בזק יורדת מתחת ל 500

dw2322

New member
בזק יורדת מתחת ל 500

בשבוע הבא, ב 15.8, הולכת להיות אסיפת בעלי מניות, במסגרתה פסגות וכלל ביטוח מתנגדים נמרצות למינוי דירקטור הבובה של שאול אלוביץ': חגי הרמן.
לאחרונה גם אנטרופי מצטרפת לקריאה של 2 המוסדיים וממליצה למשקיעים להצביע בעד דח"צ לא בובה של שאול: זאב וורמברנד או שאול הוכמן, עם עדיפות מסויימת לשאול הוכמן.
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001200203

בעקבות ירידת בזק גם ביקום ואינטרנט זהב יורדות, אם כי אינטרנט זהב עדיין לא ירדה ל 0, אלא נסחרת עדיין בש"ש מפולפל של 450 מלש"ח.
בעידכון הבא של ת"א125 היא כמובן עפה מהמדד כמו טיל, ואם תרד עוד קצת, נגיד חצי, לא תסריט בלתי אפשרי בהתחשב במגמה היורדת של בזק, היא גם לא תכנס למדד היתר60 של המניות הבינוניות אלא תעוף בכלל לירכתי היתר, בעקבות אידיבי אחזקות, אפריקה ישראל ופטרוכימיים.
זו לא תהיה אבידה קשה לבורסה. בזק תסתדר מצויין בלי משקיע אחד בשם שאול.

מה שכן אנטרופי מעריכים שהאגחים (ברור של ביקום אבל גם אלה המסוכנים יותר של אינטרנט זהב) יצליחו לעמוד בתשלומים, בגם בתרחיש של קיצוץ הדיבידנד בחצי (נראה כמו תרחיש די סביר, החלוקה הנוכחית של 100% מהרווח היא מאד מוגזמת, ונובעת אך ורק בגלל צורך של קומץ מבעלי מניות בזק, אלה ששמם מתחיל ב"שאול"
):
https://www.themarker.com/markets/1.4213325

נ.ב. היום רמי לוי חובר להוט ומתחיל להציע חבילת טלויזיה ב 89 שקל. לא בדיוק מעודד מבחינת yes. אם שאול יסכים לקנות אותה חזרה מבזק תמורת מיליארד שקל אף אחד לא יתנגד
 
למעלה