולה למנוע את הצורך בחיזוק של הרגע האחרון בינואר.

עדיף גם להשאיר את רוני לוי ולהתחיל לתכנן את מחנות האימון של לפני העונה הבאה.
 

jnus1

New member
השורה הראשונרתי רק נשמטה לי מילת ההקשר

רוני לוי יצריך להישאר אבל לא יישאר, כיטביב לא רוצה לשלם סכומים מופקעים. אולי הוא צודק, בכל זאת רוני לוי די נכשל בסופו של דבר. אבל מי שהוא מתכוון להביא במקומו, שווים ליגה א', וכבר ראינו מה שווים מאמנים שלא אימנו קבוצות גדולות. (אלי כהן)
 

nimrat

New member
נאחל לביתר שתרד ליגה

היא, והתקציב המחורבן שלה
 
למעלה