ווימבלדון (גברים ) - רביעי 29/6

kingRF

New member
ווימבלדון (גברים ) - רביעי 29/6


יש אור בקצה המנהרה, וייתכן מאוד שבשבוע השני הסקירות יחזרו למתכונת המלאה והטובה. בינתיים, הנה כמה מהמשחקים המעניינים מחר בחצי קלאץ' :

1. רוג'ר פדרר - מרקוס AKA קרטמן, AKA "סניקרס וקולה ב-changeover" (ברצינות, זה סרטון שאתם חייבים !!! לראות ) וויליס : הבריטי מספק כאן סיפור סינדרלה שיזכר עוד שנים, אבל אם הוא ינצח את פדרר על דשא, בטוב מחמש, זו ככל הנראה תהיה הסנסצייה הגדולה ביותר בתולדות המין האנושי. אבל היי - ביקור בסנטר קורט, זו מתנה מספיק יפה.

2. דיוקוביץ' - מנארינו : הצרפתי גרם להרבה מאוד דפיקות לב בקרב הציבור הבריטי ב-יו אס אופן האחרון כשהוביל 2-0 במערכות עם טניס חלומי על אנדי מארי. יש לו סגנון שיכול מצוין על דשא, אבל מדובר פה בדיוקוביץ' וזה אתגר שטובי המוחות של הסבב מתקשים לענות עליו בשנתיים האחרונות. אם הוא יצליח לגרום לדיוקוביץ' להזיע עבור המערכות שלו - זה יהיה הישג מכובד למדי.

3. נישיקורי - בנטו : כושרו הפיזי של היפני עדיין לא ברור במאת האחוזים. מול גרות' הוא הספיק, גם הטניס שלו היה סבבה, אבל זה עדיין לא זה. בנטו, שדי מחבב משטחים מהירים, ינסה לשחזר קצת מהקסם של התצוגה שלו מווימבלדון 2012, אבל קשה לראות את זה שוב.

4. דימיטרוב - סימון : אף אחד לא באמת מצפה מהבולגרי לתוצאות, אז לפחות שייתן לנו כמה נקודות יפות לזכר ימים עברו. המשחק מול סימון ייאלץ אותו להיות אגרסיבי ומדויק. נראה אם החזרה לזירת הפשע, שבה הוא הגיע עד לחצי הגמר, תשרה בו קצת מוזה.

5. ראוניץ' - ספי : ספי הוא השחקן האידאלי לתסכל אנשים - הוא יציב כסלע, עם סרב עוצמתי ומגוון כאחד, ובגדול אתה יודע בדיוק מה תקבל ממנו. זה היתרון שלו והחסרון שלו. אם הוא יצליח לגרור את המשחק הזה לקרב הלמות מהבייסליין - זה יכול להיות קצת מסוכן לקנדי.

ומכיוון שזה עלה בשרשורים הקודמים - להלן תגובתו של מארי למשחק מול איסלנד.

 
למעלה