סואסייד ווימבלדון (גברים )

kingRF

New member
סואסייד ווימבלדון (גברים )


הסלאם השלישי של העונה מתחיל מחר, וכולכם מוזמנים ליטול חלק בסואסייד הרלוונטי, בתקווה שהנדנדה של עונת הדשא תורגש פחות בקרבנו.

מיד יועלו הטפסים, מצורפת ההגרלה המתעדכנת לעיונכם. בהצלחה לכולם !

 

kingRF

New member
יום 2


בערמומיות אין קץ, הצ'יטה פגעה במקום שהיה נראה על פניו בלתי אפשרי. ברנקיס עוזב את הטורניר ואיתו לאונרדו וגל. שלושת בוחרי מולר גוררים את דפיקות הלב שלהם יום נוסף (מולר הציל MP), בגלל שהמשחק שהיה נמצא בשיוויון 11 בחמישית, הופסק בגלל החשכה.

טופס הבחירה האישית

טבלת הבחירות הקבוצתית

 
מודה שזאת אחת ההדחות הכי הזויות שהיו לי אי פעם...

שתבינו
בראנקיס הפסיד היום לשחקן שהישגי השיא שלו הם...
דירוג 322 בATP(לפני שנתיים, מאז הספיק להתדרדר ל772, דירוגו הנוכחי)
בסלאמים סיבוב מוקדמות שני(וגם זה בעזרת WC כל פעם)
במאסטרים לא שיחק מעולם מן הסתם
בATP סיבוב שני במוקדמות
בצ'לנג'רים רבע גמר(פעם אחת בלבד)
אבל לא ניקח ממנו חלילה 8 זכיות בפיוצ'רים(ב8 שנים)
&nbsp
בקיצור, מזל טוב בראנקיס, הפסדת לגרסה האנגלית והטיפה יותר מוכשרת של בר בוצר

&nbsp
נו טוב, לפחות שרדתי את הצ'יטה בנשים...
 

kingRF

New member
יום 4


אפשר להוציא את בריטניה מאירופה, אבל כנראה שאי אפשר להוציא את מזג האוויר הנוראי של "הקיץ" האירופאי מבריטניה.....עוד יום, ועוד כאב ראש למארגנים. לא מקנא בהם. בגזרתנו - באופן לא מפתיע, כל אחד מהמשחקים שבחר הציבור הקדוש, לא הושלם, hence הדומיננטיות של הצבע הצהוב. אני בכלל הולך לאמץ את הטקטיקה של or771 מהרולאן ולקוות לשלושה ניצחונות ביום אחד, כי יום ביומו זה יותר יותר מיינסטרים.

שימו לב שבטופס מופיעים רק 8 משחקים (במקום ה-16 שאמורים היו להיות), זאת עקב החלטת המארגנים לפצל את משחקי התחתון, כדי לצמצם את הפערים ברמת המאקרו (נשים, זוגות וכו' ). עכשיו רק צריך לדאוג למשהו פעוט כמו כמה שעות ללא גשם.

טופס הבחירה האישית

טבלת הבחירות הקבוצתית


 

kingRF

New member
יום 5


ימות המשיח כנראה בפתח כי דווקא טומיץ', הוא ולא אחר, הפכו למניה הבטוחה ביותר ביום המשחקים המוזר הזה. הצ'יטה נצפתה כבר במהלך היום, אבל זה לא מנע לנשנש 6 מתמודדים. שלושת הנותרים יקוו, מצידם, להפוגה קלה, שתאפשר להם להמשיך לשלבים מתקדמים.

טופס הבחירה האישית

טבלת הבחירות הקבוצתית

 

kingRF

New member
יום 6


מזג האוויר הלונדוני ממשיך להתל בכולם - בעוד בוחרי קיריוס ואיזנר צלחו את יום המשחקים, דביב שבחר בצ'יליץ' צריך להמתין לפחות עוד סט כדי לגלות את גורלו בטורניר. בנוסף - חלק מהמשחקים שהיו מתוכנננים לאתמול, נדחו שוב להיום, בתקווה שזו הפעם האחרונה.....לפיכך נוצר מצב שבטופס מתוך 8 משחקי סיבוב שלישי פוטנציאליים לבחירה (של החצי התחתון ), יש לכם רק 6. לא הכי אידיאלי, אבל זה המצב.

טופס הבחירה האישית

טבלת הבחירות הקבוצתית

 
למעלה