פורשה משיקה את סדרת הטייקן טורבו החשמליות, טסלה קילר?

פורשה משיקה את סדרת הטייקן טורבו החשמליות, טסלה קילר?

פורשה משיקה את סדרת הטייקן טורבו החשמליות, טסלה קילר?
פורשה טייקן, טסלה קילר? האמת שהיא יותר פורשה קילר.. שון מיטשל בהסבר על הענין

בתימצות: הביצועים של החשמליות של פורשה- טייקן טורבו ובמיוחד טורבו S (חשמליות כן? בחירת שם קצת לא מוצלחת שכן אין שום קשר למנועי הטורבו חוץ מהביצועים שבסוף עולים כל רכב טורבו כאמור)

https://www.youtube.com/watch?v=3zPus1DoHac

וכבכן הביצועים של החשמליות עולות על רכבי הבנזין והדיזל של החברה, במעבר לחשמלי ניתן להצטייד במנועים קטנים וחזקים במיוחד (מספיק מנוע אחד אמנם) וכן ניתן גם לשלב מס' מנועים ברכב ולהגיע לביצועים פנומנליים (דיואל מוטור קוואד מוטור-כלומר 2 או אפילו 4 מנועים, אחד לכל גלגל!)

באשר על כן באמת רכביה החשמליים של פורשה אכן יאכלו בקניבליזציה את כל אחיהם זוללי הבנזין ולא רק בגלל חוסר זיהום אלא בכלל בגלל הביצועים המרשימים ושלא לדבר על הטכנולוגיה החדשנית שתשתלב בחשמליות..

...........................כח סוס.......כח קג"מ...0 למאה קמ'ש (שניות)
טייקן טורבו.............650.............626...............3.....(חשמלי)
טייקן טורבו אס........750.............774............2.6.....(חשמלי)
פנמרה טורבו..........550.............567............3.6...
פנמרה אס4 ..........440..............405............4.2
 

יעקב ו

New member
עדיין יש את בעיית הטעינה ולכן

פורשה משיקה את סדרת הטייקן טורבו החשמליות, טסלה קילר?
פורשה טייקן, טסלה קילר? האמת שהיא יותר פורשה קילר.. שון מיטשל בהסבר על הענין

בתימצות: הביצועים של החשמליות של פורשה- טייקן טורבו ובמיוחד טורבו S (חשמליות כן? בחירת שם קצת לא מוצלחת שכן אין שום קשר למנועי הטורבו חוץ מהביצועים שבסוף עולים כל רכב טורבו כאמור)

https://www.youtube.com/watch?v=3zPus1DoHac

וכבכן הביצועים של החשמליות עולות על רכבי הבנזין והדיזל של החברה, במעבר לחשמלי ניתן להצטייד במנועים קטנים וחזקים במיוחד (מספיק מנוע אחד אמנם) וכן ניתן גם לשלב מס' מנועים ברכב ולהגיע לביצועים פנומנליים (דיואל מוטור קוואד מוטור-כלומר 2 או אפילו 4 מנועים, אחד לכל גלגל!)

באשר על כן באמת רכביה החשמליים של פורשה אכן יאכלו בקניבליזציה את כל אחיהם זוללי הבנזין ולא רק בגלל חוסר זיהום אלא בכלל בגלל הביצועים המרשימים ושלא לדבר על הטכנולוגיה החדשנית שתשתלב בחשמליות..

...........................כח סוס.......כח קג"מ...0 למאה קמ'ש (שניות)
טייקן טורבו.............650.............626...............3.....(חשמלי)
טייקן טורבו אס........750.............774............2.6.....(חשמלי)
פנמרה טורבו..........550.............567............3.6...
פנמרה אס4 ..........440..............405............4.2
עדיין יש את בעיית הטעינה ולכן
הרוב יעדיפו את דגמי הבנזין.
&nbsp
ההפרש בביצועים לא מחפה על בעיית הטעינה. אתה יוצא לטייל ובדרך צריך לעצור לשלוש שעות לטעינה.
נכון שרוב הזמן אתה באיזור הבית או העבודה אבל זו מגבלה קשה, גם פסיכולוגית.
&nbsp
גילוי נאות - מעולם לא נהגתי בפורשה אבל התארחתי בפרארי (במכונית עצמה).
 
רוב בעלי הרכב החשמלי

עדיין יש את בעיית הטעינה ולכן
הרוב יעדיפו את דגמי הבנזין.
&nbsp
ההפרש בביצועים לא מחפה על בעיית הטעינה. אתה יוצא לטייל ובדרך צריך לעצור לשלוש שעות לטעינה.
נכון שרוב הזמן אתה באיזור הבית או העבודה אבל זו מגבלה קשה, גם פסיכולוגית.
&nbsp
גילוי נאות - מעולם לא נהגתי בפורשה אבל התארחתי בפרארי (במכונית עצמה).
רוב בעלי הרכב החשמלי
קונים בגלל שיש להם או בית פרטי או חניון עם איזושהי פרטיות (עד שאכן יהיו פתרונות להטענה ברחוב ליד הבית, יש מקומות במערב שכבר מתעוררים כאלה) ואז ההטענה נעשית בבית בלילות, גם אין צורך לבקר בתחנות תידלוק

בכל אופן הרכב החשמלי ילך ויתקרב לרלוונטיות ככל שהזמן עובר והסוללות מוזלות והטכנולוגיה מתקדמת וגם פתרונות ההטענה הולכים ונוספים
 

יעקב ו

New member
הבעיה היא לא בהטענה בבית

רוב בעלי הרכב החשמלי
קונים בגלל שיש להם או בית פרטי או חניון עם איזושהי פרטיות (עד שאכן יהיו פתרונות להטענה ברחוב ליד הבית, יש מקומות במערב שכבר מתעוררים כאלה) ואז ההטענה נעשית בבית בלילות, גם אין צורך לבקר בתחנות תידלוק

