רולאן גארוס (גברים ) - רביעי 25/5

kingRF

New member
רולאן גארוס (גברים ) - רביעי 25/5


הסיבוב הראשון נגמר לו אחרי דחיות, גשמים והרבה דם יזע ודמעות מצד המדורגים. זה הלך קשה, אבל המדורג הכי גבוה, זה צ'יליץ' בסה"כ. אני מניח שרובנו חיים טובים עם זה כרגע....בגזרה המקומית, ידידנו ז'אן גשסאן החביב, יכול להיות רגוע : מתוך 16 צרפתים שנכנסו ל-MD, תריסר עלו לסיבוב השני (ביניהם גם מת'יו קשישא ) ועוד אחד ב-HOLD (הרברט שמשחקו הופסק בפיגור 2-1 ). הספק נאה.

בעיקרון, משחקי הסיבוב השני של החצי התחתון מסתמנים כפשוטים יותר מהסיבוב הקודם, אבל זה מאוד נזיל. אין אף משחק ברשימה שנראה כ-"וואו" כרגע, אבל הנה הבולטים :

סוק - בראון
: האמריקאי ישמח לפצות עבורנו עבור הדחתו של האלוף הפוטנציאלי, דודי סלע, בניצחון מול בראון. שניהם מגיעים אחרי חמש מערכות, סוק אמור להיות יותר יציב ולכן הוא כנראה זה שימשיך הלאה.

ראוניץ' - מנארינו
: מנארינו הוא אמנם לא חימריסט, וכך לא ראוניץ', ולמרות שהקנדי פייבוריט ברור, להמר נגד צרפתי בפריז זה מסוכן. לטעמי יהיה פה יותר משלוש מערכות.

נישיקורי - קוזנצוב
: היפני פתח את הטורניר מצוין. האם קוזנצוב הוא האדם שמסוגל לעצור אותו ? הרוסי אמנם מוביל 1-0 במאזן ביניהם, אבל זה היה לפני עידן ועידנים במונחי טניס (2010). לאור תצוגות חבריו לחצי התחתון, שכפול היכולת מהמשחק הראשון יכול בהחלט לשלוח מסר רציני בחדרי ההלבשה.

 

kingRF

New member
המרתון הראשון של הטורניר הגיע מהמשחק של ביג קרלו

כרגע 9-8 בחמישית נגד תומפסון האוסטרלי. קרלוביץ' הוביל 2-1 במערכות, אבל הפסיד את הטייברייק ברביעית.
 

kingRF

New member
טוב, אז הסיבוב הראשון לא היה מקרי....

מארי בשיוויון 1 במערכות מול בורג (מי ?! ) הצרפתי.
&nbsp
הוא בונה על שיא חדש לכמות המערכות שזוכה מאבד בדרך ? הוא עובד על בסיס שעתי ? איזה רגרסיה ענקית מרומא.
&nbsp
&nbsp
 
מארי בפיגור 1-2 במערכות מול WC צרפתי!

מה לעזאזל הולך פה???
&nbsp
גם אם מארי ינצח בסוף
להפסיד 4 סטים לשחקנים מחוץ לטופ 100???
&nbsp
ועוד בסיבוב הבא אם וכאשר קרלוביץ'...
&nbsp
לא להאמין שרק לפני שבועיים מארי ניצח את דיוקוביץ' בגמר מאסטרס....הזוי
 

kingRF

New member
קללת האופניים מכה שנית !!! מארי בפיגור 2-1 מול בורג !

מארי יצטרך שוב להגיע לחמש מערכות אם הוא רוצה להמשיך בטורניר, ובניגוד למשחק הקודם הפעם מולו יש לא רק בחור צעיר אלא גם מקומי.
 

kingRF

New member
יש קארמה כזו

שמרחפת מעל יורוספורט מפעם לפעם כאשר הם עוברים לשדר אופניים (ג'ירו, טור דה פרנס, you name it ) הם מפסידים משחק גדול.
&nbsp
זה קרה עם נדאל סודרלינג, קרה עם מארי - בורג, והיו עוד כמה מקרים כאלו (נראה לי דיוקוביץ' ספי גם ברשימה ).
 
אז בעניין יורוספורט

אני אהיה בסוף שבוע בארץ וייתכן שארצה (אלוהים יודע למה) לצפות במשחקים של מארי, כנראה מוקלטים (אולי ביום ראשון ייצא לי לצפות בחי, ביום שישי בטוח לא). עשיתי מנוי ליורוספורט פלייר אבל באופן מעצבן ביותר למרות שהם מעבירים בחי שידורים מרוב המגרשים (במחשב) הם שמים שם באגף הוידאו שלהם חלק קטן מהמשחקים ובאיחור. למשל הבוקר שמו תקציר של שעה וחצי מהמשחק של מארי. אני גם לא יודע אם הוידאויים שיש ביורוספורט פלייר בארץ זהים לאלה שכאן ואם יש איזה בעייה לצפות שם אם עשיתי את המנוי כאן. למי שיש תשובות על אלו מההשגות הללו או עצה אחרת איך אפשר לראות משחקים מוקלטים (במחשב עדיף) בישראל אשמח לעצה.
 
ועוד שאלה בנוגע ליורוספורט פלייר

הם משדרים מרוב המגרשים, אבל אני לא מצליח למצוא עכשיו שידור של המשחק של טסונגה. ברשימת המגרשים אין את PCC יש רק את SLC ושאר המגרשים הממוספרים.
עד עכשיו כשרציתי לצפות במשחק ששוחק ב PCC, עליתי לאחד מהערוצים הרשמיים ושם הוא שודר. כרגע יש ערוץ רשמי אחד שמשדר טניס והוא על המשחק של נובאק ב SLC.
&nbsp
זה גם אצלכם ככה?
&nbsp
&nbsp
 
נראה לי שהיה להם את הבאג הזה כבר מתישהו

אני כרגע גולשת מרשת עם IP גרמני, ושם כן רואים את PC בסטרימים של האליפות. מצד שני, נדמה לי שגם מהבית ראיתי סטרים של PC, אבל אולי אני מתבלבלת.
 
ולמה יש לי בחורות ערומות בתפוז?

בחלק מההודעות נפתח לי חלון 'בנוסף אולי תאהב' עם כל מיני תמונות של בחורות ערומות. אני מנחש שזה לא משהו של תפוז אלא משהו שהתיישב עליו. איך אני נפטר מזה?
 
כן, חזיתי את התשובה הזאת אבל מה לעשות שאני לא

מסתכל על תמונות של בחורות ערומות במחשב בזמני החופשי, אחרת מן הסתם לא הייתי מתלונן כאן, ולא, אין טינאייג'ר בבית. בכל מקרה איך נפטרים מזה?
 
למעלה