דלק משעבדת עוד מניות דלק קידוחים לבנקים

  • פותח הנושא jsphs
  • פורסם בתאריך

dw2322

New member
עוד התייחסות שלו לדלק קבוצה

הוא מעלה רעיון נוסף להסדר, בדמות המרה של חלק מהחוב למניות.

זה יכול להיות מעניין אבל במקרה כזה הייתי רוצה שגם בעל הבית יזרים הון לפירמה.
נגיד המרה של 600 מלשח שלנו (קרי 10% מכל סידרה) למול הזרמה של 600 מלשח מצד בעלי המניות.

ציטוט שלו:
"אגרות חוב לא יכולות סתם להימחק. הן יכולות לרדת לרמה כזו שהמחזיקים ירגישו שהם נמחקו . ברוב המקרים כשמגיעים למצב בו יש צורך בהסדר חוב מחזיקי אגרות החוב עלולים להידרש במקרים רבים להגיע למצב של מחיקה של חלק מהחוב אליהם , לפעמים יש צורך בהמרת חלק מהחוב למניות או וויתור על חלק מהחוב וזה על מנת שהחברה לאחר ההסדר תהיה יציבה וחזקה יותר ותוכל לשרת את יתרת החוב. קבוצת דלק כיום חייבת הסדר חוב . היא חייבת הזרמה של כסף מצד בעלי המניות. ולכן היא חייבת הסדר חוב. במקרה של פירוק היום המחזיקים יזכו לראות לא יותר מ 50% מהחוב אליהם. אבל אם יהיה הסדר חוב בו בעלי המניות יזרימו כסף מחזיקי האג"ח ימירו כ 25% מהחוב אליהם למניות אז מחזיקי אגרות החוב יישארו עם יתרת חוב של 75% אותו החברה תוכל לשרת ויהיו להם גם מניות ששוות משהו כך שמצבם יהיה טוב משמעותית ביחס למצב כיום בו אגרות החוב שוות כ 20 אגורות."
 
הזינוק במחיר הנפט משנה את נמצב

מחיר חבית נפט BRENT אתמול בבוקר היה $25, היום המחיר הגיע ל- $35 -- עליה "צנועה" של 40%.

הזינוק קרה עוד לפני הכינוס של OPEC עם רוסיה בו יוחלט על צמצום התפוקה כדי לשמור על מחיר גבוה. מדינות OPEC ורוסיה חייבות לדאוג למחיר גבוה כי הכלכלה שלהן תלויה ביצוא נפט.

גם הנשיא טראמפ מעונין במחיר גבוה כי כאשר מחיר הנפט מן המפרץ הפרסי נמוך, אין כדאיות בהפקת נפט מפצלי שמן בארה"ב.
 

jsphs

Well-known member
מענה לשתי הטענות

דלק קבוצה הפכה בתוך רבעון אחד מחברת ת"א 35 נזילה ומלאה בנכסים למצב בו הבנקים שעבדו את הכל.

המענה לטעמי הוא פניה לביהמ"ש לקבלת הקפאת הליכים ובדיקה מעמיקה מה קרה ברבעון הזה ע"י קצין ביהמ"ש. הנושים חייבים לטעון להעדפת נושים ללא גלוי וחיוב של הבנקים להחזיר לקופה הכללית את המזומן והנכסים ולו לפחות את חלקם.

היחיד שיש לו סמכות להורות לבנקים לעשות כן הוא ביהמ"ש המחוזי.

על כן, בבחירה בין להמשיך להתנהל כמו שהיה עד עכשיו לבין שסדרא ל"א תדרוש פרעון מיידי ומיד לאחר מכן לרוץ בשם כל הסדרות לביהמ"ש זה הפתרון הנדרש.

פתרון נוסף, ואני לוקח את מה שאתה וצ'רניאק כתבתם הוא:
א) בעלי האג"ח מוותרים על 10% מהאג"ח פארי ובתמורה מקבלים 50% מהמניות של דלק קבוצה.

ב) הבנקים לא מוותרים על חוב אבל מחזירים מזומן ונכסים של 2,000,000,000ש"ח אחרת הם יעמדו מול דרישה להגיב בביהמ"ש - החזרת הכסף והמניות של הבנות לתוך החברה.

ג) בעלי המניות הקיימים באמצעות זכויות מזרימים 600,000,000 ש"ח לתוך הקבוצה ומקבלים 50% מהמניות. ירצה תשובה לשמור על רב יתכבד וירכוש זכויות מבעלי מניות המעוט. הדלול ידלל כמעט 95% מבעלי המניות הקיימים.

