כמה משחקים נחמדים היום במדריד - מאסטרס גברים

כמה משחקים נחמדים היום במדריד - מאסטרס גברים

בין היתר, קירגיוס ינסה לעשות לסטאן את מה שעשה כאן בשנה שעברה לשוויצרי השני, פוניני שביום טוב על חימר יכול לנצח כל אחד מול נישיקורי ודל פוטרו המתקבמק מול סוק. גם הדרבי הסרבו קרואטי בין נובאק לבוריץ' מעניין בדרכו, לא מבחינת זהות המנצח אבל מבחינת הכושר של נובאק והאפשרות לראות עד כמה חד פעמית הייתה המעידה במונטה קרלו (ללא ספק מאוד חד פעמית, אבל בכל זאת).
 
סטאן הפסיד לקירויס 7:6 7:6 הוא בדרך הבטוחה לאבד את המקום ה4

לנדאל עוד לפני הר"ג שם הוא כזכור מגן על התואר.
קיריוס לא הגיע לאף נ"ש שבירה במשחק, סטאן לא מימש את ה 4 שהגיע אליהן (בסט הראשון).
&nbsp
&nbsp
 
לקירגיוס אכן יש דאבל שוויצרי במדריד

ניצח את סטאן בשני ש"ש. האמת היא שבכלל שכחתי את המטען של המשחק הזה - קירגיוס נגד סטאן - זוכרים? זה המפגש הראשון שלהם מאז? לא זוכר האמת אבל בטוח שסטאן היה שמח להעיף את האוסטרלי לכל הרוחות. לא הסתייע. מישהו ראה אם לחצו ידיים? מנחש שלא. לקירגיוס יש עכשיו נצחונות על נדאל, פדרר, מארי וסטאן. אבל לא על נובאק נדמה לי. פוניני ונישיקורי מערכה שלישית, 1:1 בינ תיים.
 

LENAFAN

New member
פוניני עם אחת החטאות הסמאש המרהיבות ביותר ב-BP לטובתו

הוא נשאר המום באותו מקום (חצי מטר מהרשת) במשך חצי דקה, מנסה להבין מה זה היה. אפילו בסטנדרטים שלו, זה היה "מרהיב".
 
ובמצב של 30:0 לרעתו האיטלקי מקבל נקודת עונשין ובזה זה נגמר

לא צריך אזהרה לפני נקודת עונשין? מה בדיוק הוא עשה? חבל. אני תמיד נהנה לראות את פוניני על חימר עד שהוא מתחיל במסע ההרס העצמי שלו.
 
ויש לציין שדונה וקיץ' צפתה במשחק


 

LENAFAN

New member
זה מפגש בין החברים של הקרואטיות....

וקיץ' (סטאן) מול טומליאנוביץ' (קיריוס). שתיהן מתפקדות לאחרונה יותר על תקן "החברות של" מאשר כשחקניות על המגרש, כל אחת מהסיבות שלה (טומליאנוביץ' פצועה, וקיץ' מקפידה לסדר את הלו"ז שלה כולל ניצחונות והפסדים בהתאם למשחקים של סטאן).
 
בהקשר קצת אחר, יש 4 בריטים בטופ 100

תקנו אותי אם אני טועה, אבל לדעתי זאת פעם ראשונה מזה שנים ארוכות שזה קורה
&nbsp
עד לא מזמן מארי היה במשך שנים הבריטי היחיד בטופ 100
הייתה תקופה מאוד קצרה שהיו 3, מארי כשהיה ממש ילדון, והנמן ורוסדצקי היו בשלהי הקריירה
&nbsp
כנראה שזה באמת לא מקרי שבריטניה מחזיקת גביע דיוויס, משהו טוב קורה שם
מעניין אם הילדודס החדשים בסבב הם תוצר הצלחתם של הנמן ורוסדצקי, או אשכרה ילדים\נערים שלפני 8 שנים צפו בעליה המטאורית של מארי...
&nbsp
מעניין...
 
נחמד אבל לא מסעיר

אף אחד מהשלושה האחרים הוא לא פוטנציאל לטופ 50 לדעתי. אולי קייל אדמונד יפתיע. בדנה הגיע לבריטניה בסוף שנות העשרה שלו לדעתי והודה פעם בראיון שהוא עשה את זה אך ורק בשל כסף - כנראה התמיכה של איגוד הטניס הבריטי. יש להם שני חבר'ה צעירים בנוער אחד מדורג 16, אחד 25, לא שמעתי עליהם כלום. הסיפור הגדול של הטניסאים הצעירים הבריטים היה אוליבר גולדינג שזכה ביו אס אופן לנוער ופרש מטניס אחרי שנה או שנתיים מסיבות לא לגמרי ברורות.

לדעתי הצד היותר מסעיר בטניס הבריטי מגיע דווקא מהנשים כשכמובן קונטה היא ההיילייט - גם היא אגב יבוא מאוסטרליה אבל היא לפחות הגיעה בתור נערה בתור 14 ורואה את בריטניה כבית לכל דבר. ויש את הברבורה הצעירה הזאת שניצחה כמה משחקים בדיויס - סוון (ליזי?) וכמובן הת'ר ווטסון ורובסון המתקמבקת. ביום טוב של שלושתן אם רובסון תחזור יום אחד ליכולתה מפעם הן יכולות להגיע כולן לשמינית סלאם ולפחות אחת מהן גם יותר מכך כפי שראינו באוסטרליה.

לגבי הדיויס אלו היו בני משפחת מארי שהרימו ורצו לנגוח - בעיקר אנדי כמובן, בשילוב עם נצחון אחד חשוב מאוד של ג'יימס וורד (חיית דיויס אבל בסבב היה כשרן די מבוזבז) על ג'ון אייזנר בשמינית הגמר.
 
למעלה