ווימבלדון (גברים ) - שני 27/6

kingRF

New member
ווימבלדון (גברים ) - שני 27/6


ווימבלדון זה תמיד זמן טוב לשחזר מסורות של ימי קדם, וכאלו הן הסקירות. למרבה הצער, המציאות כופה הקרבות, ועל כן, אני בספק כמה אוכל לתרום בסוגיה הזו, לפחות בשבוע הראשון של הטורניר. מי שמעוניין לקחת את המושכות, יזכה לברכה חמה. גם אם לא - שרשור אחד מסודר פר יום - זו התחלה טובה, אם זו טרחה גדולה מדי, אני אקח את זה עליי.

בכל אופן - זה הלו"ז למחר והוא מכיל כל טוב, בעיקר איזה בחור שוויצרי בשם פדרר, שאומרים שיש לו פוטנציאל...תעקבו אחריו. למי שלא חובב את הז'אנר, יש בתפריט גם את דיוקוביץ', דודי סלע, ושני דרבים מעניינים (אחד קרואטי, אחד צרפתי ). רק נחזיק אצבעות חזק, שהגשם הלונדוני התנתק גם הוא מאירופה, כי החודש האחרון היה זוועתי למדי.

 

kingRF

New member
המרתון הראשון של הטורניר מגיע מהמפגש בין קוורי לרוסול

אחרי יתרון 2-0 במערכות, האמריקאי מאזן לשיוויון 2 ומשם הגענו עד הלום.
 

kingRF

New member
עזבו דרסיס - נדאל, עזבו סטאחובסקי פדרר

עזבו הכל :
&nbsp
אחת מסנסציות המילניום מתגבשת לה - ריקארדס ברנקיס בפיגור 2-0 במערכות מול ברנש בשם מרקוס ויליס.
&nbsp
רק בשביל לסבר את האוזן : הוא עם מאזן 8-5 בסבב ה-ITF, הוא מדורג במקום ה-706 בעולם, ולמרות שהוא משקיע את מירב זמנו באימון טניס, הוא קיבל WC ביזארי למוקדמות (רק בגלל שהוא בריטי ), ושם הפלא ופלא הצליח לנצח שלושה משחקים לא פשוטים בכלל.
 

amirfeld

New member
אני יודע שזה עוד מוקדם אבל משהו יודע מתי מתחילים משחקי הזוגת

לא שגם שם יש לנו הרבה סיכוי אם ההגרלות הקשות
אבל סתם אני רצוה לדעת.
 

kingRF

New member
לא ייאמן - וויליס משיג את הכרטיס לסיבוב השני

ועוד בניצחון 3-0 חלק. זה חתיכת סיפור, ללא ספק.
&nbsp
הפרס : מפגש מול המנצח בין פדרר לגאידו פאייה.
 
הוא שיחק נפלא. לא להאמין שמעולם לא שיחק בטורניר ATP

ממש נתן רמה של טופ 30. סרבים נפלאים משחק בייסליין טוב. ברנקיס לא שיחק מדהים אבל גם לא היה נורא. לא היו לו תשובות. איך עם רמה כזאת של טניס הוא מתגלגל באזור 750 בעולם רק לו פתרונים. אגב את הכרטיס החופשי למוקדמות הוא קיבל לאחר שזכה בטורניר קדם מוקדמות כלשהו - לא יודע בדיוק איזה.
 
האנגלי היחיד

יש הרבה מאוד סקוטים וולשים ואירים מאושרים. אני האמת גם שמח לאידם הפעם. דווקא הייתי בעדם בתחילת הטורניר אבל אחרי ההצבעה האדיוטית הזאת לעזוב את האיחוד מגיע להם להבעט מאירופה. קצת פרופורציה על מה הם שווים כשהם לבדם.
 

aaa123

Member
אני מניח שיש הרבה אנגלים ששמחים לעזוב את האיחוד

בלי להביע דעה על נכונות ההחלטה(ולא התעניינתי בנושא מספיק כדי להיות בטוח בדעה כלשהי) די ברור שהרבה אנגלים תמכו בהחלטה שזכתה ברוב, ולא נראה סביר שכולם או רובם שינו את דעתם בנושא.
 
למעלה