גילת מציגה מודם מתקדם למטוסים
בארוע של gogo, שזה אינטגרטור מרכזי בתחום.
http://d2397864.evh217.evhost.co.il/GILAT_16.5.17.pdf
http://mayafiles.tase.co.il/rpdf/1097001-1098000/P1097947-00.pdf
כזכור אינטרנט במטוסים זה החלום הגדול בנייר, ובפגישה איתם הם סיפרו שהשנה הם ירכזו מאמצים בתחום, כדי להביא לפתרון טוב לחברות התעופה בכל העולם משנת 2018 והילך.
אחרי המודם המתקדם (שנועד כדי לאפשר שירות למאות לקוחות עצבנים על המטוס שרוצים לגלוש בסמארטפון, כאן ועכשיו, וילד מתחיל לצווח אם הגלישה שלו לא תהיה בסדר
- זה חתכ'ת אתגר טכנולוגי בכלי שנע במהירות של מאות קמ"שים, ממש ממש לא פשוט לביצוע) הם הסבירו לנו שצריכים גם אנטנה שתתמוך בשני התדרים - ku ו ka (כיום הציוד תומך רק באחד, וזה קצת בעיה מבחינת הלקוחות (חברות התעופה), שצריכות להתחייב על טכנולוגיה יקרה מראש, לכן אנטנה דואלית תהיה התקדמות טכנולוגית משמעותית) ואז בכלל יהיה להם פתרון שלם.
הביזנס הזה צפוי להצמיח *דרמטית* את הכנסות החברה. בגלל זה פימי נמצאים בנייר. ממש ממש לא בגלל הפעילות הקיימת בדרום אמריקה.
עוד כמה שנים אף אחד לא יבין איך פעם טסו בלי אינטרנט על המטוס. זה החלום הגדול של גילת.
נ.ב. יש לגילת גם מוצר הייטק לרכבות, שנמצא כרגע בפיילוט בסין (כמו שלפורסייט יש פיילוט שם, בתחום הרכב
), רק שהם מספיק הגונים לאמר שרכבות זה חמוד, ובטח לא יתלוננו אם יעשו שמה כמה לירות, אבל הכסף הגדול שהם רואים הוא במטוסים. על זה שמים את הז'יטונים.
פורסייט מאידך מבטיחים את הירח בהייטק לרכבות. נו נו.
בשנה החולפת הנייר של גילת "טיפה" פחות זינק מאות אחוזים ובווליומים של "טיפה" פחות מעשרות מיליונים ליום מאשר "אימפריית" פורסייט. טיפה.
אגב, גילת כבר קיימים "טיפה" יותר שנים מפורסייט ומוכרים "טיפה" יותר מפורסייט. "טיפה".
גילת (gilt בנאסדק) נסחרת בש"ש של מיליארד שקלים. מכרו השנה במיליארד שקל.
פורסייט נסחרת בש"ש של... 800 מיליון
(ולא מכרו עדיין שקל, כן?)
שתיהן מציעות חלום פנטזיה ורוד למשקיעים, רק השאלה כמה הגיוני לשלם על החלום הזה.
בארוע של gogo, שזה אינטגרטור מרכזי בתחום.
http://d2397864.evh217.evhost.co.il/GILAT_16.5.17.pdf
http://mayafiles.tase.co.il/rpdf/1097001-1098000/P1097947-00.pdf
כזכור אינטרנט במטוסים זה החלום הגדול בנייר, ובפגישה איתם הם סיפרו שהשנה הם ירכזו מאמצים בתחום, כדי להביא לפתרון טוב לחברות התעופה בכל העולם משנת 2018 והילך.
אחרי המודם המתקדם (שנועד כדי לאפשר שירות למאות לקוחות עצבנים על המטוס שרוצים לגלוש בסמארטפון, כאן ועכשיו, וילד מתחיל לצווח אם הגלישה שלו לא תהיה בסדר
הביזנס הזה צפוי להצמיח *דרמטית* את הכנסות החברה. בגלל זה פימי נמצאים בנייר. ממש ממש לא בגלל הפעילות הקיימת בדרום אמריקה.
עוד כמה שנים אף אחד לא יבין איך פעם טסו בלי אינטרנט על המטוס. זה החלום הגדול של גילת.
נ.ב. יש לגילת גם מוצר הייטק לרכבות, שנמצא כרגע בפיילוט בסין (כמו שלפורסייט יש פיילוט שם, בתחום הרכב
פורסייט מאידך מבטיחים את הירח בהייטק לרכבות. נו נו.
בשנה החולפת הנייר של גילת "טיפה" פחות זינק מאות אחוזים ובווליומים של "טיפה" פחות מעשרות מיליונים ליום מאשר "אימפריית" פורסייט. טיפה.
אגב, גילת כבר קיימים "טיפה" יותר שנים מפורסייט ומוכרים "טיפה" יותר מפורסייט. "טיפה".
גילת (gilt בנאסדק) נסחרת בש"ש של מיליארד שקלים. מכרו השנה במיליארד שקל.
פורסייט נסחרת בש"ש של... 800 מיליון
שתיהן מציעות חלום פנטזיה ורוד למשקיעים, רק השאלה כמה הגיוני לשלם על החלום הזה.