כנראה זה הזמן לקנות את כלל ביטוח

raiman

New member
נראה שזה בהחלט עושה למניה משהו

נראה שזה בהחלט עושה למניה משהו
יהיה משעשע לראות ריצה של מניית כלל ל 90% מההון העצמי
גם יסדר NAV חיובי וגם יחזיר לחיים את אופציית הקופון העודף שנכתב בגינו כאן בימים האחרונים
 

dw2322

New member
אקירוב קונה בלוק בכלל ביטוח


אקירוב קונה בלוק בכלל ביטוח

https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3774494,00.html

יש לאלרוב בלוק היסטורי בבנק לאומי, כשכיום, במחירים הלא נמוכים בשוק, מתחילים ככל הנראה לדלל פוזיציה, וכנראה אקירוב השועל
זיהה פה הזדמנות יפה למזומן המתפנה - לקחת בלוק בגוף פיננסי גדול בתמחור נוח (0.6 על ההון).
אחרי שתשובה מכר לאחרונה את הפניקס נגמרה החגיגה בהיצע של חברות ביטוח על המדף.

אני לא חושב שמדובר בניסיון השתלטות, אלא אחזקה פיננסית לטווח ארוך, כפי שיש להם בבנק לאומי. אקירוב הוא נדלניסט. הפיננסי זה רק לאקסטרה.
 
כלל ביטוח- מאבק שליטה

אקירוב קונה בלוק בכלל ביטוח

https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3774494,00.html

יש לאלרוב בלוק היסטורי בבנק לאומי, כשכיום, במחירים הלא נמוכים בשוק, מתחילים ככל הנראה לדלל פוזיציה, וכנראה אקירוב השועל
זיהה פה הזדמנות יפה למזומן המתפנה - לקחת בלוק בגוף פיננסי גדול בתמחור נוח (0.6 על ההון).
אחרי שתשובה מכר לאחרונה את הפניקס נגמרה החגיגה בהיצע של חברות ביטוח על המדף.

אני לא חושב שמדובר בניסיון השתלטות, אלא אחזקה פיננסית לטווח ארוך, כפי שיש להם בבנק לאומי. אקירוב הוא נדלניסט. הפיננסי זה רק לאקסטרה.
כלל ביטוח- מאבק שליטה
להערכתי בקרוב יהיה מאבק שליטה באמצעות מסחר בבורסה מבלי לשלם פרמיית שליטה לאידיבי.

אקירוב יבקש היתר החזקה כמו ארקין ויגדיל את החזקותיו עד קרוב לשליטה ולאחר מכן יחליט הוא הוא רוצה היתר שליטה
 

dw2322

New member
אקירוב הוא נדלניסט

כלל ביטוח- מאבק שליטה
להערכתי בקרוב יהיה מאבק שליטה באמצעות מסחר בבורסה מבלי לשלם פרמיית שליטה לאידיבי.

אקירוב יבקש היתר החזקה כמו ארקין ויגדיל את החזקותיו עד קרוב לשליטה ולאחר מכן יחליט הוא הוא רוצה היתר שליטה
אקירוב הוא נדלניסט
אי אפשר היום שתאגיד ריאלי ישלוט בתאגיד פיננסי, לכן אם אקירוב ירצה לקבל שליטה בכלל ביטוח הוא יצטרך לוותר על אלרוב, וזה לא סביר שיקרה. הוא נדלניסט באופיו.

מבחינתו האחזקה בכלל ביטוח, ובנק לאומי, היא אחזקה פיננסית.
 

dw2322

New member
ענף ביטוח חדש? ביטוח אופניים


ענף ביטוח חדש? ביטוח אופניים

נראה שהעלייה במספר האופניים והקורקינטים החשמליים בישראל מתחילה לעניין את חברות הביטוח.
אם יש 250 אלף כלים, ופרמיה של אלף שקל לשנה (כרגע ברשות, בעתיד הרגולציה עשויה לכפות כיסוי ביטוחי, לפחות בכלים הממונעים חשמלית, להבדיל מאלה שמדוושים ברגל), אז נוצר שוק חדש של 250 מלש"ח.