אם זה יקרה דלק קבוצה תחזיק בנזילות של קרוב ל- 2,000,000,000 ש"ח ומניות חופשיות לרב ותוכל להשתתף בהנפקת זכויות בדלק קידוחים על מנת לאושש את הבנק שזקוקה למזומן.

אם השוק לא יגיב, חלק מהאג"ח ירכש במחירים של 30-60אג בדגש על סדרות: י"ג, כ"ב, י"ח, י"ט, ל"ג ויניב רווחי הון.

בעתיד הרחוק, מחירי הגז-נפט יתאוששו ואותם 1,200,000,000 של בעלי החוב האג"חי והנפקת הזכויות יהיו שווים פי 5 בערך המניה.

זה יכול להצליח אם מי שיתן כתף הוא בעל השליטה ואם ירצו גם מניות המעוט, הבנקים שכבר דחפו את החברה מעבר לסיפה של חדלות הפרעון ונציגות האג"ח.

----------------

הציפיה שניתן לרמוס את זכויות האג"ח ולבצע העדפת נושים לטובת הבנקים חייב להפסק. זה היה נוהל שכיח במשבר החוב של 2009-2010 וכעת הגיע הזמן שהבנקים יבינו שיש מחיר להתנהלות.

אין לי ספק שהבנקים הם השחקנים החזקים על המגרש ומיוצגים ע"י עו"ד מהשורה הראשונה.

אבל, במקרה דינן לא רואה מה יש לנושי האג"ח להפסיד למעט 50% מהקרן.
 

cyber101

New member
תגובה
לא בטוח שניתן יהיה לבטל את הטראנזקציות מול הבנקים הזרים. סביר שלא.
ההחזר של 50 אג זה בתנאי שהוא לא ישעבד נכסים נוספים. כרגע יש מחלוקת מול הבנק הזר שרוצה לממש איתקה ותשובה יכול לשעבד עוד נכסים כדי למנוע את זה. הניסיון שלי עומר שבנקים תמיד מקבלים הכל ומהר וכל השעבודים נמכרים במחיר כדי לכסות חוב לבנק לא יותר מזה. לכן חשוב להבין את הסיכונים גם במחיר הנוכחי. כשיפורסם הדוח ניתן יהיה להבין מה באמת נישאר. גם צריך לקחת בחשבון שלא בטוח שילכו להקפאת הליכים כי זה יגרור מימוש של כל הבטחונות. אני אישית מעדיף פירוק בתנאי שניתן יהיה לקבל קרוב ל50 אג ולשים את מה שיתקבל בקרן ממונפת שיעלה חזק כשהכל יסתדר או בחברה שלא תיעלם במשבר כמו כלל ביטוח.
אני כן חושב שתשובה יזרים כספים כי אם לא הוא יסתובב בבתי המשפט למשך הרבה זמן ו זה לא יהיה נעים ו יש לו כסף.
 
תמים לגמרי.. תשובה לא יזרים כדי שאתה לא תפסיד...

תשובה יזרים כסף רק כדי לקנות את מה שמכר בחזרה ברבע מחיר. כמו לבייב. אנשים שעוד לא הבינו את המשחק הורגים אותי... תשובה דואג לתשובה לא לשם הטוב לא למוניטין ובטח לא לך... לכן מזמן אין להם שום חוב בערבות אישית.
 

cyber101

New member
לא מבין מאיפה הסרקאזם שלך
לא כתבתי שזה אגח בלי סיכון כי זה כן ו שכל אחד יחשוב בעצמו.
תשובה לא נתן ערבות אישית אבל הוא הפר התניות של אגח ל''א. הוא גם הציג מצגות כאלו הכל וורוד למרות שבאותו זמן הוא ידע שזה לא המצב. יש לזה משמעות.
זה חוב ציבורי וזה הרבה מאוד כסף שיכול להעלם.
לכן אני חושב שהוא חשוף משפטית ו בסכום גדול. מבחינתו אדיף להזרים כספים כדי להמנע מבתי משפט בעתיד.
אם אתה לא מסכים אז בסדר אבל תעשה את זה ברוח טובה בלי להעליב אנשים.
אחרים.
בריאות לכולם.
 

dw2322

New member
אההם אההם, תשובה בעיקר קנה (ביוקר יחסית להיום), ולא מכר

 

jsphs

Well-known member
"אני אישית מעדיף פירוק בתנאי שניתן יהיה לקבל קרוב ל50 אג" ??

