אל תזלזל בפורסייט בגלל חוסר ידע

moneytime7

New member
אל תזלזל בפורסייט בגלל חוסר ידע

יש לי מובילאיי ברכב מוצר נחמד מרעיש ולפעמים דומם המוצר שפורסייט מדברים הוא מוצר קיים במערכות ביטחוניות שעובר הסבה ושדרוג לאזרחות ולפי מה שמספרים הוא דור אחר מתקדם יותר אחרת לא היית רואה שכמה מהיבואנים רכב הכי גדולים במשק לא היו שמים עשרות מיליונים הם לא פראיירים ויודעים מה שאתה לא יודע
 

ANZ1

New member
לא נכון

לא ברור למה הגבת, אבל ההודעה שלך פשוט לא נכונה,
אתה פשוט לא מבין בתחום.
המערכת הישנה שיש לך ברכב, היא לא המערכת החדשה של מובילאיי,
היא מערכת ישנה שיבואני רכב קמצנים שמים בה במקום לקנות את הרכב עם מערכות חדשות ויותר יקרות.
המערכת של פורסייט היא בדיוק כמו מערכות דומות שיש בכלי רכב נוסעים,
אין בה שום דבר חדש או ייחודי, בכל סובארו חדשה שיוצאת יש מערכת יותר מתוחכמת מהמערכת של פורסייט,
http://www.subaru.com/engineering/eyesight.html


כל מי שמשקיע בפורסייט חולם חלומות לא רלוונטים,
אם המערכת שלהם טובה (והיא לא) למה אף יצרן רכב מערבי שמשקיע מיליארדים בבטיחות לא מוכן אפילו לקחת אותה לניסיון בחינם ?
יש רק 2 שחקניות בתחום שהולכות לקחת 100 אחוז מהשוק את אינטל-מובילאיי ואת נבידיאה-בוש, אף יצרן אחר בתחום לא ימכור מערכת אחת.
פורסייט תפשוט את הרגל ברגע שיגמר לה הכסף שהיא גייסה.
 

moneytime7

New member
וואו פשיטת רגל אתה בטוח כל כך ???

מעניין איזה ידע מוחץ ...אתה במעבדות של פורסייט לא אתווכח כי יש דברים שאי אפשר לכתוב ימים יגידו
 

dw2322

New member
לריילויז'ן יש סיכוי

לפורסייט אכן ישנו אתגר משמעותי להצליח להכנס ליצרני רכב ולהגיע למכירות ובתקווה גם רווחים מהמערכת לרכב הפרטי, כשכרגע, וכנראה גם בשנים הקרובות, הם יותר טובים בדיבורים מאשר בביצועים (אפילו מפעל לייצור מסחרי של המערכת אין, יש רק מערכת דמו), אבל יש להם פעילות נוספת, שבה לדעתי סיכויי ההצלחה שלהם גבוהים יותר - ריילויז'ן, שזו מערכת ראייה ממוחשבת להתרעה מפני התנגשות על המסילה. גם בפעילות הזו עדיין אין מכירות וכמובן שאין רווחים, אבל זה משהו עם הסתברות הגעה למכירות (ובתקווה גם רווחים) גבוהה יותר. בכ"ז יכול להיות קצת לא נעים להתנגש עם פרה תועה על מסילה.
זה נמצא כרגע בפיילוט באירופה.
&nbsp
מי שמחפש חברת הייטק ישראלית עם קבלות (מכירות ורווחים) ולא רק דיבורים, שעוסקת בתחום הציוד לרכבות, יוכל למצוא את גילת לויינים. זו כבר חברה ותיקה ורצינית, הנמצאת כיום בפיילוט רכבות בסין (כשהיעד הוא לספק תקשורת לווינית, כדי שהנוסעים יוכלו לגלוש באינטרנט גם ברכבת, שזה בעיה ברכבת מהירה (הרכבות בארץ איטיות ולכן סלולרי רגיל עובד אצלנו בלי בעיה)).
חשוב לציין שהם צנועים יותר מפורסייט, ולכן בעצמם מורידים ציפיות מתחום הרכבות, והחלום הגדול מבחינתם הוא בכלל תקשורת במטוסים. זה ביזנס שיכול להיות מעניין מאד מבחינתם בעשור הקרוב, כאשר בכל המטוסים בעולם יכניסו ציוד (יקר!) כזה. מאות אלפי $ כל חתיכה!
כל מי שנסע לחו"ל וראה ילדים מצווחים במטוס יעריך עד כמה המוצר הזה שימושי (להורים ולצוות המטוס המסכן)

זה מוצר טכנולוגי מתקדם מאד מאד, כאשר לא פשוט בכלל בכלל לספק גלישה מהירה למאות לקוחות עצבניים שרוצים לגלוש, כאן ועכשיו, במטוס שטס במהירות של מאות קמ"ש-ים.
&nbsp
לזכותה של הנהלת פורסייט אפשר לאמר שהם ניצלו בתבונה את הייפ מובילאיי וגייסו עשרות מיליוני שקלים ממשקיעים נלהבים, מה שיאפשר להם לשרוד כמה שנים גם ללא מכירות. בלי זה יתכן ובשנה הבאה הם היו מכבים את השלטר.
נכון, גיוסים אלה מדללים את המשקיעים הותיקים אבל עדיף להדלל מלכבות את האור.
&nbsp
פורסייט נסחרת כיום בש"ש מפולפל של 300 מלש"ח. מכירות 0. רווחים? נו באמת
גילת (נייר דואלי, טיקר gilt) נסחרת בש"ש מיליארד. מכירות מיליארד (מפעילות קודמת, הקישוריות החלומית למטוסים רק בתחילת הדרך). יש רווח תפעולי. בנקי עדיין מפסידים (במבט שנתי, ברבעונים זה משתנה)
 
למעלה