https://www.maariv.co.il/news/law/Article-731749
 

פי 10 מארס

Well-known member
אני מוכן לבטח עכשיו

ענף ביטוח חדש? ביטוח אופניים

נראה שהעלייה במספר האופניים והקורקינטים החשמליים בישראל מתחילה לעניין את חברות הביטוח.
אם יש 250 אלף כלים, ופרמיה של אלף שקל לשנה (כרגע ברשות, בעתיד הרגולציה עשויה לכפות כיסוי ביטוחי, לפחות בכלים הממונעים חשמלית, להבדיל מאלה שמדוושים ברגל), אז נוצר שוק חדש של 250 מלש"ח.

https://www.maariv.co.il/news/law/Article-731749
אני מוכן לבטח עכשיו
השאלה מה באותיות הקטנות
לא יודע אם האופניים שלי תיקניות ומוגבלות ל25 קמש
חברות הביטוח יבואו בטענה שהאופניים מהירות מדי
רק עשרה אחוז מהכלים בשוק עומדים בתקן.
מוסכם ומובן כי כלי שמגיע ל20 קמש פחות מסוכן מכלי שמגיע ל50 +
הבעיה העיקרית היא שאין שירות כלל.
פנצ'ריה בתחנת דלק מוכשרת להחליף צמיג במשאית ענק
אין לה מושג כיצד לטפל בפנצר באופניים
היום רכבתי תל אביב לוד הלוך חזור
במקרה של פנצר באמצע הדרך אני הרוס - הלך יום עבודה
עד שאתקשר לרכב חילוץ ועד שאעמיס אותם .
 

dw2322

New member
ברר ודווח לנו

אני מוכן לבטח עכשיו
השאלה מה באותיות הקטנות
לא יודע אם האופניים שלי תיקניות ומוגבלות ל25 קמש
חברות הביטוח יבואו בטענה שהאופניים מהירות מדי
רק עשרה אחוז מהכלים בשוק עומדים בתקן.
מוסכם ומובן כי כלי שמגיע ל20 קמש פחות מסוכן מכלי שמגיע ל50 +
הבעיה העיקרית היא שאין שירות כלל.
פנצ'ריה בתחנת דלק מוכשרת להחליף צמיג במשאית ענק
אין לה מושג כיצד לטפל בפנצר באופניים
היום רכבתי תל אביב לוד הלוך חזור
במקרה של פנצר באמצע הדרך אני הרוס - הלך יום עבודה
עד שאתקשר לרכב חילוץ ועד שאעמיס אותם .
ברר ודווח לנו
אל תגזים, אפשר לתקן פנצ'ר באופניים בהרבה חנויות אופניים. אין שום בעיה.
ואם יש פנצ'ר בדרך ביו עירונית? קשור אותם והמשך בדרכך, בטרמפ או באוטובוס. לאחר מכן חזור בזמנך החופשי ותקן אותם. כן. עלולים לגנוב אותם. זה חלק מהסיכון (ויש עליו גם ביטוח) ואם אתה לא מוכן לקחת את הסיכון אז מוזמן לעשות מנוי שנתי לתל-אופן בת"א (האופניים הירוקים להשכרה). זה יעלה לך סכום מגוחך של 280 שקלים לשנה, ואתה יכול לרכב כמה שבא לך במשך שנה תמימה, עד חצי שעה כל פעם. אם חורג קצת מהחצי שעה אז יעלה עוד כמה שקלים. באמת לא נורא.

לגבי לוד/ת"א עדיף שתיסע באוטובוס או רכבת. אופניים פחות מיועדים לנסיעות בין עירוניות אלא יותר לנסיעות קצרות.
 

פי 10 מארס

Well-known member
חנויות אופניים לא נועדו לאנשים כמוני

ברר ודווח לנו
אל תגזים, אפשר לתקן פנצ'ר באופניים בהרבה חנויות אופניים. אין שום בעיה.
ואם יש פנצ'ר בדרך ביו עירונית? קשור אותם והמשך בדרכך, בטרמפ או באוטובוס. לאחר מכן חזור בזמנך החופשי ותקן אותם. כן. עלולים לגנוב אותם. זה חלק מהסיכון (ויש עליו גם ביטוח) ואם אתה לא מוכן לקחת את הסיכון אז מוזמן לעשות מנוי שנתי לתל-אופן בת"א (האופניים הירוקים להשכרה). זה יעלה לך סכום מגוחך של 280 שקלים לשנה, ואתה יכול לרכב כמה שבא לך במשך שנה תמימה, עד חצי שעה כל פעם. אם חורג קצת מהחצי שעה אז יעלה עוד כמה שקלים. באמת לא נורא.

