סואסייד רולאן גארוס (גברים )

kingRF

New member
סואסייד רולאן גארוס (גברים )


שימו לב שימו לב, הסלאם השני של שנת 2016 יפתח מחר. בגלל שהטורנירים הללו נוטים להיות מרובי משתתפים, אזכיר בקטנה את החוקים :
1. ניתן לבחור פעם אחת בלבד בשחקן כבחירה ראשית.
2. ניתן לבחור בשחקן מסוים מס' פעמים לבחירה המשנית, כל עוד לא השתמשתם בו כבר כראשית.
3. הפסד של השחקן בבחירה הראשית מדיח אתכם מהטורניר.
4. בחירה ראשית שלא עולה לשחק, מפעילה אוטומטית את הבחירה המשנית.
5. בחירה ראשית שמתחילה לשחק אבל פורשת במהלכו מוגדרת כהפסד רגיל לכל דבר.
6. בחירה בשחקן מסוים כבחירה ראשית לאחר שמשחקו התחיל תפעיל אוטומטית את הבחירה המשנית.
7. המטרה, כמובן, היא להגיע עד לשלב הגמר עם הבחירה המדויקת בזוכה.

בהצלחה לכולם, מיד יצורפו הטפסים. לוח תוצאות ניתן למצוא באתר הראשי, או באופציה הנוחה יותר - כאן.

בינתיים - זו ההגרלה המתעדכנת.

 

kingRF

New member
יום 2


דופק מהיר נרשם אצל העדר במהלך היום, לאחר שבנואה פאייר נדחק למערכה חמישית. פאייר שרד וכך גם שאר הבוחרים. בוחרי איזנר יכולים לבחור גם ביום המשחקים השני, אבל בחירתם תלקח בחשבון רק במידה שאיזנר אכן ינצח.

טופס הבחירה האישית

טבלת הבחירות הקבוצתית

 

kingRF

New member
יום 3


הסיבוב הראשון של הטורניר מתקדם לו בזחילה. אם לא מספיק הגשם, היום היו לנו כמה משחקים ארוכים שדחקו עוד יותר את הלו"ז. עקב כך - איזנר שהיה אמור לשחק בראשון, שיחק היום (שני ) וישלים את משחקו מחר (שלישי ). חגיגה. אליו יצטרפו קוובאס ופואי, שטרם סיימו את מלאכתם.

מעבר לכך, הצ'יטה בכל זאת צריכה להביא אוכל הביתה - וארבעה נטרפים טריים, בהם שלושת בוחרי צ'יליץ' ואני שבתמימותי האמנתי בקליזאן, קיפלו את הבאסטה. בהצלחה לכל השאר - כמובן, החבר'ה שעדיין על HOLD, יכולים לבחור, אך הבחירה שלכם תחשב רק במידה שהקודמות אכן צלחו.

טופס הבחירה האישית

טבלת הבחירות הקבוצתית

 
ממש ארטיק רמזור הטבלה הזאת


נראה לי שOr771 מצא דרך חדשה להתקדם בסואסייד, לבחור במשחקים שנדחים

מצחיק משהו, אם לא יהיה גשם מחר, הוא יצטרך לשרוד 3 משחקים ביום אחד, מרגיש כמו מיני ניצחון כשלעצמו...
 

kingRF

New member
יום 4


אז אחרי אינספור עיכובים ודחיות, הטורניר סוף סוף חוזר למסלול הישר. עדר המתנדנדים שחיכו לתוצאות של איזנר וקוובאס ממשיך הלאה. יחד עם זאת, שניים נוספים לא ימשיכו איתנו ואלו הם בוחרי פוגניני, בהם Or771, שצלח באופן הירואי 2/3 משחקים באותו יום ! ובכל זאת, אי אפשר עם איזה משהו קטן למחר - המשחק של זברב טרם הושלם, לכן הבוחר בו עדיין על חבל דק.

טופס הבחירה האישית

טבלת הבחירות הקבוצתית

 

kingRF

New member
רגע, רגע - אל תציפו את הפורום סתם !

מי ששומר שבת - שיוסיף בחירה בקובץ של יום וירשום בסוגריים (שבת או בחירה לשבת ). אם לא מסתדר בקובץ - שלחו לי מסר פרטי. אל תציפו את הפורום.
 

kingRF

New member
יום 7


איזנר עשה קצת דפיקות לב לבוחרי הסואסייד, אבל ב"מרתון מן" מבטחנו. הוא שרד לחיות סיבוב נוסף. מי שלא צלח במשימה שלו הוא הקולגה שלו, סוק, שהפסיד לראמוס. שני בוחריו נשרו יחד עמו. עקב הפרישה המצערת של נדאל - ישנם שבעה משחקים בטופס. זו הזדמנות טובה לשלוח לו איחולי החלמה מהירים.

טופס הבחירה האישית

טבלת הבחירות הקבוצתית

 

kingRF

New member
יום 9


אחרי שבוע שהיה על הילוך נמוך, הצ'יטה מאבדת סבלנות והיום נקטפו להם ארבעה בוחרים (שניים שצידדו בראוניץ' ושניים שצידדו בנישיקורי). הקרב על פריז הפך באופן רשמי לדו - קרב בין אביבי לדביב.
ולשאלתכם הבאה - יש בחירה אחת בלבד ברבע. בהצלחה.

טופס הבחירה האישית

טבלת הבחירות הקבוצתית.

 

kingRF

New member
יום 10


הגשם השוטף בפריז ביטל את יום המשחקים הנוכחי והוביל לתסבוכת קטנה בסואסייד. מה שאנחנו עושים זה משהו כזה - שניים מהמשחקים קבועים וידועים, השניים האחרים עדיין לא נקבעו סופית. בטופס המצורף מופיע כל המשחקים כאשר השניים הראשונים "רגילים" והשניים האחרים כוללים ארבעה שחקנים.

אתם יכולים לבחור מהרבעים הידועים, אתם יכולים לחכות ולהסתכן בבחירה מתוך הרבעים הלא ידועים, או לבחור מעכשיו באופציה (המנצח בין...), אבל זה יכול לעבוד לרעתם במקרה של הפתעה. לשיקולכם.

טופס הבחירה האישית

טבלת הבחירות הקבוצתית

 

kingRF

New member
סיכום כלל הבחירות


ברכות לדביב על זכייה בתואר. כל הכבוד !

הטורניר הבא שלנו יהיה בשטוטגרט (250), על דשא. שימו לב שהטורניר יחל ביום שלישי, אז טפסים יפורסמו מחר בערב. קחו לעצמכם קצת זמן להתאושש מהרולאן.

 
למעלה