למה שתקבל 50% במה אתה פחות טוב מבנק לאומי?

"הקפאת הליכים" - מאפשרת לכל הנושים - המבוטחים ואלו ללא הבטחונות לפעול בחסות ביהמ"ש.

באם היו ברבעון האחרון פעולות שהן בגדר העדפת נושים אסורה - ביהמ"ש יכול להורות לשחרר את הבטחונות הללו. במידה והבנקים משכו כסף מחשבונות הבנק על דעת עצמם או תחת אילוץ של בעלי תפקידים. ביהמ"ש יכול להורות להחזיר את הכספים הללו.

האם יש לך ספק שדלק קבוצה - על סיפה של חדלות הפרעון?

ע"פ דו"ח מקצועי ופומבי מהימים האחרונים של חברות הדירוג מדרוג ומעלות אין לחברה ודאות שיהיה לה איך לשלם את החובות בחצי שנה הקרובה.
אחת החברות הלכה כל הדרך לדרוג CA השניה ל- BBB- עם הודעה כי היה ולא תראה מאיפה מגיע הכסף תוך כמה ימים הדירוג ירד עוד ובכמה נוצ'ים.

המסקנה המתבקשת היא שדלק קבוצה היא על סיפה של חדלות הפרעון ולכן כל פעולה של שעבוד כספים ומניות לטובת הבנקים הוא לכל הפחות חשוד בהעדפת נושים. גם אם בנק יש לו כמות מניות מסויימת והוא דורש עוד - אם מגיע צו של ביהמ"ש על הקפאת הליכים הצו עוצר את כל התשלומים אלא באשור ביהמ"ש - המניות ברובן מניות הנסחרות בבורסה בת"א.

האינטרס של בעלי המניות לדעתי הוא גם הקפאת הליכים - יתכן והם אבדו שליטה על העסק.

לגבי תשובה, אני הייתי עד לשיחה לפני הרבה שנים בין קבלן לבין אדם אחר כאשר הקבלן השיב למה הוא מעכב תשלומים הוא השיב כי תשובה מעכב לו כבר כמה חודשים על דעת עצמו - זה היה בתקופה שכסף בבנק נתן כ- 6% ללא מאמץ - תבין מה המשמעות של לעכב כסף כמה חודשים על דעת עצמך. יכול להיות שהקבלן שיקר ותשובה משלם את חובותיו כמו שעון שוויצרי. אחרי דלק נדל"ן - אני לא מבין איך מי מהמוסדיים הלווה לו כאלו סכומים ובכאלו ריביות.

אני בדעה, שזה המקרה המובהק להקפאת הליכים לטובת כולם כולל בעלי המניות.
אתה כתבת שאתה מוכן ל- 50% תספורת - אתה נדיב מאוד.

אם מבצעים 50% תספורת מן הראוי שבעלי המניות מאבדים הכל.

מאחר והחוב לבנקים עמד על 3,000,000,000 ש"ח בקירוב והיה בקופה 1,300,000,000 ש"ח במזומן ברבעון הקודם וכעת לא ברור איך ישולמו החובות הקרובים. ברור שאם כל המניות והמזומן יחזרו לפול הכללי ולא יממשו הכל בזמן מפולת כמו שהבנקים דורשים ישאר מיליארדים לא רק לנושים אלא גם לבעלי המניות.

כולנו קוראים כי עסקאות שדלק קבוצה רצתה לבצע במאות מיליוני ש"ח הקונים דורשים כעת הנחה של מאות מיליונים - הידיעות הללו מופיעות בעתונות הכלכלית. ברור לכולם שדלק חלשה וצמאה למזומן ורוצים לנצל את המצב לקבל נכסים במחירי שחיטה.

באם תאושר הקפאת הליכים כאן ועכשיו, ימונה קציון ביהמ"ש שיבדוק מי שיעבד מה ובאיזו רשות? יתכן והדו"ח של אותו קצין ביהמ"ש יורה על החזרת שעבודים ותשלומים. הפעלה תחת הקפאת הליכים תקרה כך שלא יהיה גרזן של מי מבעלי החוב לשלם כאן ועכשיו ולעזאזל עם שאר הנושים.

