חברות הביטוח מגדל וכלל

חברות הביטוח מגדל וכלל

מגדל וכלל נסחרות סביב 35% מההון העצמי. מגדל פירסמה דוחות רבעון 1- למרות הכותרות ה"מפחידות" על הפסד שכאמור כבר קוזז ברובו ברבעון 2 לאור השווקים הטובים יש להדגיש שההון העצמי של מגדל גדל נכון לסוף רבעון 1 . הסיבה היא הקלות באופן חישוב ההפרשות בגין ירידת תשואות ריבית. מגדל רשמה רווחים רטרואקטיביים שגדולים מההפסד ברבעון 1 ולכן ההון העצמי שלה עלה ברבעון 1 . בנוסף לאור הרווח הצפוי ברבעון 2 נראה שמגדל נסחרת עמוק מאוד מתחת להון העצמי ויש סיכוי טוב להכפלת שווי השוק שלה בתקופה של חצי שנה קדימה. כיון שמגדל וכלל דומות בביזנס שלהן אז צפוי שאותן השלכות תהיינה בדוחות כלל ביטוח ולכן גם כלל נראית עם פוטנציאל טוב להכפלת שווי שוק (שגם לאחר ההכפלה ייסחר עמוק מתחת להון העצמי).
 
בעיות ניהול מורכבות

שבת שלום 1. אכן מגדל וכלל נסחרות משמעותית מתחת להונן העצמי. כל שוק הבטוח לא ממריא אך 2 חברות אילו ללא צל של ספק בתחתית הרשימה. שאני השתחררתי מהצבא והתחלתי לעבוד, אזי הוצע לי בטוח מנהלים בחברה הכי מובילה בשוק בזמנו - מגדל. מאז חלפו כ 30 שנה.... הזמן לא היטיב איתם. 2. בעיות הניהול בחברות הללו הינן גורם נוסף לשער הנמוך בו הן נסחרות. במגדל רועש וגואש מכיוון שבעל השליטה בוחש לטובתו האישית (שלמה אליהו) ונכנס לעימותים עם ניר גלעד היו"ר ועם ממונה על הבטוח , מר ברקת. בכלל המצב סוער יותר. אין בעל שליטה וניהול כושל במשך שנים. כעת קיימת מלחמה go no go, בין המנכ"ל שהודח (הממונה החזיר אותו) יורם נווה לבין היו"ר דני נווה שהדיח אותו בשיחה פנימית ובהינף יד (לכאורה בניגוד לנהלים). מונה שופט בודק בשכר 2400 שח לשעה עם קבוצת עוזרים והכל על חשבון כלל שניסתה לצמצם עלויות בזמן הקורונה... והוציאה עובדים לחל"ת. עצוב ומאכזב כאחד.
 

aeonf

New member
למה אתה מתייחס להון העצמי?

אתה יודע מה זה? מה הרלוונטיות של הנתון הזה בכלל? ההון העצמי האמיתי שלהם יתכן והוא שלילי בכלל או קרוב ל0. &nbsp
 

פי 10 מארס

Well-known member
במגדל נהלי אבטחה מחמירים

יש להם דלת מסתובבת לאט לאט עם תג אבטחה וגם אם התקבלת על ידי מנהל התחום והמחלקה תעבור מבדקי התאמה על ידי חוקרים מנוסים החוקרים האלה יכולים להיות מאוד מפחידים וישאלו אותך האם אתה נרקומן , שתיין והאם רבת עם הרסר לפני 40 שנה כמעט השתנתי במכנסיים בגלל שהתחצפתי לרסר אבל לא שתיתי ולא עישנתי סמים אז למה לא קיבלו אותי אינני יודע החוקרת נטשה שתתה יותר ממני זה בטוח. מקווה שזרקו את המכוערת הזאת לחלת. בת של זונה
 
למעלה