שרשור לשבוע חדש - פוסט פדרצייה

tennis troll

New member
שרשור לשבוע חדש - פוסט פדרצייה


דודי ישחק הלילה מול ברנקיס בממפיס, לקראת חצות שעוננו, עם שידור אינטרנטי. יש לדודי מצ'אפ טוב עם הליטאי (דודי מוביל 2-1 וגם ההפסד היה צמוד). בכל מקרה, טורניר חשוב במירוץ לאולימפיאדה. דודי יכול ללכת כאן רחוק. ובאותה מידה לעוף סיבוב ראשון

יוני פצוע, ושותפו פלמינג מצא פרטנר חדש בינתיים. נקווה שהפציעה של יוני לא חמורה והוא יחזור לשחק עם הבריטי, כי הם די הצליחו ביחד (כולל ניצחון יוקרתי על האחים בראיין).
אמיר ושאר הישראלים משחקים השבוע בפיוצ'ר הראשון של העונה בכפר המכבייה. ישי עוליאל נמצא בסיבוב המוקדמות השני וינסה להעפיל בפעם הראשונה לטורניר בוגרים (כעולה מהמוקדמות כמובן, שיחק בעבר כWC). הוא יקווה לשחק היום פעמיים (מזג האוויר שיבש קצת את לו"ז הטורניר..). את המשחק של ישי ואת המשחק של אמיר (סיבוב ראשון בהגרלה הראשית) ניתן יהיה לראות בקישור הבא - http://youtennis.tv/LiveTV.aspx?Play=ON&CourtId=859&Lang=it-IT (החל מ-9:30).
ממבט על ההגרלה הראשונית (כמובן ללא השיבוץ של העולים מהמוקדמות - http://www.ita.co.il/uploads/file/PDF/M-FU-ISR-01A-2016MDS.pdf) נראה שהטורניר הפעם דווקא חזק יותר (מישהו זוכר את לוקולי הצרפתי והריצה שלו ברולאן גארוס? אז גם הוא כאן..).אני מעריך שחוץ מאמיר, שאר הישראלים יתקשו להשיג כאן ניצחונות (אולי בוצר יפתיע וימשיך את המומנטום מטורקיה).

בהצלחה לכולם!
 
עוליאל עבר 3 סיבובי מוקדמות והוא בהגרלה הראשית

סיבוב ראשון ניצח 6:2 6:3 את גלעד תמר (צעיר מישי ב 3 חודשים)
סיבוב שני ניצח 7:6 4:6 6:3 שחקן גרמני בן 25 המדורג 961 בעולם ודרוג בשיאו 664
בסיבוב העליה ניצח 6:3 6:0 את זמל בן ה17.
&nbsp
אמיר ניצח גם הוא (סיבוב ראשון) 6:3 6:0 את מולר הצרפתי המדורג 703 בעולם. שאר הישראלים בהגרלה הראשית אשר שיחקו היום הפסידו.
&nbsp
עוליאל יפגוש בסיבוב הראשון שחקן אוסטרי בן 20 המדורג 918 בעולם (גם הוא עלה מהמוקדמות). למנצח ממתין בסיבוב השני איטלקי המדורג 283 בעולם (שהדיח מוקדם יותר היום את רם קפאח). ההגעה של ישי להגרלה הראשית (לאחר 3 סיבובי מוקדמות) היא בהחלט מרשימה. נראה גם שההגרלה בסיבוב הראשון היא יחסית עבירהף בסיבוב השני זה כבר סיפור אחר...
&nbsp
בכל מקרה בהצלחה!
&nbsp
 
סט ראשון הולך לדודי בטייברייק (7:5). ברנקיס שיחק מעט יותר

יותר טוב מדודי בסט הזה לטעמי, אבל בטייברייק הוא היה פחות מרוכז עם 2 דאבלים, השני המצב של 5:5 העניק לדודי סט פוינט שנוצלה.
אם דודי לא יעלה מעט את רמה, יהיה לו מאוד קשה לקחת עוד סט במשחק הזה.
 

tennis troll

New member
ישי על סף ניצחון, קצת דם רע עם היריב..

ישי 2 נקודות מניצחון, היריב רוצה את השופט הראשי של הטורניר אחרי הנקודה האחרונה. הוא טוען שישי הפריע לו בגל שהוא נופף עם הידיים במהלךהנקודה, ולכן הוא הפסיד אותה... זה נהיה מעניין..
 

tennis troll

New member
ראיתי רק את המערכה השלישית

אהבתי את הסרב שלו. הוא מכניס אותו באחוזים גבוהים. כמובן שהעוצמה עדיין חסרה. אני דווקא ראיתי שישי מתקשה להתקיף מהקו האחורי. מרבית הנקודות שבהן זכה הגיעו מטעויות של האוסטרי או כאשר ישי הגיע לרשת. אין לי מושג מה זה אומר..
מחר מול ויולה זה יהיה סיפור אחר לגמרי, מעניין מה מצבו הגופני של ישי אחרי 4 משחקים ב-3 ימים..

בכל מקרה, אני מניח שישי בחר מרצון לשחק כאן מוקדמות?
 
כפר המכביה יום חמישי

עוליאל פתח טוב את המשחק ועלה ל 2:0. האיטלקי השיב ברצף משלו של 6 גיימים וסגר את המערכה הראשונה עם 2:6.
אמיר פתח טוב גם ולקח את הראשונה 6:1. כרגע בשניה 5:5.
טל גולדנגורן הפסיד 6:3 1:6 5:7 לבלגי המדורג 7 בטורניר.
עידן לשם בפיגור מערכה 6:3 ושבירה 4:3 מול ההולנדי אשר מדורג 4 בטורניר
 
למעלה