מחיר הנפט התחיל לעלות, האג"ח הקונצרני לסוגיו התחיל לתקן, הפידיונות מקרנות הנאמנות מאיטות. יתכן ותחת הקפאת עוד כמה חודשים אפשר יהיה להמשיך במסלול רגיל - וההקפאה רק תעצור את מירוץ התשלומים והלחצים.

כשיעמוד קצין ביהמ"ש מול בנק ישראלי או זר הוא יוכל להגיד לו: תמתין ואין שום תשלום נוסף או שום שעבוד נוסף. הוא לא חייב לו כלום, הוא גם לא מחוייב להבטחות או הסכמות של ההנהלה הקיימת.

אני מאמין, שלא ב- stress mode ניתן לשלם לכולם כולל ריבית ועוד ישאר מיליארדים לבעלי המניות.

לגבי הזרמת כספים - למה שבעלי השליטה יזרימו אם אתה מתנדב לקבל 50%?

הם גם ראו את אוזלת היד של המוסדיים ועשרות ההסדרים בעשור האחרון. אג"ח זה לא בנקים פראייר מי שמשלם לנושים.

ראינו גם את ההבדל בין ההסדר הראשון באפריקה שהגיע בזמן שהיה סכוי להציל את החברה יחסית בזמן להסדר השני שיצר לא 10% תספורת אלא שנתיים - שלוש של מריחת זמן והנאה משליטה בחברה. אח"כ קנייה בזיל הזול של AFI פתוח מתוך הקבוצה והשארת הפגר לנושים. לא עבר הרבה זמן והנה גם מי שקנה את החברה ולא עמד בתשלומים עוד גורם לעכוב בכספי האג"ח תחת טענה שלי נשמעת מצוצה מהאצבע - מעניין מה יהיה לכבוד ביהמ"ש לאמר בנידון בדגש על הירידות של החודש האחרון.
 

cyber101

New member
על תבין אותי לא נכון
אני בעד לקבל פארי מלא אבל המציאות היא בעיתית.
אתה צודק לגבי יכולת להחזיר את השעבוד מבנק לאומי אבל יש גם בנקים בחו''ל ש לא כפופים לחוקים ישראלים.
גם כתבתי ש במידה ו הולכים להקפאת ההליכים הבנקים יוכלו לממש את הבטחונות במחירי ריצפה וזה שבית המשפט ינהל את זה זה לא אומר שהנכסים ימכרו במחיר האופטימלי.
כך זה היה בהסדרים ש אני השתתפתי בהם.

לכן אם תשובה ישעבד את הכל בחו''ל אז אנחנו בבעיה ו לכן המחיר הוא 20 אג. מעטים המקרים ש אגח נמכר ב20 אג ובסוף מחזיר פארי.
גם אם השוק היה חושב ש אי אפשר לקבל פחות מ50 אג אז המחיר היה בהתאם.
בכל מקרה אני מסכים שצריך לפעול מהר ואני חושב שבזמן הקרוב נהיה יותר חכמים.

רק בריאות.
 

jsphs

Well-known member
למעט איתקה הכל בישראל - אתה טועה

מדובר במניות של חברות דלק נדלן, דלק תמלוגים ועוד שכולן בישראל.

בסמכות ביהמ"ש המחזוי להוציא צו המורה לחבר בורסה מקומי שמחזיק במניות בנאמנות בין אם עסקינן בבנק או בחברת בטוח או כדומה לא לבצע מכירה של ני"ע המשועבדים לטובת מנדהו ללא אישור שלו.

כל חבר בורסה מקומי לא יעז להפר צו של ביהמ"ש המחוזי.

אם בימים הקרובים הבנקים ידרשו שחברי הבורסה המקומיים יעבירו את המניות לחברי בורסה בחו"ל זה יכול להחשב כהברחת נכסים.

גם בעניין איתקה ניתן להלחם בבתי משפט בחו"ל.

החוק בכל המדינות דומה, הקפאת הליכים בארץ יכולה להיות משולבת עם בקשה מקצין ביהמ"ש בישראל דרך עורכי דינו בארץ היעד להורות על המקביל הזר להקפאת הליכים והגנה מפני נושים.

לא מדובר בסין או מדינה אפריקאית תחת דיקטטור - גם שם ניתן להלחם.

האג"ח נסחר ב- 20 אג כי מי שהחזיק בו ידע שהכל הולך ומשועבד לבנקים, חשבונות הבנק מתרוקנים והוא ידע שזה לא אג"ח בדרוג השקעה בטח לא A. כשזה נודע לשחקנים האחרים רק לפמח כמה ימים חלקם היו מחוייבים לשפוך סחורה כי מדירוג A זה ירד ל- CA ולהם מותר להחזיק לכל הפחות BBB-.

