הגרלת רולאן גארוס - גברים

kingRF

New member
הצרפתי היחיד שבאמת יכול להפתיע זה פואי

ובלהפתיע אני לא מתכוון לזכות בגביע, אלא עם הגרלה טובה להשיג שמינית או אפילו רבע גמר.
&nbsp
אני חושב שגם הצרפתים עצמם זנחו את האמונה בטסונגה.
 
נובאק קיבל את נדאל בחצי, חוץ מזה הגרלה קלילה ביותר

למארי ונדאל הגרלות קשות. אצל מארי ראיתי במבט מהיר את קרלוביץ', אייזנר וקירגיוס וזה עוד בשבוע הראשון.
 
בקיצור נובאק זכה לפיצוי על ההגרלה הקשה ברומא

עד למפגש בחצי מול נדאל יש לו את לו, מוקדמון, דלבוניס, ההוגה ופרר/ברדיך. לא מאמין שיפסיד מערכה לפני החצי.
אצל האחרים הדרך לחצי קצת יותר קשה. למארי יש את קרלוביץ' ואיסנר או אולי פייר, וברבע את נישיקורי. נישיקורי בדרך למפגש אפשרי עם מארי יצטרך לעבור את בוללי, ורדסקו וגאסקה/קירגיוס (או שמא בלוצ'י?). סטאן יצטרך לעבור את רוסול, קליזן, שארדי ובשמינית כנראה את סימון לפני מפגש עם ראוניץ' ברבע (אני לא רואה מצב שסטאן מגן כאן על התואר שלו). לנדאל מחכים פוניני ות'יים לפני מפגש עם צונגה (או אולי גופן) ברבע. הדרך של דודי לתואר עוברת דרך מוקדמון, אחר כך סוק, צ'יליץ, ראוניץ', סטאן, מארי ונובאק. הוא בטח ישמוט כמה מערכות פה ושם אבל אין לדעת...
 

kingRF

New member
לסטאן יהיה חימום טוב לקראת הרולאן

הוא פוגש את רוסול כבר היום בחצי גמר ז'נבה

&nbsp
לגבי הצד של דיוקוביץ' - לאור הכושר הנוכחי של פרר (שהפסיד היום לצ'יליץ' בחצי גמר ז'נבה ), ואי היציבות המספקת של ברדיץ', אני לא אופתע בכלל אם הוא יפגוש שם איזה "סוס שחור" במקום שם מוכר. הבולט ביותר בחלק ההוא של ההגרלה הוא קוובאס, אבל כמו האחרים - קשה להמר עליו.
&nbsp
ציינת את נדאל - הדרך שלו ממש לא פשוטה. פוגניני בסיבוב השלישי זה מוקש. הם נפגשו פעמיים מאז ניו יורק, כך שהחוב כבר שולם. יחד עם זאת, האיטלקי יודע להיכנס לנדאל "מתחת לעור" לפעמים. נדאל חייב לעבור אותו, אבל השאלה כמה מאמץ יידרש לכך תעזור לקבוע באמת איך הוא יגיע לשבוע השני (בעיקר מבחינת הביטחון שלו ).
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
דודי מול דארן בראון, לא חימריסט אמנם אבל גם דודי לא

מארי קיבל את ההגרלה הכי גרועה מבין המוקדמונים, סטאפנק. סטאפנק הוא אחד השחקנים שמארי הכי שונא לשחק נגדם, הוא מבין את המשחק של מארי באופן שאחרים לא והוא תמיד עושה לו את המוות. הוא ניצח אותו כבר בפאריס, אמנם במאסטר לא ברולאן וניצח אותו גם בקוינס לפני שנתיים. לקח גם מערכה במדריד לפני כמה שבועות. לא אמור להיות לו כוח להתמודד עם מארי בחמש מערכות אבל הוא יוציא לו קצת את המיץ זה בטוח.
 
למעלה