שווי נכסי אידיבי ועוד

אכן.אולמן וגבאי ,אנא אמצו אותי.זה אני היתום שנזנחתי על ידי

דנקנר ואלשטיין.אני יודע שכעת יש לכם את האפשרות הכלכלית לאמץ אותי ואת אחיי ואחיותי יתומי אידיבי אחזקות.
אתם את שכרכם המופקע קיבלתם והשארתם אותנו עשוקים וקרחים עם פלומת שיער בודדת.
אנא יהודים יקרים אמצו אותנו ודאגו לנו לכסות ומזון.
 

hayek

New member
שווי נכסי אידיבי ועוד

1. ראה שווי נכסי בטבלה.

2. להערכתי מתנהלים מגעים קדחתניים לפני בקשת הפירוק (שסיכוייה אפסיים בכל מקרה). נראה לי שאלשטיין יכול להתחייב להזרמה של 300 מיליון שח בדצמבר שישמשו למימוש אופ' דסק"ש.

3. לא נראה לי שאלשטיין יכול לסגת מרצונו בהנפקת חוב של 300 מיליון שח משועבד , אלא אם נתחים מכלל ביטוח ימכרו, וזאת בגלל חוסר מקורות אלטרנטיביים. נראה לי שאגח ט' יכול להתפשר בנקודה זו כי האלטרנטיבה של מכירת 10% כלל ביטוח בבורסה השנה גרועה יותר. במידה וכלל ביטוח תימכר למשקיע אסטרטגי, אגח ט הרוויח לעומת המכירה בבורסה. במידה ולא - לא ניזוק.

4. למרות שאני משוכנע שבסיס הבקשה לפירוק רעוע ונטול בסיס כלכלי, לאלשטיין אין מה להרויח מהליך זה, וזה אף עלול לפגום בסיכוייו בהתדיינות מול סלינגר. עשוי לקדם פשרה.

5. המקרה הפסימי ביותר שאני רואה לגבי כלל ביטוח הוא מכירה של עד 4 פעימות של 5% בטרם יימצא רוכש ליתרת 35% המניות במחיר של 75-80% מההון העצמי. ברונפמן שהוזכר לפני כחודשיים כמתעניין, מחזיק כ-20% משופרסל ואולי אפשר יהיה לבצע החלפה של כלל ביטוח תמורת שופרסל+מזומן. במקרה שכזה, זכאי ההסדר יקבלו 1.05 שח כפול 35/55.

 
אלשטיין יכול לצלוח דיון משפטי אודות פירוק

היה ואכן תוגש בקשת פירוק בימים הקרובים ע"י אג"ח ט :
יתקיים דיון בבית משפט. למרות טענותיהם המוצדקות של מחזיקי אג"ח ט אינני רואה שופט שיהיה לו מספיק אומץ להורות על פירוק לאחר הזרמה של 2 מיליארד. הוא ישלח אותם לפרק נוסף של דיונים . בינתיים אלשטיין "לא נכנע לסחטנות" ומשקיעי אג"ח ט נאלצים להפסיד 2.5 מיליון ש"ח שכר טירחה לעוכרי דין למינהם.
אם לא תוגש בקשה לפירוק ואלשטיין יסרב לפשרה אג"ח ט יצלול מטה בעקבות משכון מניות כלל.
בקיצור קשה לאיים על אלשטיין כרגע, אך יחד עם זאת יש להפגין נחישות למרות שמפסידים 2.5 מיליון. ה NAV השלילי הינו הנקודה ללחיצה עליו.אשמח אם יזרים כסף כהלוואה נחותה.

בעיה תזרימית.
אלשטיין עם המוניטין הגרוע שלו לא יצליח בקלות להנפיק אג"ח אלא אם ייתן בטחונות עצומים. אני לא אקנה ממנו כלום. אדם בעייתי בעייני.
הפתרון המומלץ בעייני הינה הזרמה של 300 מיליון ש"ח לדסק"ש והמניות שיתקבלו יהוו בטחונות למשקיעי אג"ח ט. בנוסף יגייס הון של 300 מיליון ש"ח על בסיס משכון מקצת מניות כלל. בנוסף הייתי מצפה ש IRSA או אלשטיין ירכשו בעצמם אגחים של אידיבי ובפרט מסידרה ט וכך יוריד לעצמו עלויות ומלאכותית יעלה את השער הסחיר של האג"ח (ירכוש אג"ח ).
 

rinmat

Active member
אידיבי מקבלת הצעה לרכישת כלל ב60% מההון העצמי

http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=1036437
אידיבי תכנס אסיפת דירקטוריון לדון בהצעה.
לי זה נראה רק עוד הזדמנות לאלשטיין למשוך זמן מול סלינגר, בשביל לקבל ארכה למכור את כלל, קשה לי להאמין שאלשטיין ימכור את כלל במחיר הזה.
אם זה קורה, יש קייס לאג'ח ט בבית משפט, ובעלי מניות המיעוט לשעבר ינשקו לשלום את האופציה על כלל
 

sparrrk

New member
ללא ספק מדובר בהצעה לא ריאלית

שמנצלת את מצבה של כלל והצורך לממש מניותיה בבורסה. אין שום הגיון כלכלי בהצעה זו מבחינת אלשטיין, כבר עדיף לו למכור את חמש האחוז האלה בבורסה ובכך להרוויח זמן נוסף למציאת קונה רציני.
 
