הערה לגבי הפייסבוק

הערה לגבי הפייסבוק

לקח לי זמן לקבל את העובדה שהגיע הזמן לעבור לפייסבוק כי אני מאוד אוהב את הפורמט של הפורום ואני גם חושב שבאמת חלק מהירידה בתנועה היא לא בגלל הפלטפורמה אלא מסיבות אחרות. אבל בכל זאת הפייסבוק הוא כנראה הדרך היחידה קדימה וביו אס אופן היה כאן מת לגמרי. לא הייתה לי עמדה עקרונית בויכוח בין לאונרדו לשלום ואם הייתי נשאל יכול להיות שהייתי מציע לקבל את הצעת לאונרדו ולחכות. אבל שלום פתח קבוצה, רוב אושיות הפורום כבר שם, כבר דנים על ענייני הדיויס וכו ולכן מציע שלאונרדו וkingRF תצטרפו גם אתם, אפילו כמנהלים. אין טעם לפתוח קבוצה נוספת בינואר.
 
אין לי כוונה ללכת נגד העדר, הצטרפתי לשם


השאלה עכשיו מה עושים עם הסואסייד...מעבירים או סוגרים פה את העונה...
 
עוד הסבר אחרון על קבוצת הפייסבוק

רק למקרה שיש מישהו שעוד לא יודע, כמו כל קבוצה בפייסבוק הפוסטים שלכם בקבוצה יהיו חשופים רק לחברי הקבוצה לא ליתר חבריכם בפייסבוק למקרה שאתם לא רוצים לערבב שמחה בשמחה. כמו שנאמר כאן אפשר גם לפתוח חשבון פייסבוק נפרד עם כינוי שהוא לא השם האמיתי שלכם אם מישהו מאוד רוצה. סליחה למי שכל זה הוא מובן מאליו עבורו. לא כולנו כאלה חיות פייסבוק ותיקות. לגבי איפה לנהל את הסואסייד משאיר את זה למשתתפים הקבועים.
 
זה לא נכון - לפחות לא כרגע

כרגע הקבוצה שם היא פומבית לגמרי וכולם יכולים לראות מה כולם כותבים בה. אם יש עניין, אפשר להפוך אותה לסגורה, אבל זה די יקשה להביא אליה "דם חדש"...
 
אין בעיה להביא "דם חדש" לקבוצה סגורה

לדוגמא, אני חברה בקבוצה מסויימת, עם 5600 חברים, והמספר עולה במהירות. מדובר ג"כ בפעילות פנאי. אני מעדיפה את זה על פני קב' פתוחות, שם כל דבר שאני כותבת/מגיבה מגיע לפיד של חברים שלי, שרובם ככולם לא מתעניינים בטניס, ומחציתם לא דוברים עברית כלל.
 
לא מדוייק

זה כן מופיע בפיד של חברים שלך, גם אם הם לא מחפשים את זה. פייסבוק מנסה כך למשוך אנשים נוספים לקבוצה, בהנחה שחברים שלך מתעניינים באותם תחומים כמוך. כך, למשל, ידידה שלי חברה בעשרות קבוצות אוהדים של תוכנית טלוויזיה מסויימת, שלא ראיתי מעולם ואיננה מעניינת אותי. כל הפוסטים והלייקים שלה בקבוצות האלו מופיעות אצלי, ואני נאלצת לעשות "הייד" לכל קבוצה בנפרד.
 

kingRF

New member
כבר הצטרפתי לקבוצה כגיבוי עתידי

וגם אין לי התנגדות עקרונית להצטרף לצוות הניהול. יחד עם זאת, אני חושב שזה יהיה שגוי לנטוש לחלוטין את הספינה כבר כעת. לפחות בחודשים הקרובים כדאי שהפלטפורמות יעבדו במקביל כדי להקל על החברים הנוכחיים ועל קוראים פוטנציאליים שירצו להצטרף בעתיד.
&nbsp
בהקשר הרחב - אני מסכים עם לאונרדו. פגרת סוף השנה תיצור רעב גדול לטניס ושיתוף תכנים.
 
מסכים בגדול, אבל הרכבת כבר עזבה את התחנה, צריך לעלות עליה

עוד מעט יש כבר 100 איש בקבוצת הטניס, וכל התותחים הכבדים כבר שם(כולל כאלה שנטשו פה לפני שנים, כמו נמרוד)

צריך להמשיך לנהל פה את הסואסייד עד לתום העונה כאמור, ובמקביל לפרסם את קבוצת הפייסבוק, בשביל שבזמן שנותר עד סוף העונה, כל מי שנכנס לכאן יהיה חשוף למעבר.

אגב, המשך הסואסייד כאן, הוא דווקא הזדמנות טובה וקצת אירונית לפרסם בקבוצת הפייסבוק את הסואסייד כאן, ואז המון אנשים שלא נחשפו לסואסייד עד עכשיו, יחשפו אליו כאן, ויוכלו להתרשם ולעשות ניסוי כלים לקראת מעבר הסואסייד לקבוצת הפייסבוק ב2017
 
מבחינתי אני אמשיך פה עד לסוף העונה

אני יודע שבתור חרדי אתה לא יכול לפתוח פייסבוק אמתי
&nbsp
ממליץ לך בחום לפתוח משתמש פיקטיבי ולהיכנס משם
ואם יש לך אינטרנט כשר ואין לך אפשרות להיכנס בכלל לפייסבוק?
תנחומיי
 

The Bum

New member
פחד מהלא נודע?

מה ההבדל בין פורום לקבוצה בפייסבוק?
אוסף של אנשים, שכותבים הודעות, מעלים תמונות ומפרסמים לינקים
ההבדל בנוחות
 
למעלה