חלקם מכרו בשל פידיון של קרנות נאמנות מנתיות ואגחיות וכלליות.

הצבור הרחב מכר ומנהלי התיקים היו חייבים למכור לכל אורך הקו.

לדעתי, תחת הקפאת הליכים והחזרה של מניות ומזומן לפול הכללי לאורך זמן בסבירות גבוהה כולם כולל הבנקים יקבלו פארי ואף ישאר מיליארדים לבעלי המניות.
 

cyber101

New member
חבל על הויקוח
זה לא משנה איפה מניות רשומות כי הבנקים הזרים יכולים להסכים לשעבודים של חברות ש כל הפעילות שלהם היא בישראל.
בדיווח האחרון נאמר שהם עדיין מדברים עם הבנקים כי אלה רוצים עוד.
בכל מקרה בכתבה של היום נאמר ש הוא רוצה למכור את דלק ישראל כדי להחזיר הלוואות לבנקים ו להעביר את כל הבטחונות לארץ.
גם מדברים על הנפקת מניות ש יכולה להרגיע את המצב.
נקווה שנראה תיקונים באגחים היום.
 

jsphs

Well-known member
לשעבד את דלק ישראל לבנקים??

לבנקים חוב של 3,000,000,000 והם מצליחים לקבל בטחונות על עוד ועוד מניות לא משועבדות.

החוב לבנק לאומי 100,000,000 ש"ח אבל הבטחונות לאחר לחץ 200,000,000 ש"ח.

מתי תפנים שמה שהמחזיקים חייבים לעשות הוא פניה לביהמ"ש להקפאת הליכים ודרישה לחזור למצב ברבעון הקודם קרי לבקש מביהמ"ש להכריז כי כל חזוק הבטחונות של דלק קבוצה הם העדפת נושים.

כשהחוב לבנקים לא יהיה מגובה ב- 200% אלא רק ב- 30% הם ישבו בשקט וימתינו לזמנים טובים יותר.

בעלי המניות חייבים להכניס כסף כדרישה - החוב האישי שלהם לבנקים לא רלוונטי.

אני רואה תרחיש בו ביהמ"ש יאשר את מה שאני הצעתי, דלק קבוצה תוכרז כחדלת פרעון. ביהמ"ש ידרש להסדר נושים בין הנושים בו חוב עם בטחונות ישאר חוב. חוב לא מובטח כולל לבנקים יומר למניות בכורה.

הנושים יקבלו את מניות דלק שתוחזקנה בנאמנות לימים טובים יותר.

מניות בכורה נושאות ריבית תשכרנה בשוק.

כל הדירקטוריונים של דלק והבנות יוחלפו.

השאלה היא מתי הנציגות והיועצים המשפטיים יפעלו?

האם לאחר שהבנקים יגמרו לשעבד הכל או כל עוד ניתן יהיה להציל את החברה והנושים הלא מבוטחים?
 

cyber101

New member
סיכונים בדלק
ראשית אני לא הבן אדם שצריך להפנים משהו אני רואה את התמונה ו מבין את הסיכונים. ו אני גם חושב ש הדרך הטובה ביותר הוא ללכת ל הקפאת ההלכים.
אני בתור מחזיק הפרטי לא קובע מה יהיה אני רק יכול להביע דעה..
יש היום שתי אופציות
1) ללכת לבית המשפט ו לדרוש הקפאת ההליכים. האופציה הזאת תגרור מימוש של כל השעבודים ו יכול להיות שישאר עוד חוב בנקאי. האופציה הזאת היא גם יקרה : מאות מיליונים ו תעפוך את האגח ללא סחיר.
אבל האופציה גם נותנת לך ריצפה: ~50 אג .
2) אופציה של תשובה: Double Down
אתה מחזיר או משעבד נכס הכי טוב ו אתה מקבל בתמורה מניות של חברות ש האגחים שלהם נמכרות בתשואה דו סיפרתית ו אם נפט טעלה ו אם יצליחו למחזר חוב ו אם התנאים של המחזור יהיו טובים אז תקבל מזה תזרים. ו בנוסף כנראה יהיה גיוס הון לא ברור ב איזה סכום. האופציה הזאת נותנת את התקווה לקבל פארי אבל לחילופין להפסיד דלק ישראל.

