פרידנזון: שירות האופניים המתחרה ofo נכנע ויוצא מישראל
זה היה יותר מהיר מהצפוי. ofo מרימים ידיים ויוצאים מישראל. עכשיו נשאר לתהות תוך כמה זמן גם מובייק יסגרו.
https://www.themarker.com/consumer/1.6247628
הם לא מוכנים להסביר אך לדעתי לשלם 2500 שקל לשנה על השירות שלהם זה פשוט היה תעריף יקר מדי לרוב המשתמשים.
4 שקל לחצי שעה X פעמיים ביום X כל השנה מתקרב ל 3000 שקל!
אפשר לקנות אופניים טובים באלפיים שקל + 500 על אביזרים (קסדה, שרשרת טובה, פנסים)
תל-אופן המסובסד ע"י העיריה עולה עשירית(!)
תל אופן עולה 240 לתושב ו 280 לאורח, וגם אם נכפיל בגלל שימוש מעת לעת מעבר לחצי שעה ראשונה אז נגיד 500 שנתי. חמישית ממובייק/אופו.
מובייק ו ofo הם פשוט מאד מאד יקרים בהשוואה לתעריף המגוחך של תל אופן.
צריך להיות אדם די מבוסס כדי להרשות לעצמך שימוש במובייק/אופו ביומיום. 3000 שקל לשנה! לא צחוק. מי שיש לו כזה תקציב שנתי לאופניים כנראה יעדיף לקנות אופני סופר פרימיום מטיטניום.
לחילופין זה תקציב לחופשי/חודשי שנתי - 213 שקל לחודש ואפשר לנסוע כמה שמתחשק באוטובוסים בכל גוש דן, שנכון, מדובר בשירות עם סבסוד משמעותי מצד הממשלה (עולה מיליארדים).
לשירות ללא סיבסוד קשה מאד להצליח בישראל, זה פשוט נורא יקר.
זה היה יותר מהיר מהצפוי. ofo מרימים ידיים ויוצאים מישראל. עכשיו נשאר לתהות תוך כמה זמן גם מובייק יסגרו.
https://www.themarker.com/consumer/1.6247628
הם לא מוכנים להסביר אך לדעתי לשלם 2500 שקל לשנה על השירות שלהם זה פשוט היה תעריף יקר מדי לרוב המשתמשים.
4 שקל לחצי שעה X פעמיים ביום X כל השנה מתקרב ל 3000 שקל!
אפשר לקנות אופניים טובים באלפיים שקל + 500 על אביזרים (קסדה, שרשרת טובה, פנסים)
תל-אופן המסובסד ע"י העיריה עולה עשירית(!)
תל אופן עולה 240 לתושב ו 280 לאורח, וגם אם נכפיל בגלל שימוש מעת לעת מעבר לחצי שעה ראשונה אז נגיד 500 שנתי. חמישית ממובייק/אופו.
מובייק ו ofo הם פשוט מאד מאד יקרים בהשוואה לתעריף המגוחך של תל אופן.
צריך להיות אדם די מבוסס כדי להרשות לעצמך שימוש במובייק/אופו ביומיום. 3000 שקל לשנה! לא צחוק. מי שיש לו כזה תקציב שנתי לאופניים כנראה יעדיף לקנות אופני סופר פרימיום מטיטניום.
לחילופין זה תקציב לחופשי/חודשי שנתי - 213 שקל לחודש ואפשר לנסוע כמה שמתחשק באוטובוסים בכל גוש דן, שנכון, מדובר בשירות עם סבסוד משמעותי מצד הממשלה (עולה מיליארדים).
לשירות ללא סיבסוד קשה מאד להצליח בישראל, זה פשוט נורא יקר.