לא מדויק מה שרשמת

לפי הכתבה של חזני הפרמיה היא 24% עבור המניות שהרוכש מעוניין לרכוש.
הדרך ארוכה מכיוון שסלינגר צריכה לאשר אך הרעיון ברור : מכירה כזו מבטלת את האופציה של ה 1.05 למחזיקי מניות המיעוט. ברור היה לי שאלשטיין לא התכוון אף פעם לשלם לנו...


http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3689086,00.html
 

gili667

Member
המטרה היא ראשית כל להעלות מחיר כללבט בבורסה ולהציג נאב חיובי

כאשר ט יפנו לית המשפט
&nbsp
על הדרך , היות ואלשטיין צריך למכור בברסה לכל דכפין במחיר בלתי סביר בעליל , הרי שזו הזדמנות בשבילו להעביר לחברה קשורה מנות כללביטוח במחיר הזדמנותי ועדין גבוה מהמחיר בברסה
&nbsp
יעלה המחיר בברסה על המחיר המוצע - ישתפר מצבו מול ט
לא יעלה המחיר בברסה על המחיר המוצע אזי יוכלו לטעון כלפי הנאמן האחראי על המכירה שעדיף למכור למציע מאשר בברסה - וכך להעביר מניות כלל במחיר הזדמנותי לחברה קשורה
&nbsp
אלשטיין לא אמור לדאוג לך!! הוא אמור לעשות את העסקא הטובה ביותר שהוא יכול לעשות בהתאם לתנאי משחק מקובלים
&nbsp
הכתובת לטענות הם לנאמנים שמשום מה הסכימו כי החל מאחוז מסוים לא יקבלו כלום
וכמובן בטענות למחזיקים שאישרו הסדר זה ולא דרשו מהנאמנים לשנותו כך שיהיה תקבול גם מתחת ל% הקובע
 
תגובה

"נאמני ההסדר" לא שמרו בצורה ראוייה על זכויות המשקיעים. 2 "תאבי בצע " שהתעשרו מהסדרי החוב באידיבי.
מסכים לחלוטין שהעלייה הצפויה בכלל תגרום לקבלת NAV חיובי ששומט את הטיעון של אג"ח ט בנקודת הזמן הזו.
לצערי הפנמתי ממזמן שלא נקבל את ה 1.05 בגלל היכרותי עם אמינותו של אלשטיין ובייחוד שגזלני ההסדר לא שמרו כראוי את זכויות המשקיעים.
עדיין חושב שיש לדרוש מאלשטיין בטחונות לאג"ח ט ולא לוותר על כך.
 

dw2322

New member
מניית כלל ביטוח כנראה תטוס מחר


אין ספק שההצעה מבישה. 0.6 על ההון

אבל... באם הרוכש מוכן לקנות בחלקים אז עדיף למכור לו את ה 5% שדורית אונסת מאשר למכור בשוק. 5% מ 2.8 מיליארד בכ"ז יותר טוב מ 2.2
את כל המנה שהוא רוצה אני כבר לא רוצה למכור. רק מה שאונסים אותי.
&nbsp
אם השוק יפנים מחר שנגמרה המסיבה ואף אחד לא הולך לשפוך פה סחורה בחיניי חינם (ה 2.2 שנסחר בשוק) אז רק על זה הנייר יכול לעוף. אולי אפילו עשיריה ומעלה?

ולא ש 2.8 זה מחיר מי יודע מה גבוה.
&nbsp
לחילופין אפשר לקדם את רעיון המרת אגח ט (לפי פארי) במניית כלל ביטוח. ולו לפחות כדי להתמקח ולהרים אותו במחיר.
אם הקונה ההוא מציע 0.6 אני מציע 0.61
(ב"מטבע" אגח ט' המחושב לפי פארי, היקף העיסקה בדיוק 5% מכלל ביטוח, מה שדורית דורשת). אני מאמין שיהיו 230 מלש"ח מהסידרה שמוכנים לכך. החיסרון הוא שהקונה ההוא משלם במזומן, שחשוב לסידרה י', בעוד אנחנו מפחיתים חוב לטווח ארוך.
 
למעלה