בכל אופן הרכב החשמלי ילך ויתקרב לרלוונטיות ככל שהזמן עובר והסוללות מוזלות והטכנולוגיה מתקדמת וגם פתרונות ההטענה הולכים ונוספים
הבעיה היא לא בהטענה בבית
הבעיה היא בהטענה מחוץ לבית
 

dw2322

New member
בישראל רוב הבנייה רוויה וזו תהיה בעיה

הבעיה היא לא בהטענה בבית
הבעיה היא בהטענה מחוץ לבית
בישראל רוב הבנייה רוויה וזו תהיה בעיה
מנכ"ל דור אלון כבר מתחיל לתכנן "תידלוק חשמלי" (עמדות טעינה מהירות) אצלו בתחנות
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001297882
בינתיים מדובר בתחנה אחת ליד אילת ועוד אחת בצפון.

אני מניח שגם שאר חברות הדלק חושבות על זה. בלי לחץ.
 
אין עדיין פתרון טכנולוגי

בישראל רוב הבנייה רוויה וזו תהיה בעיה
מנכ"ל דור אלון כבר מתחיל לתכנן "תידלוק חשמלי" (עמדות טעינה מהירות) אצלו בתחנות
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001297882
בינתיים מדובר בתחנה אחת ליד אילת ועוד אחת בצפון.

אני מניח שגם שאר חברות הדלק חושבות על זה. בלי לחץ.
אין עדיין פתרון טכנולוגי
ההבטחה של "עמדות טעינה מהירות" היא פטפוט סרק.

"טעינה מהירה" היא טעינה בזמן שלוקח היום למלא מיכל דלק.

אין עדיין פתרון טכנולוגי לטעינה מהירה של סוללה לרכב ולא ברור האם ומתי יהיה פתרון כזה.

כנראה שמנכ"ל דור אלון רוצה שאנשים יעצרו בתחנות שלו לטעינה שתמשך שעה-שעתיים ובינתיים יקנו מוצרים בחנות שנמצאת בתחנה.
 

פי 10 מארס

Well-known member
קיים פיתרון טכנולוגי


אין עדיין פתרון טכנולוגי
ההבטחה של "עמדות טעינה מהירות" היא פטפוט סרק.

"טעינה מהירה" היא טעינה בזמן שלוקח היום למלא מיכל דלק.

אין עדיין פתרון טכנולוגי לטעינה מהירה של סוללה לרכב ולא ברור האם ומתי יהיה פתרון כזה.

כנראה שמנכ"ל דור אלון רוצה שאנשים יעצרו בתחנות שלו לטעינה שתמשך שעה-שעתיים ובינתיים יקנו מוצרים בחנות שנמצאת בתחנה.
קיים פיתרון טכנולוגי

הנמצא בחיתוליו
צפיתי בתכנית בה טענו טלפון סלולארי
ללא גישה פיסית למטען
כלומר מרחוק בהפצצה של חשמל באויר
הכוונה בעתיד היא לירות טעינה מרחוק לעבר רכבים בזמן נסיעה
מחקרים מראים שהקרינה הזו העוברת גם דרך גוף האדם אינה מסוכנת
זה כבר קיים עדיין לא מסחרי.
 
התגובה שלי היתה חוות-דעת של מומחה

קיים פיתרון טכנולוגי

הנמצא בחיתוליו
צפיתי בתכנית בה טענו טלפון סלולארי
ללא גישה פיסית למטען
כלומר מרחוק בהפצצה של חשמל באויר
הכוונה בעתיד היא לירות טעינה מרחוק לעבר רכבים בזמן נסיעה
מחקרים מראים שהקרינה הזו העוברת גם דרך גוף האדם אינה מסוכנת
זה כבר קיים עדיין לא מסחרי.
התגובה שלי היתה חוות-דעת של מומחה
התגובה שלי היתה חוות-דעת של מומחה.

התגובה שלך היתה של אדם שאין לו כל ידע מקצועי בתחום אבל יש לו זמן לצפות בתוכניות פנטזיה מטופשות בטלוויזיה.
 

dw2322

New member
נכון, זה בדיוק המודל העיסקי

אין עדיין פתרון טכנולוגי
ההבטחה של "עמדות טעינה מהירות" היא פטפוט סרק.

"טעינה מהירה" היא טעינה בזמן שלוקח היום למלא מיכל דלק.

אין עדיין פתרון טכנולוגי לטעינה מהירה של סוללה לרכב ולא ברור האם ומתי יהיה פתרון כזה.

כנראה שמנכ"ל דור אלון רוצה שאנשים יעצרו בתחנות שלו לטעינה שתמשך שעה-שעתיים ובינתיים יקנו מוצרים בחנות שנמצאת בתחנה.
נכון, זה בדיוק המודל העיסקי
יש תחנות דלק שבהן יש מסעדה (חומוסיה למשל) וזו עשויה להנות מזינוק משמעותי בטרפיק בעתיד.
בתחנות אחרות יש חנויות נוחות ואם ממילא הלקוח מתייבש בהמתנה לתידלוק החשמלי שלו למה שלא יעשה קצת קניות "על הדרך"?

הזינוק העתידי בטרפיק בעסקים הללו עוד ייקח כמה שנים טובות שכן כרגע הרכב החשמלי הוא מוצר נישה זעיר במיוחד. צריך שהלקוחות יהיו ממעמד הביניים, כאלה שלא גרים בוילות אלא בבניינים, כי למי שגר בוילה ויש רכב חשמלי די סביר שתהיה גם עמדת תידלוק פרטית בחניה.
 
למעלה