תזכורת - הצבעה אודות ההצעה הראשונית לאידיבי אג"ח ט

תזכורת - הצבעה אודות ההצעה הראשונית לאידיבי אג"ח ט

שלום רב לחברים 1. מבקש להזכירכם להצביע ולהשפיע אודות הצעתו הבזויה למחזיקי אג"ח ט. ההצבעה בתאריך 8.6.20 . באופן חריג, הנציגות בראשותו של מר עופר גזית , "נציגות מחזיק אגרות החוב דוחה את הצעת בעלת השליטה, לא רואה בה בסיס למשא ומתן ועמדתה היא שאין לנהל משא ומתן על בסיס הצעת בעלת השליטה". עמוד 4. המלצת הנציגות אמורה להקל על מחזיקי אג"ח ט שיש להם התלבטות . תשומת לב לנוסח כתב ההצבעה, מעט מבלבל. אנו מצביעים בעד שלא לנהל מו"מ על הצעת החברה הנוכחית. נא לקרוא בעיון. https://maya.tase.co.il/reports/details/1299698 2. אלשטיין התחייב על 2 הזרמות של 70 מליון ש"ח בספטמבר הקרוב ובשנה הבאה שהיו מרביתם מיועדים לתשלום עבור אג"ח ט. פתאום הוא "בורח מהתחייבות זו". ההצעה הנוכחית היא גרועה ביותר. מחזיקי ט לא מקבלים מזומן בכלל, רק אוסף ני"ע בו בזמן שי"ד מקבל רכיב מזומן משמעותי ופארי. ט"ו מקבלת מניות כלל ועם עלייה קטנה בשוק הם בפארי ולנו תספורת איומה. עדיף ללכת לבית משפט. שום הסדר לא יעבור ! ללא רוב של 75% ממצביעי אג"ח ט. ההצעה הנוכחית צריכה להיות משופרת עם רכיב מזומן של לפחות 140 מיליון ש"ח כפי שאלשטיין התחייב. בנוסף באג"ח החדש שיונפק נקבל כ 200 מיליון ע.נ. מודיעין שווה אולי 25 מיליון ש"ח, ישראייר בשנתיים הקרובות שווה 0 ו 12% מניות דסק"ש בעת הזו שוויים נמוך מאוד. חברי אג"ח ט - להיות נחושים זה ישתלם לנו מכיוון שגם "החלשים מבינינו" אם יסייעו יגרמו לנו לפחות לקבל 62 אגורות שזה חצי פארי. 3. תשלום ריבית ביוני. בתאריך 18.6.20 לא יתקבל תשלום. אין כסף בקופה. ב 30.6.20 משער שיתקבל תשלום הריבית. הסיבה היא שאידיבי צריכה לשלם לאג"ח י"ד ביום זה ואלשטיין חושש מהם (אם ישלם להם ולנו לא זו העדפת נושים ופתח לתביעות). 4. אלשטיין ביצע השחתת ערך אדירה ובסוף מגלגל את ההפסד לנושי ט. מניות כלל עם מלחמתו ברגולטור היסבה מיליארד ש"ח הפסד. ה swap על מניות כלל היסב נזק של 100 מליון ש"ח לפחות. מכירת מניות גב ים לאחרונה במחיר נמוך הפסד של עשרות מיליונים ועוד. במידה והולכים למכרז כעבור מספר שנים נצליח לקבל כסף מתביעות דירקטורים ובנוסף מאמין שנצליח להביא משקיע שיזרים כסף לחברה שיגרום ל recovery לחברה. בן משה,צחי נחמיאס (היה מוכן לשלם 850 מיליון ש"ח לישפארו וכעת בסכום הזה יוכל לרכוש את דסק"ש ובפרט את נכסים ובניין), גורג חורש ועוד .
 
להיאבק לקבל תמורה הוגנת למחזיקי אגח ט

בוקר טוב 1. מסכים עם דבריו של הופמן. יתרה מזאת, בתאריך 19.4 הייתה שיחת משקיעים והופמן חזר והדגיש שהמרת מניות כלל באגח ט תפחית את החוב באופן משמעותי. זוכר היטב את תשובותיו של יריב פילוסוף וראו מה קורה בפועל... 2. אלשטיין עם הדירקטריון ביצע השמדת ערך למשקיעי אידיבי. אם הוא רוצה להימנע מתביעות וחקירות עליו לשלם פיצוי הולם. אגח יד פארי. אגח טו 20% תספורת אגח ט 35% תספורת ? וזה המון !!!! משקף שער 80. חברים לא לוותר ולהצביע . 3. השאלה המרכזית מי מחזיק באגח ט. אם מחזיקה קרן תקיפה עם כ 100 מיליון ע.נ. אז אני קצת רגוע. להסדר צריך 75% מסידרה ט להסכים לשינוי. הקרנות הלוחמניות כגון יורק, ברוש וכד' לא יסכימו לתספורת גדולה מ 30-40% עם כמות הע.נ. שהם מחזיקים מקווה שידאגו לפרטיים כמוני וכמו הופמן. 4. בהצלחה לנו. אלשטיין הפסיד הון באידיבי וכעת מגלגל את ההפסד כלפי מחזיקי אגח ט. לא לוותר.
 
ישנה הצבעה שהתוקף שלה הוא אחזקה נכון ל27.5

הצבעתי נגד כמובן
 

jsphs

Well-known member
עקרון: בעלי המניות נדחים בפני הנושים
יש עוד נקודה.

בפשיטת רגל וכנוס נכסים ישנו עקרון של: בעלי המניות נדחים בפני הנושים.

אלשטיין מציע לנושי אג"ח ט' פחות מ- 10% מהחוב כלפיהם בעוד הוא מבקש לשמור על שליטה בדסק"ש.

יש לקחת לאלשטיין את החברה ברגע הראשון שניתן ולתת למשהו שהוא חסר אינטרס לנהל התמחרות.

גם לעניין הזמן יש משמעות.

הבורסות החלו לתקן, בעוד שנה או שנתיים כשביהמ"ש יאשר להציע את דסק"ש להתמחרות באם מצב השווקים יאושש ובאם כל אנשיו של אלשטיין יפוטרו מדסק"ש, נכסים ובניין ושאר חברות יתכן והן תושבחנה כך שערכן יעלה והחשוב ביותר. הניהול לא יהיה בהתאם לאינטרס של אלשטיין - יתכן מצב בו IDB תתומחר לא ב- 300M ש"ח אלא בהרבה יותר לאור האופציה הגלומה בדסק"ש.

מכירה של שופרסל במחיר טוב יחד עם המזומן בקופה כמעט וסוגרת את כל החוב של דסק"ש.

מה שנשאר וזה הרבה: נכסים ובניין, סלקום, אלרון,.....

שווה הרבה יותר מ- 300M ש"ח לאחר חובות IDB.
 
טיעון והסבר מצוין

רשמת בצורה מאוד יפה וברורה. פוטנציאל הרווח של הקבוצה הוא גדול. לכן התמורה כלפי מחזיקי אגח ט צריכה להיות משמעותית גבוהה יותר מההצעה הנוכחית. שוב מדגיש, אנו צריכים לקבל בנוסף רכיב מזומן משמעותי וגם 200 מליון ע.נ. מהסידרה החדשה עם הבטחונות שהוא מתכוון להנפיק. אלשטיין בשיטת מצליח מנסה לפצל את שיתוף הפעולה בין הסדרות . לי"ד נותן פארי ולנו תספורת ענקית. לא לוותר. הגינות זה דבר טוב.
 
למעלה