אני בעד 1 אבל אם אני מבין נכון רוצים ללכת על 2.
 

jsphs

Well-known member
"דרוש הקפאת ההליכים. האופציה הזאת תגרור מימוש של כל השעבודים

" -- ???

מה?

להבנתי את ההגיון שלך.

אתה רץ לביהמ"ש וטוען: האג"ח נסחר ב- 20אג לשקל.
ברבעון קודם בדו"ח שפורסם היה 1,300,000,000 ש"ח בקופה וכך וכל מניות חופשיות.

כמובן מפורט עד רמת האגורה.

בתוך רבעון אחד דלק קבוצה שעבדה הכל לבנקים.

מדרוג ומעלות שהן ישויות לבקרה על חוב אחת הורידה את דירוג החוב של דלק לכמעט חדלות פרעון - השניה הודיע בכתובים שאם תוך כמה ימים או מקסימום שבועות היא לא תראה מקורות היא תלך גם כן.

שני אלו מסמכים רשמיים וחוות דעות רישמיות לגבי החובות של דלק קבוצה.

אתה טוען שלכל הפחות דלק קבוצה על סף חדלות הפרעון וחלק מהנושים במקרה זה הבנקים פועלים לשעבד כל מה שעוד חופשי לטובתם תוך שהם פוגעים בנושים האחרים.

אתה טוען שרק לפני כמה ימים בנק לאומי דרש וקיבל שעבוד של 200% על חוב של 100,000,000ש"ח.

אתה טוען להפליית נושים והפיכה של חלק מהחוב הלא מבוטח לחוב בדין קדימה שלא כדין.

אתה מבקש מכבוד ביהמ"ש המחוזי להורות על הקפאת הליכים מיידית הוצאת צו המורה לכל חברי הבורסה שמחזיקים במניות בנאמנות לא לבצע שום שנוי במצבת הנכסים והשעבודים ואתה מבקש לקבל מקצין ביהמ"ש לבדוק מה קרה בדלק קבוצה בדגש על הרבעון האחרון.

בינתיים אף אחד לא יכול לעשות כלום.

במקביל לפניה הזאת אתה שוכר עו"ד רץ שרץ להגן על איתקה.

מה יש לך להפסיד?

יבואו הבנקים ויגידו לא נכון? מה יקרה כשיתברר שהבנקים גרמו לנזק של 4,000,000,000 ש"ח בחוב האג"חי כשכל החוב כלפיהם שולם?

יבואו מנהלי דלק קבוצה ויגידו שהכל בסדר - אם כך פני הדברים שישלמו הכל ובזמן.

אין לך מה להפסיד לדעתי.

הבנקים כבר פעלו במהלך המפולת. מה שנשאר לך הוא להלחם על הנכסים שהם שלך באם החברה חדלת פרעון.

באם ביהמ"ש יחזיר את המצב לקדמותו, בתוך כמה שנים כולם יקבלו את הכסף וישאר גם לבעלי המניות.

בוא נניח וביהמ"ש לא יוציא את הצו המבוקש ובעוד שנה דלק קורסת והחוב הלא משולם הוא 5,000,000,000 ש"ח חוב אג"חי.

האם אז פניה לביהמ"ש לא תראה כי נעשתה כאן העדפת נושים שנה ורבעון אחורה?

האם ביהמ"ש לא יזהר בפס"ד?

פס"ד במקרה של אפריקה ישראל ההסדר הראשון אמר שחברות טוב שחברות בסביבה של חדלות הפרעון יפעלו מוקדם ולא ימתינו עד שלא יהיה מה להציל.

להערכתי מהדברים הגלויים המפורסמים המקרה של דלק קבוצה קשה מאפריקה ישראל ב- 2009 והנכסים שלה טובים יותר.

להערכתי, תחת מה שנראה כמו שעבוד כולל והעברת כל המזומן לבנקים - אין לבעלי האג"ח פתרון מבקשה להקפאת הליכים - עכשיו.
 

cyber101

New member
כתבה
תחפש את
מחזיקי האג"ח של דלק במלכוד מול הבנקים והחברה

אני רוצה להגיד לך ש לפי איך שאתה רואה את הדברים אגחים של דלק מכפילים את עצמם ברגע ש הולכים להקפאת ההליכים.
זה לא נכון. אם זה היה נכון אגחים היו נשכרים ב40+ אגורות.
השוק לא טועה.
 
למעלה