טבע: כלכליסא הרים את הכפפה לטובת סקירה

  • פותח הנושא yel5
  • פורסם בתאריך

fortunes

New member
כתבה מושקעת, אבל הטון הכללי...

הוא של מישהו שלא ניהל בחייו עמדת פלאפל.
 

ארתור01

New member
הכתב אינו ה"אישו" לדעתי, הוא עשה עבודת תחקיר בקרב ותיקי טבע.

ומביא את המידע מפיהם..
 

dw2322

New member
איפה אוספקס?

כתבה נחמדה ומושקעת, אך חסרה התייחסות לאוספקס ולפייפליין הגנרי של אקטביס - שאלו בדיוק הדברים המעניינים אותי כמשקיע טבע בהווה. בסופו של דבר אנחנו לא בשיעור היסטוריה אלא משקיעים שצריכים לבצע החלטה אם להשקיע אם לוא.

&nbsp
אז לטובת מי שפחות מכיר - טבע רכשה את אוספקס בתחילת כהונתו של ויגודמן. מדובר ברכישה יוקרתית למדי, כ 3B$, ורק לאחרונה ה fda אישר אינדיקציה ראשונה, להנטינגטון. זה לקח יותר זמן משצפו, אבל בסופו של דבר הביאו לנו ת'קבלה בחודשים האחרונים. לא סיפורי פוגי. אישור! עכשיו אנחנו עוד צריכים לראות שהמנוע הזה מסייע להרים את המטוס הכבד. התרופה הזו, בשם אוסטדו, אמורה לייצר מאות מיליוני $ בשנה. לא דרדל'ה בכלל בכלל, אז לא לזלזל. השנה הם מגיעים ל fda איתה גם לדיסקינזיה. נחזיק אצבעות שיקבלו גם על זה אישור, ואז נהיה עוד יותר מרוצים. אחרי זה יגיע גם טורט ואחרי זה עוד דברים נחמדים, אבל פרה פרה. קודם שיביאו לי אישור דיסקינזיה. לא סיפורים. קבלות!
2. עוד נעלם לשנים הקרובות זה הפייפליין הגנרי אותו קנו ביוקר, מאד ביוקר. גם זה הולך להרים מכירות, וחבל שלא היתה בכתבה התייחסות לכמה מהתרופות הגנריות העתידיות. אותי כמשקיע בהווה זה מאד מעניין.
3. הקופקסון לא מת ולא נעליים. זו תרופה מורכבת. לפי טבע, אחרי גנריקה המכירות צפויות לרדת ב 1-1.5B$ . זה הרבה אבל עדיין ישארו 2.5-3B$ לשנה. בתור מת זה מת חי למדי.
4. מיילן היתה טובה פעם. היום הרבה פחות. כיום היא יותר חזקה בסיפורים מאשר בביצועים. הם הבטיחו למשקיעים את הירח (והפחידו את משקיעי טבע) אבל בשורה תחתונה? פלופ. בגלל זה לשוק האמריקאי מתחיל להמאס כבר מהלן הפנטזיונרית וקורי הלבנוני, שהשמידו למשקיעים שם ערך במספרים בלתי נתפסים בכלל. לא להאמין איך ויתרו על עיסקה של פעם בחיים. רק בלמשוך תגמולי עתק הלן וקורי הללו טובים, ומתחילים לעלות על העצבים של בערך כל העולם ואשתו (כולל אנטרופי אצלנו), ואנחנו רואים את זה במחיר המניה היורד. אם אינני טועה הלן הצליחה אפילו לעצבן את הילרי קלינטון ודונלד טראמפ (פרשת הקפצת מחיר האפיפן). עם כל חסרונותיהם, אף מנכ"ל של טבע לא הצליח לעצבן כ"כ כ"כ הרבה אנשים. בשביל זה באמת צריך כישרון מיוחד, ומיילן משלמת המון המון כסף ל"כשרון" הזה. קצת פרופורציה.
 

3718

Member
פרופורציות? במדינת ישראל? הגזמת!

אצלנו זה או סקנדל או פסטיבל.
&nbsp
או שהוא גאון וצדיק (גיל שוויד) , או שהוא גנב מושחת ורמאי (אלוביץ). אין אמצע.
 

Sagilevi22

New member
הרבה תלוי במיילן

אם יקבלו גם אישור לקופקסון - המכירות יפגעו יותר. הם אמורים לקבל תשובה השבוע לפי התאריך המקורי, לא שמעתי אם נדחה. אם לא יקבלו - יהיה רק מתחרה אחד, המכירות יפגעו פחות.
 
למעלה