כתבה חשבונאית על אל על
כתבה איכותית של רו"ח אבישי עובדיה.
עשוי לעניין את מי שחושב שאל על נמצאת במצב של "דם ברחובות" (נשחטה 75% בשנה החולפת, מי שהיה כאן קרא דיעה שלילית על הנייר
).
מסתבר שעם כל הדימום המאזן עדיין לוקה באופטימיות יתר: גם ההפסד בדוחות היה בעצם יותר גדול משמוצג כי הכניסו פנימה אופטימיות לגבי רווחים גדולים בעתיד וגם לא בטוח שערך המטוסים במאזן איננו יותר אופטימי מאשר צריך להיות, מה שאומר שעלול להיות עוד יותר רע מהמצב הנוכחי...
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001244655
בסיום הכתבה עובדיה רושם שיכול להיות שהפירמה תגיע לדיפולט ותבקש שהמדינה תציל את הפירמה.
אני כאזרח משלם מיסים מתנגד שהמדינה תציל את אל על.
טייסי אל על מרוויחים הרבה יותר מאשר רוב אזרחי ישראל וזה מכביד על ביצועי הפירמה. תתכבד החברה ותבצע מהלך התייעלות משמעותי, הכולל צמצום משמעותי בשכר העובדים, לפני שהיא תשיט ידה לכיס של כולנו ציבור משלמי המיסים.
טייס אל על הוא בעצם סוג של נהג אוטובוס אווירי. נהגי אוטובוס משתכרים כ 40-45 שקלים לשעה. לא עשרות אלפי שקלים או אפילו 100 אלף שקל לחודש.
ואם אל על תפשוט רגל? אז שתפשוט רגל.
שנה אח"כ יקימו חברה חדשה ובה השכר לעובדים יהיה מידתי. אין שום הצדקה שנהג אוטובוס אווירי ישתכר 100 אלף שקל בחודש.
כתבה איכותית של רו"ח אבישי עובדיה.
עשוי לעניין את מי שחושב שאל על נמצאת במצב של "דם ברחובות" (נשחטה 75% בשנה החולפת, מי שהיה כאן קרא דיעה שלילית על הנייר
מסתבר שעם כל הדימום המאזן עדיין לוקה באופטימיות יתר: גם ההפסד בדוחות היה בעצם יותר גדול משמוצג כי הכניסו פנימה אופטימיות לגבי רווחים גדולים בעתיד וגם לא בטוח שערך המטוסים במאזן איננו יותר אופטימי מאשר צריך להיות, מה שאומר שעלול להיות עוד יותר רע מהמצב הנוכחי...
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001244655
בסיום הכתבה עובדיה רושם שיכול להיות שהפירמה תגיע לדיפולט ותבקש שהמדינה תציל את הפירמה.
אני כאזרח משלם מיסים מתנגד שהמדינה תציל את אל על.
טייסי אל על מרוויחים הרבה יותר מאשר רוב אזרחי ישראל וזה מכביד על ביצועי הפירמה. תתכבד החברה ותבצע מהלך התייעלות משמעותי, הכולל צמצום משמעותי בשכר העובדים, לפני שהיא תשיט ידה לכיס של כולנו ציבור משלמי המיסים.
טייס אל על הוא בעצם סוג של נהג אוטובוס אווירי. נהגי אוטובוס משתכרים כ 40-45 שקלים לשעה. לא עשרות אלפי שקלים או אפילו 100 אלף שקל לחודש.
ואם אל על תפשוט רגל? אז שתפשוט רגל.
שנה אח"כ יקימו חברה חדשה ובה השכר לעובדים יהיה מידתי. אין שום הצדקה שנהג אוטובוס אווירי ישתכר 100 אלף שקל בחודש.