חישוב התמורות לאידיבי פיתוח ט

  • פותח הנושא rstbr
  • פורסם בתאריך
לגמרי מוכן ולא רק מאיים וחושב שעם הצעה כזאת נשיג לה רוב בנקל

גם סוחרי יום שקנו ב 20 אג לא יסכימו להצעה הזאת
 

LbJ6

New member
נראה לי שגם אלשטיין יודע זאת, אבל גם הוא יודע שזאת רק ההתחלה

אני לא חושב שהוא מדמיין לעצמו שמישהו יקבל את ההצעה הזאת, אבל הוא היה צריך לתת איזשהי רצפה וגם איזשהו מתווה מבחינת החלוקה, אז הוא נתן מתווה שמפלג בין הסדרות, ונתן ריצפה מאד נמוכה.
 

raiman

New member
זו ההצעה לט'

(3) החברה תעמיד לטובת מחזיקי אגרות החוב (סדרה ט') את נכסיה של החברה המפורטים בטיוטת ההצעה (אשר אינם משועבדים לטובת עסקאות ההחלף או לטובת אגרות החוב (סדרות יד' ו-טו')) ובנוסף כ-12% ממניות חברת דסק"ש המוחזקות על ידי דולפין ויועמדו על-ידי דולפין כבטוחה לטובת ההסדר או התמורה שתתקבל בגינם, וזאת כנגד ויתור סופי ומוחלט של מחזיקי אגרות החוב (סדרה ט') על התחייבויות החברה כלפיהם. אני מבין שנכסי החברה הלא משועבדים לטו ויד הם : IDBG 100 (לא כתבו על כך במדורים הכלכלים כנראה שראו את הנכס מכור) 100 ישראייר (תונפק ויחולקו מניות) 80 מניות דסקש (יחולקו מניות) 20 מודיעין (יחולקו מניות) * שימו לב שאין מפגש עם מזומן אלה רק חלוקת מניות * החישוב שלי הוא 300/745 = 40 אג' שישולמו במניות החברות דלעיל לאלשטיין יוצא שהוא מכניס את היד לכיס בעדינות (לא עמוק) הרי היה אמור להזרים 140 מיליון ולא יהיה בכך צורך שכן הוא מוחק את כל הסדרות. בנוסף יתנו לו פטור מתביעות על השחתת כלל ביטוח וכל ההליכים ההזויים. ומה הוא מקבל בתמורה ? 600 מיליון שח מחיקה (סדרה צמודה) שכל כולם יוצאים מסדרה אחת -אגח ט. בנוסף לדעתי אם 2 סדרות יחליטו להעביר את ההסדר על חשבון אגח ט שנאנס , אני לא בטוח שהוא יכול לקבל פטור מתביעות מאגח ט "הרצחת וגם ירשת וגם שידלת" האיש השחית את הערך באידיבי ,נשאר עם החברות למטה על ידי מחיקת חוב תוך כדי שידול 2 הסדרות האחרות על ידי הבטחת פארי שכיום לא מובטח להם . הזוי אם יצליח כל הכבוד נקווה שבית משפט שמכיר את הטיפוס ייתן מענה ובשביל לטבל האווירה ... אולי אחרי שהוגשה הצעה רשמית לתספורת יואיל בטובו בן משה להגיש הצעה שכנגד.
 

rinmat

Active member
ראיתי את טיוטת ההצעה הרשמית במאיה, אלה התמורות

100 ישראייר (תונפק ויחולקו מניות) 80 מניות דסקש (יחולקו מניות) 20 מודיעין (יחולקו מניות) IDBG לא נכללת ומוחקים 74M נקוב של ט' ששיכת לדולפין ואירסה אבל בנוסף תחולק הריבית ביוני ובדצמבר לאגח ט וגם לשאר בלי קשר לסגירת ההסדר, כנראה מהתמורות ממכירת אידיביג'י ולכן לא נכללת אזי התמורות כרגע: 200/670 = 30 אגורות + 6 אגורות ריבית
 
