המטוס צדק !

Ron W

New member
זה כמו לא להאמין לשופט


פסיקה של עברה טכנית היא פסיקה
כפי שברוב הניתוחים הטכניים יש המלצה לקנות בעליה מעל ולמכור בירידה מתחת
הם נשענים על פקודות לימיט קניה/מכירה מוכנות מראש בתיקי השקעות ומוסדיים.
הירידה או העליה גוררת מאליה המשך מגמה ועל כך הם מסתמכים.
נקודה נוספת שיש כאלו (לא מעט) שכן מסתמכים על אותם אנליסטים
זו כשלעצמה סיבה לזרום עם הרוב, כפי שהרוב מציית לשופטים.
לפחות בטווח הקצר..
 

Ron W

New member
השואל הסתמך על נתון טכני מובהק - ירידת ערך לתחילת השנה

גורביץ' ראה את העליה בשכר הטייסים וההוצאות שפגעו ברווח
יש מגמה גלובלית יורדת בחברות תעופה. מעבר לרכש מטוסים חדשים
אין לאל על שווקים חדשים או קזוז בהוצאות שיצדיק רווחיות עולה
להזכיר שהנפילה נגרמה משביתות הטייסים והעלאת השכר.
 

lirandr2

New member
אני רק אגיד שזה "לא מדויק"

ברבעון שעבר אל על עוד חילקה דיבידנד נדיב מאוד של 2.3%, וזה היה אחרי שהמשכורות החדשות כבר נרשמו.
&nbsp
&nbsp
 
המטוס צדק !


כאשר כתב:

> לגבי השבוע ---אני צופה המשך ירידות וקריסות במעוף .
> ניפגש בחמישי ב 17:24 להיווכח באם צדקתי ואם לאו

ובאמת אם לוקחים בדיוק הפוך (כפי ש- ANZ1 הציע) רואים שהמעוף עלה יפה בשבוע האחרון.
עוד שתי פגיעות כאלה ואני עובר להשקיע בשיטת המטוס.
 
לכאורה קיים גם תרחיש הפוך לגמרי , לא עלינו

שנסדאק מחליט להתקע לו כמו ניקיי למשל , כבר 17 שנה בערך
באיזור 20K
וכל צד משוכנע שהנה מגיעה צדקתו לאור.
אני יכול למות מדברים כאלה.
 

lirandr2

New member
מצד שני, אל-על התרסקה. לא שבוע טוב למטוסים.

אולי יילך יותר טוב בשבוע הבא.
&nbsp
(אני קניתי אל-על בחמישי בסגירה)
 

lirandr2

New member
אני הולך להחזיק לטווח ארוך

מה הסיבה שבגינה אתה חושב שצריך למכור ?
&nbsp
אני מזכיר לך שאל-על היתה במחיר הנוכחי (אחרי נפילה של 25%) בתחילת השנה הנוכחית.
 

Ron W

New member
ירידה ברווח גרמה להתרסקות, טכנית הירידה תימשך

לפחות לפי גורביץ' ..לי נותרה שארית קטנה למזכרת
לטווח ארוך שווה לדעתי למכור בסטופ לימיט שתקבע
ולקנות יותר בזול בהמשך.
 
למעלה