טבע מוכרת נכס בריאות האישה ב 1.1B$

dw2322

New member
טבע מוכרת נכס בריאות האישה ב 1.1B$

מה שיסייע לצמצם את החוב הגדול כדי לעמוד בקובננטס עד סוף השנה. יפה.

אם אני זוכר נכון בקובננטס יחס החוב ל EBITDA צריך להיות עד 3.2 וכיום הוא 3.6 (כלומר נדרש מימוש נכסים של 10%, כ 3B$, ורק הדיבידנד לבד היה שווה למעלה ממיליארד שילך לכיסוי מהיר יותר של החוב)

כדי לקבל פרספקטיבה (עד כמה האקזיט מוצלח? ) האם הופיעו ידיעות קודמות אודות תימחור חטיבה זו?

בכתבה רושמים שעוד כמה נכסי בריאות האישה נמצאים על המדף, ו/או מוצרי אונקולוגיה וכאב באירופה, כדי להגיע להיקף מימוש של 2B$.

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001204759

כמובן שמצער שמוכרים נכסים טובים, מה שיקטין את הרווח העתידי, אבל חייבים להשאיר את נושי האגחים רגועים ומרוצים. אם משהו מסכן אותנו מחזיקי האקוויטי זה הנושים, ולכן, באם לא יצליחו לממש עוד נכסים במחירים טובים, גם הנפקת אקוויטי קטנה (נגיד מיליארד עד שניים) איננה מילה גסה, כמובן רצוי באזור 25-30$ ולא במחירים נוכחיים נמוכים. אף אחד לא אוהב גיוס מדלל אבל אם אין ברירה אז אין ברירה. תלוי באלטרנטיבת המחירים שיציעו על הנכסים הנ"ל.

זה לא סוף הסיפור וגם ב 2018 ידרשו מהלכים כואבים.
חייבים להשאיר את הנושים רגועים ובדירוג השקעה. לשולץ הולכות להיות כמה שיחות לא פשוטות עם סוכנויות הדירוג, והוא צריך לשכנע אותן לבטל את התחזית השלילית.
אחרי שכולם יהיו רגועים ומבסוטים אפשר יהיה לדון, באופן ידידותי, במהלך של מיחזור חוב כך שיפרס לטווח ארוך יותר משהוא כיום (גם היום זה לא רע, אבל רצוי שהפירמה תהיה פחות לחוצה )
 

יעקב ו

New member
אף פעם לא הבנתי למה בני לנדא

יוצא כל פעם לציבור כשהעוגה של ההשקעה שלו מרוחה על פניו
 

ANZ1

New member
השוק נורא מתרגש

וירד היום מספר אחוזים.
בדרך להורדת כל העליות חסרות סיבה אמיתית של השבוע האחרון
 
למעלה