כתבה על אלרון

dw2322

New member
כתבה על אלרון

תומר קורנפלד כותב שוב על אלרון.
אין בכתבה משהו חדש, מלבד תזכורת לכך שהניסוי של בריינסגייט החלומית עומד לפני סיום (ומדובר היה בניסוי ארוך ארוך, התייבשנו על העניין שנים
)
http://hotstocks.co.il/כתבה-ראשית/רגע-האמת-של-אלרון-תוצאות-הניסוי-הקריטי/

הוא רושם שהוא בחר לצאת מההשקעה עקב הסיכון הגבוה - בריינסגייט זה בינארי - 0 או 1. או שמדובר באקזיט מהסרטים (טיפול חדשני לשבץ מוחי זה כסף גדול, גם J&J, בוסטון סיינטיפיק ומדטרוניק בפנים) או שהלך הכסף.

זוית הראייה שלי שונה מעט - אלרון איננה רק בריינסגייט (למרות שזו בהחלט הסיבה העיקרית לעניין שלי בנייר) אלא גם פוקרד. הוא אמנם מזכיר אותה בפיסקה האחרונה אך לדעתי ממעיט בערכה. פוקרד זה בדיקות מעבדה מהירות לזיהוי חיידקים.

מבחינתי לאלרון יש 2 כרטיסי חיש גד, וצריך ששניהם יכשלו כדי שאפסיד כסף (כרגע משקיע ותיק וקצת מופסד על הנייר). מצד שני, לדעתי הצפי לאקזיט של כמה מיליארדי דולרים בבריינסגייט נראה לי אופטימי, ואני מוכן לחתום עכשיו על מיליארד דולר, כי בכ"ז מדובר בציוד רפואי ולא בתרופת פלא, ובציוד רפואי המספרים נמוכים יותר (גיוון אימג'ינג נמכרה לפי מיליארד דולר, אם כי מזור כן מפנטזים על מספרים גבוהים בהרבה, לדעתי הם אופטימיים מדי)

בכל אופן אלרון נמצאת בישורת האחרונה, ובשנה הקרובה 2 כרטיסי החיש גד שלה, ולא רק אחד, מגיעים ל money time. או שזוכים, ואז כולם עושים כסף, אבל טונות של כסף! (כולל אמא דסק"ש ואפילו סבתא אידיבי תרגיש את זה) או שנכשלים (וכאמור צריך 2 כשלונות כדי שנפסיד כסף מערכים נוכחיים).

שוב, בהחלט לגיטימי לצאת מההשקעה עקב החשש מכישלון בחברת ביוטק (גם אם הנייר נסחר ברמות שפל יחסית) - זה או שמרוויחים הרבה או שמפסידים הרבה, כך שהפחד שלו מובן, אבל... לדעתי יש לאלרון 2 כרטיסי חיש גד מהותיים וצריך ששניהם יכשלו כדי שנפסיד (ושאף אחד לא יתבכיין אם שניהם יכשלו ואז אנחנו המשקיעים נפסיד כסף, זו לגמרי השקעת הון סיכון מסוכנת! מאד מסוכנת!
). כמובן שעוד יותר כדאי ששניהם יצליחו (ואז בכלל אלשטיין יחגוג בוננזה מהאגדות, אדמה2 here we come
) אבל זה כבר להיות יותר אופטימי.

מצגת עדכנית של אלרון:
https://maya.tase.co.il/reports/details/1164307/2/0

הנ"ל איננה המלצה לפעילות בני"ע מכל סוג שהוא, הכותב מחזיק בני"ע אלרון (ודסק"ש ואידיבי אגח)
 

hayek

New member
קלוש

לפי הכתבה
אפסייד בהצלחה מינימום 300 מיליון דולר דאונסייד 50 מיליון דולר
הסתברות הצלחה בערך 15%

מניסיוני כלל אצבע - התמשכות הניסוי הרבה מעבר למתוכנן אינדיקציה קשה להצלחה מעידה שהניסוי ייכשל בהסתברות גבוהה מאד.

כשיש תחושה לרופאים והפציינטים שיש משהו בטיפול (למשל רופא רואה שאחוז המגיבים חיובית לטיפול גבוה משמעותית מהאפס שהוא הורגל אליו) אז הניסוי תופס תאוצה.

המשקיעים המפוארים השקיעו לפני שנים רבות

בקיצור הסתברות הצלחה נמוכה מאד.לדעתי אפסית.


סיכויי פוקרד קצת יותר טובים. אולי 10%.

הסייבר יותר מעניין.

בגדול המודל של אלרון מיושן. התאים יותר לשנות ה -80 . גודל ההשקעה לא ממש משנה לאלשטיין והוא כנראה מתייחס אל כל הענין כמו לחיפושי נפט. הייתי מעדיף שיממש את ההשקעה באלרון ויתרכז בליבה.
 

dw2322

New member
הם הגדילו את הניסוי לפני שנתיים כדי שיהיה ניסוי ענקי

ולכן סביר שה fda לא יוכל לאמר, כפי שכבר עשה כמה פעמים לחברות ביוטק קטנות: "כן, אבל... ותעשו בבקשה עוד ניסוי שלב 3"
&nbsp
או שכן (ואז זה בינגו בינגו) או שפוף, הלכה ההשקעה בבריינסגייט - וזה אכן יהיה מאורע לא סימפטי, אבל... כאמור יש עוד כדור במחסנית - פוקרד, שכיום בוחנת רק את האפליקציה הראשונה.
שים לב גם להיקף ההשקעה בפוקרד. אקזיט של דבר כזה יהיה כמה מאות M$ לכל הפחות, ומאחר ואחוזי הבעלות שם גבוהים יותר (בעוד בריינסגייט זה רק 30%) הרי שההשפעה על אלרון די גבוהה, כך שאפשר להכשל בבריינסגייט ולהצליח בפוקרד, ועדיין להרוויח בערכי שוק נוכחיים.
אם שניהם יכשלו אכן יהיה לא נעים, למרות שיש עוד סטארט-אפים קטנים, אבל אי אפשר להפריז בחשיבות 2 הראשיים.
אם שניהם יצליחו? אז הנייר הבודד הזה כנראה ישפיע לי על התשואה של כל התיק בשנה הקרובה
טפו טפו טפו
וגם דסק"ש תהיה מאד מאד מבסוטה.
&nbsp
המשקיעים כוססים אצבעות בחודשים הקרובים
 

MPTG

New member
פרט למילה קלוש

לא צריך להוסיף שום דבר.
אגב, ללא קשר לכישלון הצפוי בבריינסגייט המודל העסקי של אלרון הוא לא בר קיימא וטוב יעשה אלשטיין אם יתקן זאת בהקדם (אם כי אין לי שום ציפיות ממנו ובוודאי שאני לא מחזיק ניירות ערך שלו חו"ח)
 
למעלה