להתראות, שלום, זה לא נגמר, זה רק הסוף...

להתראות, שלום, זה לא נגמר, זה רק הסוף...

זהו
הסתיימה לה סופית עונת הטניס עם הניצחון המדהים של ארגנטינה בדיוויס

והסתיים לו גם באופן סופי השהות בפורום טניס בתפוז
פורום אשר היה עבור חובבי הטניס בישראל סוג של בית שני

בית שבו לא הרגשנו "מוזרים" בתור אוהבי טניס
והיה לנו עם מי לדבר על זה, ולשתף על זה, ולהתעדכן

כיאה למקום שהיה עבורנו בית ללמעלה מ10 שנים
יהיה נחמד אם נפרד יפה

כל אחד מוזמן לספר איך הוא גילה את הפורום הזה, מתי הוא הגיע, רגעי שיא שהיו לו פה...ובאופן כללי מה היה הפורום עבורו.

זה גם המקום להודות לתפוז שסך הכל היו בסדר איתנו, וניסו לסדר לנו מנהלים טובים(לא תמיד זה הצליח להם)

ובאופן כללי היווה פלטפורמה טובה לפורום שהיה במשך שנים שוקק חיים ונהדר.

אז יאללה אנשים, שתפו בפעם האחרונה שלכם
לפני שנסגור את האור באופן סופי ומוחלט


נ.ב: למי שעוד לא התעדכן, עברנו לפה:

https://www.facebook.com/groups/1586230021680406/
 

kingRF

New member
חייב כמה מילים לפינה שהפכה ליותר ממקום חם בלב

קודם כל, ספק רב אם הפורום היה מגיע למימדיו היפים לולא ההרכב הנהדר של הכותבים כאן לדורותיהם: היריעה קצרה מלהכיל אבל איך אפשר שלא להוריד את הכובע בפני מלאכתם הנהדרת של דנה1982, נמרוד, math, אבי12865 (או משהו כזה, אחד מן המנהלים הקודמים ), נדאל ג'וניור, LENAFAN ועוד רבים וטובים שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו ואני באמת לא נסחף כאן (מחילה מעומק הלב מהקוראים שלא ציינתי את שמם, אין בכך הפחתה מכבודכם והערכתי אליכם ). עצם זה ששוחקו כעשרה טורנירי טניס ממשיים של חברי הפורום, עצם זה שדרך הפורום התפתחו חברויות מקסימות, זה כבר אומר דרשני.
&nbsp
באופן אישי, הייתי בפורום כשמונה שנים ככותב פעיל, מאז ווימבלדון 2008, ועוד קצת לפני כקורא סמוי. למען האמת, אני לא ממש זוכר איך הגעתי לפורום אבל כן זכור לי שזה הפך מהר מאוד למקור הראשון לעדכונים, דיונים, ניתוחים וסקירות על מצב סבב הגברים, הנשים והטורנירים השונים. הייתי ממתנגדיו הקולניים ביותר של המעבר לפייסבוק, ואני עדיין מאמין שהמסגרת התפוזית טובה יותר מהפורמט הקצרני של פייסבוק, אם כי אני מבין את הבעייתיות של המערכת הנוכחית. הלוואי שתפוז היו מעט יותר קשובים, אבל זה כבר דיון אחר.
&nbsp
ובפעם האחרונה - דחופפפפפפפפפפפפ מתי פדרררר המלךךךךךךךךךך ?????!
 

דנה1982

New member
לא עצוב כי לא נפרדים באמת

אבל אין ספק שהפורום במתכונת הזו היה מיוחד באמת.
&nbsp
אני חייבת להודות שבאופן אישי הפורום הזה התערבב מאוד מהר בחיים "האמיתיים" בזכות חברויות נהדרות ואנשים שהכרתי כאן שהשפיעו לא מעט, ולא רק על כישורי הטניס שלי

&nbsp
את הפורום הזה גיליתי ממש במקרה, אי שם ב-2009 כשגיליתי מה זה טניס וכמה הוא נפלא, וחיפשתי מקום להתעדכן בו על תוצאות ולהקשיב לעוד דעות. מהר מאוד התמכרתי לסקירות של לנהפן ולדיונים המעולים שהתקיימו כאן, וגם לטרולים למיניהם, ליוזרים העוקצניים ואפילו לריבים שהיו פה מדי פעם. למען האמת כל כך התמכרתי ללנהפן שהחלטתי שאני יכולה לנסות גם, ולמרות שמעולם לא התקרבתי לידע ולכישרון שלו באמת, ולמרות שהיה מאוד לא פשוט להכין סקירה כל יום - גם כשיש טורנירים לפנות בוקר או בשעת לילה מאוחרת - אני מודה שגם זה היה תענוג גדול. אין כמו לכתוב סקירה עם ערימות של קפה ועיניים חצי עצומות.
&nbsp
כמובן שהיו גם כמה תקופות פחות נעימות (כמו הטענות המגוחכות והיחס הדי-פוגעני שקיבלתי כאן בראשית תקופתי כמנהלת פורום) אבל אחרי 7 שנים בפורום, חברות נהדרות, טורנירי פורום וגם מפגשים עם חברי הפורום בדייויס, בפדרציה וגם ב-USOPEN אין ספק שאני זוכרת בעיקר את הטוב, והלוואי שנצליח לשחזר את הקסם גם בקבוצת הפייסבוק.
&nbsp
היה שלום פורום טניס בתפוז...
 
למעלה