חדש! מחבט הטניס MP 315 של חברת HEAD, במחיר מבצע עם משלוח מהי

ofir408

New member
חדש! מחבט הטניס MP 315 של חברת HEAD, במחיר מבצע עם משלוח מהי

חדש! מחבט הטניס MP 315 של חברת HEAD, במחיר מבצע עם משלוח מהיר!! הטניסאי גוקוביץ משחק עם המחבט הזה.
המחיר הרבה הרבה יותר נמוך מכל החנויות בישראל, ולכן המבצע לזמן מוגבל או עד גמר המלאי - כל הקודם זוכה!!!
לפרטים נוספים, כנסו: [URL]http://goo.gl/SgDeik[/URL]
 

kingRF

New member
ניהול הסואסייד לתקופה הקרובה


בזמן שהמוני בני אדם יפזזו במתחם בילי ג'ין קינג, עבדכם הנאמן יצטרך להיות בנסיעת עסקים מעבר לקווי האויב למשך שלושה וחצי שבועות. אני אהיה עם המחשב ואינטרנט מקומי, אז אוכל להתעדכן מעת לעת, בתקווה גם לראות משחק או שניים בסטרימינג, אבל לא מספיק כדי לנהל את הסואסייד בצורה יעילה (גם לאור הפרשי השעות ).
&nbsp
מכיוון שהתכנון כרגע הוא לחזרה רק לקראת סוף ספטמבר, אני אשמח אם מישהו יוכל לקחת את המושכות לטורניר הקרוב (ווינסטון סיילם ) ובעקבותיו הסלאם האחרון של השנה יחד עם פתיחת עונת האולמות. אמנם לא תמיד בתזמון קרוב לשעון ארץ הקודש, אבל אני כן אשתדל לספק לכם סיכומי בחירות, גם אם לא ברמה יומית, די בוודאות בסיומו של כל טורניר. אם מישהו בכלל מוכן להרים את הכפפה, אין לי בעיה לשלוח במסר את הקובץ בו מופיעים כלל בחירות הטורנירים Y2D.
 
מארין צ'יליץ' הוא הראשון שמנצח את אנדי מארי מאז גמר הרולאן

ועל הדרך לוקח את טורניר סינסינטי. טניס מעולה שלו. הוא מגיע לארה"ב בכושר דומה מאוד לזה שבו הוא לקח אותו לפני שנתיים ומארי יקווה מאוד לא לראות אותו בחצי שלו. מארי יוכל להשתמש בתירוץ העייפות המצטברת אם ירצה אחרי שבועיים מתישים ביותר אבל האמת היא שהוא שיחק לא רע בכלל וצ'יליץ' פשוט שיחק טניס נפלא. חבל קצת על הנקודות בדרך למקום הראשון אבל זה עוד רחוק מאוד ממילא. לו ולאיוון יש על מה לעבוד לקראת היו אס אופן.
 
למעלה