יו אס אופן גברים יום שבת

יו אס אופן גברים יום שבת

כמה תוצאות מעניינות. דל פוטרו נזקק לשלוש מערכות בלבד כדי לעבור את פרר, דימיטרוב נזקק לארבע כדי לעבור את סוזה ות'יים גם לארבע כדי לעבור את קרנו בוסטה. מארי בינתיים ביום רע מאוד שלו יורק דם מול לורנזי שהוא מהדורה איטלקית של פרר; לא מפסיק לרוץ ומחזיר כל כדור. האיטלקי הגיש לשתי המערכות הראשונות ונשבר פעמיים. מארי לקח את הראשונה בש"ש וינסה לעשות אותו דבר גם בשנייה.
 
לורנצי לוקח את השנייה

השבועיים האינטנסיביים של מארי באולימפיאדה ובסינסינטי מתחילים לתת את אותותיהם? מצד שני נדמה לי שדמעתי כאן באיזה משדר שמארי מעולם לא סיים את השבוע הראשון כאן בלי לאבד מערכה. אז אולי גם קצת מסורת. הרבה קרדיט לאיטלקי אבל מארי באמת נראה רע. נדמה לי שהיו לו 25 אחוזי הגשה ראשונה בשנייה.
 
סטאן מסתבך. אבנס לקח את השלישית

הבריטי מראה כמה חשוב בטניס העיתוי. במהלך שבעה משחקונים רצופים במהלך המערכה השנייה וחלק גדול מהשלישית סטאן לקח 27 נקודות ברצף על ההגשה שלו(!). אבל אבנס שמר על ההגשות שלו בשלישית עם משחק מצוין ולמרות שסטאן הציל נקודת משחק במשחקון ההגשה הלפני אחרון שלו וחזר מ6:3 ל6:6 בש"ש אבנס לקח את הש"ש 8:6.
 
מארי לקח בסוף בארבע מערכות אבל היה על המגרש 3:40 שעות

אם וכאשר הוא יגיע לגמר מול נובאק הוא ייפול מהרגליים אבל יש לו עוד דרך ארוכה עד אז. נישיקורי גם השתלט על העניינים לקח את השנייה ומוביל עם שבירה בשלישית.
 
סטאן מציל שתי נקודות משחק ולוקח את המשחק לחמישית

כואב הלב על הבריטי. שיחק פשוט פנומנלי, הגנה והתקפה מדהימים, אמיץ, אגרסיבי, היה צריך לקחת את המשחק הזה.
 
למעלה