אידיבי-אירסה-אדוארדו אלשטיין

אידיבי-אירסה-אדוארדו אלשטיין

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001240550

אידיבי לא תלויה בהזרמות של אלשטיין אלא רק בעצמה ואלשטיין טוען שהמיני משבר בארגנטינה לא משפיע עליו לאור מנגנון ההצמדות של חוזי השכירות של אירסה אבל בכל זאת זה מוסיף לאוירה טובה שארגנטינה מקבלת סיוע ענק שיעזור לה להמשיך ברפורמות של הנשיא שלה . כלכלה טובה יותר תחזק יותר את אירסה.
בהחלט מעודד לקראת המסחר ביום א' של אג"ח אידיבי ט'.
יש לציין שקרנות גידור ופעילים רבים מתוחכמים התחילו להיכנס לאידיבי ט' ביום ה' ומשיחות עם כמה מהם מתכוונים להוסיף סחורה שבוע הבא
 

alonp1

New member
אידיבי תלויה בדיבידנדים מהחברות הבנות

הסיפור הוא פשוט. כל עוד הבנות יעלו דיבידנדים למעלה אידיבי תשרוד, הסיכון הוא גדול במידה ובעל הבית לא יוכל להזרים כספים בעת הצורך.אני באופן אישי הייתי קונה אגח קרוב יותר לנכס (בחברות הבנות)
 
כיוון שכלל ביטוח חייבת להימכר אז אין צורך בדיבידנדים

ברגע שכלל תימכר עם פרמיית שליטה אז יהיה ניתן לפרוע את מלוא חוב החברה מבלי להסתמך על דסק"ש ולכן אידיבי לא זקוקה לשום דיבידנד ולשום הזרמת בעלים אלא רק למכור את השליטה בכלל ביטוח שחייבת גם כך להימכר עפ"י חוק הריכוזיות.
אם כלל ביטוח לא תימכר עם פרמיית שליטה אז אכן עוד 4 שנים תהיה הזדקקות לדיבידנדים מדסק"ש/מכירת דסק"ש/גיוס חוב כנגד דסק"ש (לאחר פירעון אג"ח יד' שמובטח במניות דסק"ש).
לא רואה באג"ח ט' סיכון גבוה ובטח ביחס למחיר הנמוך אליו הגיע.
אציין שאני לא מחזיק באג"ח ט' (פשוט כי לצערי אין לי כסף פנוי) אלא רק באג"ח יד' שאיתו אני מרגיש בטוח ב- 100% לאור הביטחונות שמכסים את כל החוב לאג"ח יד' (ושגם אם לא יכסה בעתיד את מלוא החוב אז לא נורא כי מדובר בחברה עם NAV חיובי מאוד).
 

alonp1

New member
כנראה שהשוק פחות אופטימי ממך

בנתיים מניות כלל ביטוח נמכרות בשוק ב 30 אחוז מתחת להון העצמי ומצב זה יכול להימשך.עובדתית השוק מעריך שקיים סיכון גבוה באגחים של אידיבי והתשואה צריכה לשקף זאת ולכן הירידות
 
אנליסט חוב

יש לך הסבר על הקריסה הנוספת שמתרחשת באגח ט', בניגוד למה שסברת
שיתרחש היום.
 
למעלה