גילת מציגה מודם מתקדם למטוסים

dw2322

New member
גילת מציגה מודם מתקדם למטוסים

בארוע של gogo, שזה אינטגרטור מרכזי בתחום.
http://d2397864.evh217.evhost.co.il/GILAT_16.5.17.pdf
http://mayafiles.tase.co.il/rpdf/1097001-1098000/P1097947-00.pdf

כזכור אינטרנט במטוסים זה החלום הגדול בנייר, ובפגישה איתם הם סיפרו שהשנה הם ירכזו מאמצים בתחום, כדי להביא לפתרון טוב לחברות התעופה בכל העולם משנת 2018 והילך.
אחרי המודם המתקדם (שנועד כדי לאפשר שירות למאות לקוחות עצבנים על המטוס שרוצים לגלוש בסמארטפון, כאן ועכשיו, וילד מתחיל לצווח אם הגלישה שלו לא תהיה בסדר
- זה חתכ'ת אתגר טכנולוגי בכלי שנע במהירות של מאות קמ"שים, ממש ממש לא פשוט לביצוע) הם הסבירו לנו שצריכים גם אנטנה שתתמוך בשני התדרים - ku ו ka (כיום הציוד תומך רק באחד, וזה קצת בעיה מבחינת הלקוחות (חברות התעופה), שצריכות להתחייב על טכנולוגיה יקרה מראש, לכן אנטנה דואלית תהיה התקדמות טכנולוגית משמעותית) ואז בכלל יהיה להם פתרון שלם.

הביזנס הזה צפוי להצמיח *דרמטית* את הכנסות החברה. בגלל זה פימי נמצאים בנייר. ממש ממש לא בגלל הפעילות הקיימת בדרום אמריקה.
עוד כמה שנים אף אחד לא יבין איך פעם טסו בלי אינטרנט על המטוס. זה החלום הגדול של גילת.

נ.ב. יש לגילת גם מוצר הייטק לרכבות, שנמצא כרגע בפיילוט בסין (כמו שלפורסייט יש פיילוט שם, בתחום הרכב
), רק שהם מספיק הגונים לאמר שרכבות זה חמוד, ובטח לא יתלוננו אם יעשו שמה כמה לירות, אבל הכסף הגדול שהם רואים הוא במטוסים. על זה שמים את הז'יטונים.
פורסייט מאידך מבטיחים את הירח בהייטק לרכבות. נו נו.

בשנה החולפת הנייר של גילת "טיפה" פחות זינק מאות אחוזים ובווליומים של "טיפה" פחות מעשרות מיליונים ליום מאשר "אימפריית" פורסייט. טיפה.
אגב, גילת כבר קיימים "טיפה" יותר שנים מפורסייט ומוכרים "טיפה" יותר מפורסייט. "טיפה".

גילת (gilt בנאסדק) נסחרת בש"ש של מיליארד שקלים. מכרו השנה במיליארד שקל.
פורסייט נסחרת בש"ש של... 800 מיליון
(ולא מכרו עדיין שקל, כן?)
שתיהן מציעות חלום פנטזיה ורוד למשקיעים, רק השאלה כמה הגיוני לשלם על החלום הזה.
 

ארתור01

New member
האמריקאים יקנו חלום שכזה? ממה שקראתי הבנתי שלמודם

שלהם יש ביצועים מיוחדים
 

dw2322

New member
כבר היום מתחילים להציע שירות כזה במטוסים

הנה מה שראיתי אצל לופטהנזה למשל:
http://www.lufthansa.com/cn/en/Flynet

זה שירות פרימיום שיכול להגדיל הכנסות ללקוחות (חברות התעופה) או לבדל אותן מטיסות לואו-קוסט. כל חברות התעופה בעולם מתעניינות בזה, ויצרניות המטוסים (בואינג ואיירבס) מתאימות את המטוסים החדשים כך שיוכלו להציע את השירות.
לא טריביאלי לאפשר להכניס ציוד אלקטרוני מתקדם למטוס בואינג או איירבס, כשהכל חייב לעבוד מושלם עם שאר המערכות. קצת כמו להצליח להכניס מערכת עזר לנהיגה לתוך מכונית של טויוטה או GM.
אם תקרה תאונה ואנשים יהרגו? מי יחטוף את כל האש והמניה שלו תרד? בואינג וטויוטה כמובן.
פלא שהן מעבירות אותך, היצרן הקטן מישראל, המציע מוצר טכנולוגי מתקדם מאד מאד, בחזית ההייטק של העולם, גיהנום של ביקורות על ביקורות על ביקורות לפני שתצליח להכניס אליהן בורג?

מובילאיי הצליחה להכניס את המוצר שלה ליצרניות הרכבים.
פורסייט, בינתיים, בשלב הדיבורים (פיילוט אצל חברה סינית קטנה).
גילת כאמור מתחילה להכניס את המוצר שלה לבואינג ואיירבס. הם גם מאד רוצים שתהיה להם גם אנטנה דואלית, שזה משהו שאין לאף אחד אחר, וכך יבדל אותם עוד יותר. לשם ילך הכסף של המו"פ השנה.
 

ארתור01

New member
בטווח הקצר יש פה חלום ,שעשוי לעורר את דמיונם של האמריקאים

והשאלה האם אין כאן הזדמנות לקצור רווח בטווח הקצר לפני החלק המציאותי?
 
ההודעה לעיתונות

המודם הוא הישג טכנולוגי מרשים.

לפי ההודעה לעיתונות מאתמול, המערכת של גילת תותקן ב- 1600 מטוסים של 13 חברות תעופה ווהתקנה תחל עוד השנה. התקנות בהקף כה גדול - זה כבר לא חלום.

סביר שחברת GOGO לא היתה מצהירה על התקנות אם לא היה מתקבל אשור של FAA.

https://www.gilat.com/wp-content/up...s-Live-Airborne-Media-and-Investor-Event-.pdf
 

dw2322

New member
gogo היא חברה ציבורית

כך שאפשר ללמוד על הביזנס הזה של אינטרנט במטוסים דרכה.
היא שווה 1.1B$, הון עצמי שלילי(!), מכירות נאות אך כרגע עדיין מפסידה כסף.
הסיבה לש"ש הלא מבוטל שלה הוא כמובן צפי לצמיחה חזקה מאד בתחום בשנים הקרובות. זה לא רק סיפורים - היא כבר צומחת בהיקף מרשים (400M$ ב 2014, 500M$ ב 2015, 600M$ ב 2016, השנה יתקרבו ל 700M$ ובשנה הבאה 800M$). זה לגמרי נישת צמיחה.
כאמור עדיין מציגה הפסד בשורה תחתונה.
האנליסטים ממליצים עליה buy. גילת כנראה קטנה מדי מכדי לרכז סיקור אנליסטי אמריקאי רשמי (המוסדיים בארץ כמובן מכירים אותם, בארה"ב 300M$ זה די קטן)
&nbsp
גילת מהווה מרכיב טכנולוגי מהותי בפאזל הזה. קצת כמו מובילאיי בתחום הרכב האוטונומי.
כאמור לא סתם פימי מושקעים חזק בנייר.
&nbsp
אם gilt תתחיל לצוד את עיני האנליסטים בארה"ב? YYY, אולי יהיה לנו כאן איזה ראלי פורסייט קטן

&nbsp
כתבה על gogo:
https://www.fool.com/investing/2017/05/08/heres-why-shares-of-gogo-inc-grew-nearly-15-last-m.aspx
 
למעלה