אלבר המשך רכישות עצמיות של אגחים

yair24

Member
אלבר המשך רכישות עצמיות של אגחים

בשבוע האחרון אלבר ממשיכה לקנות את האגחים של עצמה. מצד אחד האגחים לא ממש מתרשמים מהקניות העצמיות ולא עולים אפילו יורדים קצת. מצד שני ככל שהם יורדים זה יותר טוב לרכישות העצמיות... מי ינצח פה? אלבר? או המשבר? מחזיק אלבר יד' ויז'
 

Ron W

New member
אלעזרא ב׳ (בעלים) היה פדיון מוקדם


אני מחזיק אלדן ב אתמול דגמתי שוהם ביזנס א
 

yair24

Member
אני עכשיו פיתחתי תאוריה שאומרת

שהשוק עכשיו יעלה וירד יעלה וירד וככה ידשדש למשך תקופה אז אני עושה ניסוי &nbsp אני עוקב אחרי כמה מניות שבחרתי שגם ככה אני מחזיק אותן ובימים שהמניות האלה יורדות אני קונה אותן עוד ובימים שהן עולות אני מוכר את מה שקניתי בהן ובתנאי שהגעתי לפחות לרווח של 500 שקל. &nbsp בינתיים עשיתי את זה פעם אחת עם מניית הפועלים ודלתא. ואז הם חזרו באמת לרדת את פועלים הצלחתי לקנות שוב פעם במחיר של הקניה הראשונה. &nbsp עכשיו אני בסבב השני הפעם עם פועלים דלתא ובזן. &nbsp נראה אם אני מצליח או סתם מבזבז את הזמן שלי...
 

yair24

Member
אגב אם אני אצליח היום למכור את דלתא סופית

אז אפשר לומר שהסיבוב השני של התאוריה הזאת הצליח. &nbsp הפעם זה היה עם דלתא, פועלים ובזן. &nbsp עכשיו אני מחכה לירידות ולניסיון סיבוב שלישי.
 

Ron W

New member
אני שם סטופ לימיט לרווחים גבוהים כהגנה ממפולת ולרוב מפסיד..

 

yair24

Member
זה משחק צדדי

האחזקה המנייתית הקבועה שלי נשארת. עשיתי כבר סיבוב שני. מתחיל את השלישי עם גזית גלוב שנקנתה ביום חמישי. נראה מה יהיה.
 
לפי הדוח האחרון של אלדן מצב הליסינג לא נראה קטסטרופה

פחות מכיר את אלבר, יותר מכיר לעומק את אלדן – אבל המצב די דומה בכל התחום. לפי דוחות רבעון 1 של אלדן - הייתה כמובן פגיעה בכל התחומים – בעיקר ההשכרה, אך בתחום המרכזי של ליסינג היתה פגיעה יחסית לא משמעותית, והרבה פחות ממה שציפיתי. כמובן שנראה עדיין השפעה ברבעון השני. אני מחזיק הרבה אג"חי אלדן בעיקר בזכות השיעבודים שיש לסדרות (גם באלבר קיים) – שהם רכבי החברה ביחס LTV של כ 100% לחוב. לטעצי שיעבוד יציב שלא יירד בערכו יותר מדי (מחירי הרכב לא יצנחו 20 אחוז לטעמי). כמו כן, עיון בתזמ"ז הצפוי מראה שלאלדן יש פתרונות לשנה הקרובה, וגם הם וגם אלבר השתמשו במזומן להרבה מאוד רכישות עצמיות לאחרונה – כיוון שלזמן הקרוב נראה שהתזרים נתמך.
 
סליחה שאני שואלת
מי אמור לנצח?
אם אני מבינה נכון, ככל שהאג"ח יורד התשואה עולה.
מי שיקנה בירידה ירוויח יותר
האם אמרתי נכון? או שאני טועה?
 

yair24

Member
יש שני שחקנים במשחק הזה

יש את אלבר. ויש את הקורונה. &nbsp לאלבר יש חוב. והם מנסים להמשיך לשלם את החוב. בשביל לשלם את החוב הם צריכים להרויח כסף ממכירת מכוניות וליסינג. &nbsp והקורונה מנסה לגרום להם לפשוט רגל בזה שהיא לא נותנת לאנשים לצאת מהבית ואז אנשים לא קונים מכוניות. היא גם גורמת לפיטורין בהייטק נניח ואז אנשי הייטק מחזירים את הרכבי ליסינג לאלבר. ואז אלבר מפסיקה לקבל כסף. &nbsp לאלבר יש עוד קלף אחד זה הכסף שיש להם בקופה שאיתו הם יכולים לקנות את החוב שלהם במחירים זולים היום הם קונים שקל חוב ב74 אגורות. &nbsp כמובן שהכסף לא יספיק להם לקנות את כל החוב כי אם זה היה ככה אז החוב לא היה נסחר ב74 אגורות לשקל. &nbsp אז מה הם עושים? קונים לאט לאט ונותנים לזמן לעבור. בינתיים הם מנסים כן למכור מכוניות וממשיכים לקנות את האגחים שלהם בזול ולמחוק חוב ולרשום רווחי הון. &nbsp לגבי מה שאמרת מי שיקנה בירידה ירויח יותר זה נכון בתנאי שלא תהיה תספורת כמובן. כי אם יש תספורת אז אין לדעת כמה הוא ירויח אם בכלל.
 
למעלה