אידיבי: מאישור ההסדר ועד כלל 13.3.2016‎

מציע שתקרא את תגובתנו לביהמ"ש...

לא יודע מאיפה אתה ניזון ושואב את המידע שלך...
אתה מוזמן לשלוח כתובת מייל בפרטי
 
אידיבי: מאישור ההסדר ועד כלל 13.3.2016‎

חברים יקרים שלום,

מצורף קישור לעדכון: מאישור ההסדר ועד כלל 13.3.2016
https://app.box.com/s/jirkb5ymyczwom39a3vyu0dv4b70l7eq

בנוסף, מצורף קישור למכתב לפיקוח 14.2.2016
https://app.box.com/s/it9yrndky2xuh2569u7uvvf4q2yio83x

כמו כן, בכוונתנו לפעול בעניין כלל ביטוח והסרת רוע הגזרה מול וועדת הכספים, משרד האוצר וגורמים נוספים.
חברים שיש להם ערוצים קשרים נוספים לגורמים אלו ונוספים מוזמנים לעדכן ולסייע.
כמו כן, מחזיקים שיש אחזקה מניית מנקיינד, מספר נייר:1136639, מוזמנים ליצור עמנו קשר.
בברכה

אוהד אלוני
בשם הארגון להגנה על חסכונות הציבור
 
לאוהד שלום.מספר שאלות.

1.אחד החברים בפורום ציין כי הסיכוי של התביעה הייצוגית מטעמך הוא אפסי.בין השאר בשל ספק אם אתה ו-3 חבריך עדיין מחזיקים במניות המיעוט.נא תגובתך לכך.
2.מדוע בתביעה הייצוגית ,בגין הסעיף העוסק ב- 2 הדילולים הראשוניים במניות המיעוט שקיבלו זכאי ההסדר,אתה מפנה את כל האש רק אל אלשטיין.האם לא הייצוג הבלתי ראוי לכאורה ,של הנאמנים הוא זה אשר תרם וגרם לדילולים ואם כך האם לא מדובר ברשלנות מצידם.
3.האם שקלתם להגיש תביעה בגין רשלנות לכאורה כנגד הנאמנים בגין ייצוג בלתי הולם וניהול מו"מ חובבני ,העדפת טובת החברה על פני טובת זכאי ההסדר,ואי לקיחה בשלבי המו"מ השונים עו"ד מתחום התאגידים כדי לייצגם במו"מ מול העודי"ם "הכרישים של אלשטיין.רק בשלב לקראת ההסדר הסופי הואילו הנ"ל לקחת ייצוג בשמם.
4.האם הסכמתם של הנאמנים להנפקת מניות לציבור של אידיבי בעבור תמורה צנועה של 53 מלשח ,מבלי לראות את הבור שאלשטיין טומן להם בדמות הנפקה לציבור שהייתה לכאורה מביאה לדילול של הזכאים ב-90%,דבר שגרר את העברת ההסדר תוך תספורת איומה של כ-70%(במקום תספורת של 25-30 אחוז כפי שתוכנן תחילה לפי ההתחייבות הראשונית) האם עובדה זו אין בה משום מגה התרשלות של הנאמנים,והאם אין בכך פתח לתבוע אותם בגין כך?
5.תודה.
 

yel5

Well-known member
אוהד - ברשותך שאלה אחת. כתבת שבפגישה היום עם

צוות הפיקוח על הביטוח גילית שעמדתם נוקשה, ושיש לנו לא מעט כלים במערכה. תוכל לפרט מהם אותם כלים ומה בכוונתכם לעשות במקרה של סרוב מוחלט מצד הרגולטור? האם תפנו לבימש?
 
הפעם המערכה יותר רחבה ויש קונצנזוס ...

כך שפניה לביהמש סביר שתעשה קודם כל על ידי נאמני האג"ח ביוזמת מחזיקי האגח שאנו יודעים לדבר עמם. בנוסף יש כמה רעיונות יצירתיים שנכון שיוצגו על ידי החברה שיכולים להיות עוקפי ההחלטה. אבל אלו כאמור דורשים את שיתוף הפעולה של החברה. וכמובן יש את האורגנים שמעל לפיקוח שאנו מתכוונים לפעול מולם גם כאן בשיתוף עם יתר השחקנים.
&nbsp
 
למעלה