אוסטרליה משקיעה 100 מיליארד דולר בתשתיות

הפרבולה

New member
אתה נטע זר שם

וגם ילדיך ונכדיך שניתקתה אותם מהסבים והסבתות ומהדודים שלהם. תמיד תצטרך להסתיר את עברך הישראלי ואת שרותך הצבאי, לך תדע מה דעותיו לגבי הציוניים\יהודים של הקופאי בסופר, והבוס בעבודה והכרטיסן ברכבת והמורה של הילדים בבית ספר .

רוב העולים החדשים שמגיעים לישראל אומרים שהגיעו הביתה! על אחת כמה וכמה שרוב הישראלים הם והוריהם נולדו כאן.
רוב הפעמים שהיהודים היו בטוחים שמצאו בית בטוח וגדול, הם חטפו על הראש, כך היה בספרד וכך בגרמניה וכך בפולין, רק בישראל הם מרגישים באמת בבית ויכולים להגן על עצמם מפני האנטישמיים מסביב.
 

pompompom1

New member
עם הפילוג הגובר, יש מצב שתאלץ להגן על עצמך גם מישראלים

או סתם אם מישהו התעצבן עליך בחניה.
&nbsp
דרך אגב, גם בישראל אנחנו לא מצליחים להגן על עצמינו מהאנטישמיים מסביב. הסיכוי שלך פה להפגע (ואף למות) מאנטישמיות גבוה משמעותית ממדינות כמו ארצות הברית או קנדה לדוגמה.
 

הפרבולה

New member
אבל פה זה הבית!

נכון יש פשיעה כמו בכל מקום בעולם , וסטטיסטית יש סיכוי להפגע פה יותר מאשר חלק מהמקומות בעולם , אבל פה אני לא מרגיש זר ולא צריך להתנצל על זה שאני ציוני.
 
בהחלט רבים מהיהודים וישראלים שהגרו לארצות המערב

נכדיהם ונינהם אינם נטע זר, חלקם בכלל לא יהודים, אלא רק סבא יהודי.
מניח שמעטים מהם אפילו גזענים ואנטישמיים.
 

הפרבולה

New member
התכוונתי בעיקר על היורדים ובניהם ופחות על הדור השלישי

דור שלישי ורביעי די ברור ששוכחים את שורשיהם.

זה שיש יהודים אנטישמיים זה לא חדש ולא צריך לחכות כמה דורות שזה יקרה, הרי אנו רואים אותם פה בארצינו - חלק מהשמאל הקיצוני למשל ששולל את זכותם של היהודים להגדרה עצמית במולדתם היחידה וחותר לכך שתהיה פה "מדינת כל אזרחיה" שבה היהודים יהפכו למיעוט בין רוב ערבי כלומר שגם המולדת היחידה של העם היהודי תהפוך לעוד מדינה ערבית נוסף על ה 22 שיש כבר.
 

michaelbl

New member
אני יכול להרגיע אותך

הילדים של, החל מבן ה18 וכלה בבת ה9 רואים בעצמם קנדים. הם יודעים שהם חשראלים, והגדולים יותר אפילו זוכרים את החיים בישראל (לא לחיוב), ולגדול אפילו יש כמה חברים שהוא שומר איתם על קשר,אבל מעבר לזה ישראל לא ממש מעניינת אותם.
אנשים סביבי יודעים בדיוק מי אני ומה הייתי בצבא, ואני לא מבין למה אתה חושב שאנחנו צריכים להסתיר את זה. העולם בחוץ לא כזה שונא יהודים וישראלים כמו שהימין והעיתונות אוהבים להציג, כי הכי קל הוא לתת לאנשים תחושה כאילו כולם רודפים אותם כדי להפחיד אותם מלהיסתכל החוצה, זאת השיטה של הרבנים החרדים, מפחידים את הכבשים מהעולם האכזר והסוטה שיש בחוץ.
לאף אחד בסביבה שלנו לא מפריע העבר הצבאי שלנו, אם כבר אז זה מרשים אותם.
 

הפרבולה

New member
יש כאלו שהעבר הצבאי שלך כן מפריע להם

אז אולי למזלך לא נתקלת בהם . הנה למשל אחת שניסו להכניס אותה למאסר באנגליה בגלל עברה הבטחוני.
אגב גם בישראל יש הרבה שמתעבים את צה"ל ( ערבים ,שמאל קיצוני , חרדים ...) אבל אנחנו יכולים להרשות לעמינו לשים ז** עליהם. זה הבית שלנו ונגן עליו בלי לעשות חשבון לאף אחד.

ובקשר לרבנים חרדים- רובם הם אנטיציוניים וגלותיים ומעודדים דוקא ירידה מהארץ ותומכים באויבנו ( למשל חסידי סאטמר ), חלקם חושבים שהבטחון יושג רק באמצעות מילמולי פסוקים, בטח שלא הם אלו שמפחידים אותנו מ"העולם האכזר והסוטה", אנחנו רואים את המציאות כמו שהיא בלי לטמון את הראש בחול .

ונכון סטטיסטית ישראל היא אולי לא המקום הכי בטוח ליהודים בעולם יש מקומות יותר בטוחים ויש פחות, אבל פה זה הבית! פה אנו יכולים להגן על עצמינו במו ידינו!
ואכן יש הרבה מה לשפר במדינה שלנו ( כל תופעות הוונדליזם והערסיות שתארתה ).
 

ANZ1

New member
זה מה שנשאר למדינת ישראל ? לשלם לטרולים כמוך להפיץ שקרים

אתה עובר פורום פורום ברחבי האינטרנט וכותב שקרים ושטויות,
זה ממש עצוב,
במיוחד ששוב זה מראה כמה ישראל מתפרקת,
כל מה שנשאר לה זה לשקר לאזרחים שלה כדי שישארו למות, במלחמות ורעידות אדמה,
כבר הראתי שישראל הרבה יותר מסוכנת ברעידות אדמה עם סיכונים הרבה יותר גדולים מאשר בניו זילנד, עשרות ומאות אלפי ישראלים שימותו ברעידה שתבוא,
יוכלו להאשים רק אותך ועוד מטומטמים אחרים כמוך,
לפחות רק נשאר לקוות שאתה תהיה אחד מתוך ה100 אלף.
כי בסוף אלוהים משלם לכולם את מה שמגיע להם.
ומקומך בגיהנום מובטח.
 
למעלה