לגבי לוד/ת"א עדיף שתיסע באוטובוס או רכבת. אופניים פחות מיועדים לנסיעות בין עירוניות אלא יותר לנסיעות קצרות.
חנויות אופניים לא נועדו לאנשים כמוני
הן מחזיקות במלאי פנימיות לילדים שלא מחזיקות מעמד שבוע
על מנת שתחזור אליהם מהר לתיקון נוסף
+ צמיגים זולים באיכות עלובה ולרובן הגדול אין ג'יפה

ישנם מעט מאוד בעלי מקצוע טובים שיתנו פתרונות איכותיים
המתאימים לרכיבה של 60 קמ ליום במשך חודשים ארוכים ללא תקלות
ואני מכיר את כולם.

אם קרה לי פנצ'ר אני משלם 600 שקלים ולא 25
זה אומר החלפה של שני צמיגים מתוצרת MAAXIS לפחות
2 פנימיות מותג DEOR + ג'יפה של JOE
וזה יכול להחזיק מעמד עד 5 חודשים ברכיבה ממושכת.

הפיתרונות שהצעת לבין עירוני סבירים אבל עדיף ללכת איתם עד לתחנת אוטובוס
מותר לקפל ולזרוק לתא המטען של האוטובוס (אם יש כח , הן די כבדות)
ולנסות להגיע לחנות אופניים
הבעיה שאני יוצא מוקדם מאוד ומתי פותחים חנויות אופניים ? אחרי 9:30
בבוקר.
 
אני מוכן לבטח עכשיו

אני מוכן לבטח עכשיו
השאלה מה באותיות הקטנות
לא יודע אם האופניים שלי תיקניות ומוגבלות ל25 קמש
חברות הביטוח יבואו בטענה שהאופניים מהירות מדי
רק עשרה אחוז מהכלים בשוק עומדים בתקן.
מוסכם ומובן כי כלי שמגיע ל20 קמש פחות מסוכן מכלי שמגיע ל50 +
הבעיה העיקרית היא שאין שירות כלל.
פנצ'ריה בתחנת דלק מוכשרת להחליף צמיג במשאית ענק
אין לה מושג כיצד לטפל בפנצר באופניים
היום רכבתי תל אביב לוד הלוך חזור
במקרה של פנצר באמצע הדרך אני הרוס - הלך יום עבודה
עד שאתקשר לרכב חילוץ ועד שאעמיס אותם .

אני מוכן לבטח עכשיו

אני מוכן לבטח עכשיו
השאלה מה באותיות הקטנות
לא יודע אם האופניים שלי תיקניות ומוגבלות ל25 קמש
חברות הביטוח יבואו בטענה שהאופניים מהירות מדי
רק עשרה אחוז מהכלים בשוק עומדים בתקן.
מוסכם ומובן כי כלי שמגיע ל20 קמש פחות מסוכן מכלי שמגיע ל50 +
הבעיה העיקרית היא שאין שירות כלל.
פנצ'ריה בתחנת דלק מוכשרת להחליף צמיג במשאית ענק
אין לה מושג כיצד לטפל בפנצר באופניים
היום רכבתי תל אביב לוד הלוך חזור
במקרה של פנצר באמצע הדרך אני הרוס - הלך יום עבודה
עד שאתקשר לרכב חילוץ ועד שאעמיס א
לא חייב לעשות ביטוח לאופניים.... לי זה קרה השבוע התקשרתי לאיזה גרר שמצאתי בגוגל שהתחייב להגיע תוך 30 דק' וואלה הגיע עד אלי החליף את הגלגל של האופניים הציל אותי בגרושים אני חושב שהיום יש מלא גרריסטים שנותנים גם שירות של מוסך נייד לא רק לרכבים גם לאופנים והם מתקנים לך הכל במקום בכל אופן זה הגרר שאני התקשרתי אליו https://graryoav.co.il/
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה