הגרלות ישראלים לשבוע הבא

omer20001

New member
דניז ויוליה

דניז חזניוק מדורגת 3 במוקדמות טורניר 100K בצרפת, קיבלה סיבוב חופשי ישר לסיבוב השני.
&nbsp
יוליה גלושקו תשתתף בטורניר 75K בארה"ב
 
שוב- אני מעריך מאד את דודי, רק כאן לא מבין את הראש

אני מבין אצן שמבחינת המדינה שלו זה יהיה הישג שיא באולימפיאדה כשהוא ירוץ במוקדמות בצמוד לאוסיין בולט (דבר שכנראה לא יקרה לעולם בריצה רגילה),
אני מבין שחיין שמגיע עד לריו בשביל ה"זכות" הנמוכה לעלות ב"שחיית חייו" למקצה חצי הגמר עם עוד 15 שחיינים,
ויודע מה? אני מבין גם את דולגופולוב במידה והיא ייצג את אוקראינה באולימפיאדה, שלמרות הסיכוי האפסי שלו להביא מדליה, עדיין יכול להפתיע במשחק חייו את נדאל או פדרר ולגנוב איזה רבע גמר בפוקס ואת אור הזרקורים ללילה.

אבל שחקן שיכול(!) לשחק עכשיו מול ג'וקוביץ' נדאל ופדרר, ובוחר בזמן הזה להתאמץ וליסוע למדינות עולם שלישי רק בשביל "לעקוץ" בדירוג ולהיכנס לטורניר שהוא לא יהיה שייך אליו ביכולתו, למשחק אחד ויחיד שהוא בכלל לא יהיה מיוחד...
אז מצטער, לא מצליח להבין את היוקרה במרדף.
 

אור2221

New member
אני פשוט לא מבינה אותך

הסיכוי של דודי לקחת מדליה גדול יותר מהסיכוי של שחיין שתוצאת השיא שלו גבוהה בשניה מתוצאת השיא בעולם לקחת מדליה. בטניס הכל יכול לקרות. הגרלות יכולות להפתח, שחקנים יכולים להחנק, זה טניס.
&nbsp
ובלי קשר - זו חוויה חד פעמית.
&nbsp
דודי כבר שיחק מול רוג'ר, נדאל ופדרר... זה בטח לא משתווה ללקיחת חלק באירוע כמו אולימפיאדה, ובואו לא נשכח שהוא בינתיים מנצח ומרוויח, כן? מה שלא בטוח שהיה קורה בטורנירי מאסטרס על חימר....
הסיכויים של דודי להפתיע על מגרשים קשים - גדול הרבה יותר ובאולימפיאדות לפעמים יש הפתעות גדולות....
 
אני אנסה להסביר את עצמי בפעם אחרונה :)

אני כישראלי חובב ספורט, אוהד ומוקיר כל ספורטאי ישראלי שמייצג אותנו בעולם, עוקב אחריו שעות, ימים וחודשים, ונהנה גם מההצלחות הכי קטנות וזניחות בטורניר בקצה העולם שלא קובע כלום למדורג 500 שלנו בעולם.

ועכשיו וידוי קורע לב "אנטי-ציוני":
אני לא רוצה שנבחרת ישראל בכדורגל תתגנב למונדיאל, לא רוצה שקבוצה ישראלית תעקוץ כניסה לגמר הנ.ב.א., ולא רוצה שדודי סלע יקפיץ את עצמו בדירוג בשביל להגיע לאולימפיאדה.
למה? כי לדעתי יש הגינות בספורט ויש "מגיע". קיצורי דרך, גם אם הם "כשרים", הם עדיין צורמים לי בעין ומרגישים לי לא בנוח כחובב ספורט.
אני בעד שכל מי שעומד ברף יגיע לאולימפיאדה - גם אם אין לו סיכוי להתקרב למדליה, ואני לא בעד שאנשים ישחקו בטורנירים קטנים ונידחים רק בשביל להתגנב לאולימפיאדה ע"י פרצה, בשעה שהם בורחים מלשחק מול שחקנים ברמתם.
אם דודי יחזור לכושר של יוני 2009, מקומו בריו.
כרגע ההגעה שלו לריו זה סתם קומבינה, אמנם כשרה, אבל שלא מרגשת אותי ולא ברורה לי.
סע למדריד, תשחק מוקדמות, תנסה להראות שאתה שווה מקום בשישים הראשונים בעולם ותגיע דרך הדלת הראשית לריו.
ואם אתה לא מספיק טוב, אז תרכין ראש ותמשיך הלאה. אתה ספורטאי ענקי גם בלי "לגנוב" ריו בסבב טורנירים שקטנים עליך בקצה השני של העולם.
זו דעתי.
 

אור2221

New member
מה שמפריעה לי זו ההנחה שלך

שלשחק בצ'לנגרים זו קומבינה או דרך פחות לגיטימית לצבור נקודות, אני ממש לא מסכימה. דודי בנה את כל הקריירה על הצ'לנגרים.
&nbsp
מעבר לכך שלגביו זו בחירה סופר הגיונית וחכמה כשמדובר על חימר, הסיכויים שלו להצליח במאסטרים על חימר היא קלושה ומבחינתו זה תפסת מרובה לא תפסת.
&nbsp
&nbsp
 

kingRF

New member
אתה רואה את זה כ"גניבה", למעשה זה פשוט תכנון לטווח הארוך

עזוב רגע את האולימפיאדה בצד - אם היו אומרים לדודי שהוא לא יוכל לשחק עם נדאל, פדרר, דיוקוביץ' עוד כמה חודשים בגלל שהדירוג שלו הולך לצנוח, אלא אם כן הוא ישיג 70-75 נקודות בערך עד אז.
&nbsp
איפה לדעתך הוא יוכל להרוויח את אותן נקודות ? במאסטרס גדול, על משטח שלא מת עליו, מול השמות הגדולים בעולם, או בטורניר שהוא מרגיש קצת יותר בטוח בו ? אם הטורנירים האלו קיימים ונגישים, אין סיבה שהם לא יעמדו על הפרק מבחינת אפשרות של שחקן. מכבד את דעתך, אבל יש כמה דרכים להגיע ליעד.
 
דניז עם עוד הפסד, עדיין מחפשת את נקודת WTA ראשונה לשנת 2016

שנה נוראית עוברת על דניז
דווקא בשנה שעברה הייתה נראת שיש התקדמות קטנה
אבל העונה נראה שדניז הלכה 3 צעדים אחורה, ונראה שכל המשך הקריירה שלה בסימן שלה(די אירוני שזה קורה במקביל לצניחה החופשית של שחר)
&nbsp
אני חושב שהתקווה היחידה שיש לה, זה שגם יוליה ואמיר בילו בסביבות הדירוג שלה לא מעט שנים, ובסוף זה השתלם להם(לאמיר חלקית, ליוליה קצת יותר)
&nbsp
כך שאולי כן שווה לה לנסות לאחוז בתקווה הזאת עוד שנתיים-שלוש...
 
למעלה