באידיבי לא יהיה קל להשתקם

raiman

New member
באידיבי לא יהיה קל להשתקם

כלל כבר לא רלוונטית - פירורים
ישראייר - מוקפאת
IDBG - בתקווה שנכסים יקחו אותה וישביחו בעתיד ובכל זאת מרכז קניות

הכל תלוי בדסקש
 

aeonf

New member
דסק"ש זה זומבי ללא זכות קיום וגם היא על סף חדלות פירעון.

 

raiman

New member
לא נכון - דסקש לא זומבי

אילו היתה זומבי היו חוטפים שופרסל תמורת אגח דסקש בשוק
דסקש בNAV חיובי כבר כמה שנים

באידיבי אין לי ספק שיהיה הסדר חוב
יחד עם זאת אגח ט מאוד מעניין בשערים אלו

ראה מה היה לפני חודש כשאחזקות דסקש נסחרו 25% יותר ....
אידיבי ט היתה מעל 70 אג

יש סיכונים רבים בהשקעות מסוג עד כדי אבדן ההשקעה
אבל ..
שים את סלקום , נכסים ובנין ושופרסל בשערים הגבוהים ב 25% מהשערים כיום ותראה מה קורה לאגח ט' , האם זה מנותק מהמציאות?
נכון להיום גם בעודנו לפני שיא הקורונה אני לא חושב שזה תסריט לא הגיוני
*מסוכן וכמובן לא מומלץ*
 

aeonf

New member
בורות

לNAV אין משמעות, זה לא מעניין, יום אחד הוא שווה ביליונים וחודש לאחר מכן הוא שווה מינוס או ההפך, זה לא השקעות זה הימורים.
מעניין יכולת שירות חוב, חוב משלמים מתזרים, לדסק"ש התזרים נמוך משמעותית מיכולת שירות החוב שלה = חברת זומבי.
&nbsp
 

cyber101

New member
אידיבי
לפי דעתי עדיף להעביר לפחות חלק מאידיבי ט ל אגחים של קבוצת דלק. בתנאי שיום אחד נפט יחזור איפה שהיה אפשר יהיה לקבל את הפארי.
תרחיש אחר זה הזרמה + רכישת האגחים ו איזה שהיא הצעה להסדר חוב.
 
משום ממה אני חושב הפוך ממך

הרזומה של אלשטיין הרבה יותר נקי מאשר של הטייח מטריפולי
 

cyber101

New member
אידיבי ודלק
לאידיבי ט אין כרגע נכסים ו לדלק יש. הסיבה היחידה לשמור על הפוזיציה בט. זה שאלשטיין כבר עמוק בפנים ו לא ירצה לוותר אני מכרתי את הרוב ב קידומת 4 ו קניתי דלק שגם ירד. יש לי עדיין ט ואני גם מקווה ש אלשטיין שבינתיים לא וויתר יעשה משהו.
 
למעלה