החלק הסולידי של התיק שינוי ממזומן לקרן קסם ktf אג"ח כללי

החלק הסולידי של התיק שינוי ממזומן לקרן קסם ktf אג"ח כללי

אשמח לדעתם (לא המלצה כמובן) יש לי כ50% מהתיק בעו"ש מדובר בסכום לא קטן. 50% מניייתי ואג"ח קונצרני. ראיתי את קרן האגח ממשלתי הנ"ל ושוקל ב50% שבעו"ש במקום 0% שירוויחו .. נניח סביר 1% בסיכון נמוך מאוד. 1) האם הסיכון באמת נמוך מאוד ? 2) במידת הצורך (זיהוי הזדמנות בשוק) כמה מהר אוכל למכור את הקרן ? 3) מה דעתכם על העניין ? (של העברת המזומן לקרן שכזו גם לאיזון החלק המנייתי) תודה רבה רבה !!
 

פי 10 מארס

Well-known member
האגח הוא מלכודת דבש..

בשבוע אחד רע הם יקחו לך כל יום 2 אחוז... ואז אתה תעשה פעולה נבהלת.. ותברח מהממשלתי.. לשיקלי פחות 6 אחוז.. אחר כך... אתה לא תחזור .. לאגח.. אף פעם.. מניסיון.. אני בשיקלי... בפסגות...מחכה.. לבומבה.. בסבלנות..
 

פי 10 מארס

Well-known member
כמומחה בכיר לאגח

דבר ראשון שאני עושה הולך לשוק עם האופניים השווקים פתוחים מלא גם סחורה בשפע המחירים קופצים בירקות , בנפט ,, בדיור הכל עלה ועכשיו .. הריבית... אפס.. אז למי מחכים שם ? חשיפתי לאגח גבולית..
 

מיצי 74

New member
לא מספיק מהר, בהיסטריה של 23.3 קרנות הכי סולידיות ירדו 5+%

זה מגיע לבעית נזילות של אנשים באותו המצב
 
לא הבנתי כל כך את התגובות 5% ירידה לא ממש מפחיד

חצי התיק המנייתי שלי ירד בשיא הקורונאחס 28% ... כך שאם לרגע החלק הסולידי ירד 5-8% בפאניקה זה בסדר מבחינתי כל עוד בטווח בינוני של כמה שנים ייתן 1-4% לשנה.. פשוט מחפש מקום לשים כסף לישון במקום בעו"ש ... מעצבן אותי שיש הרבה מזומן ישן בעו"ש ... אבל חייב משהו סולידי עבור חצי התיק, כי החצי השני פחות סולידי. תודה ושבוע טוב
 
למעלה