דלשה פרסמה Q1

dw2322

New member
דלשה פרסמה Q1

דוח בסדר גמור, כשמה שמעניין אותי ושאר נושי סידרה ג' זו ההתקדמות עם פרוייקט הבניה במורנינגסייד, צפון מנהטן, ונראה שהוא מתקדם יפה, למרות הקורונה והשווי שלו עלה מ 272M$ ל 289M$ , מה שמחזק את הבטחון ביכולת הפרעון בעתיד של הסידרה בשנה הבאה, אפילו בלי להזדקק לשאר הנכסים (מה שכמובן גם משמח את 2 הסדרות הנוספות)
ביאור 1ב' (עמוד 26) מסביר את הערכתם לגבי יכולת הפרעון מהנכס הזה בלבד, כי יש כסף בקופה הודות להלוואה חדשה (התקבלה ב Q2) שפרעה קודמת + נשאר עודף. הפרוייקט צפוי להיות מושלם ב Q3 (חודש יולי). יש כבר אישור אכלוס ל 179 דירות מתוך ה 205, עוד 18 בתהליך אישור. מתוכן 120 כבר מושכרות. https://mayafiles.tase.co.il/rpdf/1305001-1306000/P1305804-00.pdf
 

אבאשלא

New member
Too good to be true

נראה ככה... &nbsp אבל לי נראית חשודה כל חברה אמריקאית שבאה לפרובינציה שלנו לקושש כסף...מה, חסר כסף בארה"ב???
 

dw2322

New member
בריביות שהם גייסו כאן? כן

לפני שנתיים שלוש פשוט היה ארביטראג' ריבית. קח מטוס לאיזה חור במזרח התיכון כי מספרים ששם מוכנים להלוות לך כסף, בהיקפים משמעותיים (יש סדרות שגייסו מיליארד שקל! סיבה מספיק טובה לקנות כרטיס טיסה) בריביות שפה (ארה"ב) תוכל רק לחלום עליהן.
טוב, זה שהם יהודים גם לא הזיק. בגלל זה כל האמריקאיות נסחרות מתחת לפארי. היותר טובות לא הרבה מתחת.
 

Ron W

New member
חלק לא מבוטל הן חברות בבעלות יהודים/ישראלים

אול יר קליין נמקו אאלט הקשר נוצר עקב הזיקה לישראל. זו השקעה עדיפה בהרבה על רכישת נכס או אפילו 2 בארה״ב שיתכן ולא יושכר ולא ישא רווחים או ערכו ירד פלאים..
 
למעלה