100M לישראייר זו בדיחה רעה

יש לה היום ערך שלילי. מי שיקנה אותה בשני שקל יצטרך להזרים אליה כסף כל חודש. &nbsp
 

aeonf

New member


 

dw2322

New member
למה? היא קיבלה הלוואה ממשלתית

ולכן איננה נזקקת להזרמות נוספות. בטווח הארוך יותר היא עשויה להמכר בשוויים המוזכרים. זה יקרה הרבה אחרי שישכחו מהקורונה. זו החברה שמנוהלת הכי טוב מבין השלישיה הישראלית: אל על, ישראייר וארקיע.
 

cyber101

New member
יהיה קשה להנפיק אותה בזמן הקרוב
גם לא מבין מי יקנה את המניות שלה. אין ספק שהצעה לא טובה. אבל האלטרנטיבה היא גם לא טובה. צריך ללחוץ על אלשטיין כמה שיכולים ו בסוף לקבל את זה.
ט תמיד היתה אופציה על דיסקונט השקעות ואופציה יכולה להתפס. בשביל למכור את דסק''ש צריך זמן להשבחה. ואת זה לא נוכל לקבל כי י''ד רואים את הכסף עכשיו. ממליץ לצאת מ ט ולהעביר את הסכום לי''ד שבטח יעלה.
 

dw2322

New member
נכון, מדובר בהשקעה לכמה שנים

זו יכולה להיות גם חברה פרטית, לא סחירה, בבעלות הנאמן, אשר ימכור אותה עבורנו בבלוק אחד בעוד כמה שנים. לא בוער לי להנזיל אותה בשנת 2020.
 

cyber101

New member
בכל מקרה דוחים את ההצעה
ומקווים שתהיה הצעה יותר טובה. גם עדיף לקבל הכל במזומן לא מניות שימכרו בפרק זמן קצר וזה יוריד את התמורה.
 

dw2322

New member
ממילא לא היינו אמורים לקבל פידיון מוקדם

כך שלא מפריע לי שהנאמן יחזיק בשבילי את מניות ישראייר במטרה למכור אותן בעוד שנתיים, ואז לשלם לי. גיסין למשל עושה בשבילי עבודה יפה באורבנקורפ, עם אגח לא סחיר. הבעיה היחידה שלי באורבנקורפ היתה שקניתי נורא מעט
כמובן שעדיף אגח סחיר ע"פ לא סחיר, אבל אם הודות ללא סחיר אני אוכל לקבל ריקברי גבוה בהרבה? שווה לי. אני לא לחוץ על פידיון קרן מוקדם ב 2020.
 
העתיד זה בעתיד

אתה מכיר מישהו שיקנה אותה ב-100M עכשיו? בעתיד אולי היא תרוויח אבל כיום היא לא שווה כלום. אתה רואה תור של קונים? הרי גם לפני הקורונה לא היו קונים. &nbsp אתה באמת חושב שזה סביר להציע אותה לנושי האגח לפי שווי של 100 מיליון? אתה לא חושב שאלשטיין עושה צחוקים?
 
30 מיליון דולר מתוך סכום זה מהלוואה שתיטול על עצמה ישראייר

כלומר המחיר היה 40 מיליון דולר? אני מציע שאלטשטיין ינפיק או ימצא קונה ב-100 מיליון שקל ויתן לנושי האגח את הכסף
 
מניות חברות התעופה נוסקות

"אמריקן איירליינס רשמה את העלייה היומית הגדולה מעולם - המריאה ב-41%. הודיעה כי תרחיב את טיסותיה מתוך אופטימיות כי הרע מכל כבר מאחורינו. יונייטד איירליינס זינקה ב-16.2%, דלתא ב-13.8%, בואינג ב-6.4%, נורוויג'יאן קרוז ב-9%." https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3830111,00.html
 
ובנוגע להצעתך

אם יש כסף מזומן הוא יכול לתת אותו לעצמו, לנושים נותנים נייר טואלט.
 
למעלה