סיכומים שלכם לשבוע הפדרציה ...

Ori127931

New member
סיכומים שלכם לשבוע הפדרציה ...

אני יותר בהרגשה אופטימית בעיקר דווקא לגבי שחר , היא היתה צריכה את רצף המשחקים הזה כמו אוויר לנשימה . עם עוד קצת חידודים , יותר אגרסיביות ועבודה על הראש אין סיבה לא להיות בטופ 100 . יוליה שוב הראתה כמה טניס וכשרון יש לה , אבל ... ראש ראש ראש .
 

amirfeld

New member
מסכים בהחלט

אם כמה שההפסד של אתמול כואב צריך להסתכל על היכולת של כל השבוע ולא רק של אתמול
אם היו אומרים לי שפעם הראשונה של ציפי בתור קפטנית נגיע למשחק על העלייה לפליאוף לא היתי מאמין.
בקיצור גם אני יוצא אופטימי מכל השבוע הזה.
שאפו גדול לכל הנבחרת על השבוע הזה.
 

shayshal

New member
בהחלט כל הכבוד לנבחרת

הייתי פסימי לפני התחרות, אבל הן הפתיעו לטובה.
הכי מפתיע היו שלושת הנצחונות בזוגות.
&nbsp
קצת מזל, קצת פרישות, וקצת יכולת טובה ואפשר היה לחלום לרגע על מפגש פליאוף בארץ.
לפחות נשארנו עוד שנה בתחרות המבאסת הזו בלי להסתבך במפגשי הישרדות.
&nbsp
לגבי הביקורת על הבית האזורי, אזכיר כאן שבדיוויס, גם משחקי הבית האיזורי השני מתקיימים במתכונת המקובלת (בלי השטות של הבתים). שם מבינים שגם המפגש המרתק בין הפיליפינים וסרי לנקה ראוי שיערך מול קהל מקומי.
http://www.daviscup.com/en/draws-results/tie/details.aspx?tieId=100022431
&nbsp
 

amirfeld

New member
גם אני היתי פסימי לפני תחילת השבוע

למרות הפרישות הרבות שהיו בבית שלנו ובימיוחד אחרי ההפסד לתורכיות.
ובגלל זה ההישג הוא כל כך גדול למרות ההפסד אתמול.
לגבי סוגית הזוגות כתבתי אתמול שנראה לי שהצוות המקצועי עבד אם הבנות באופן ספציפי על הזוגות.
 

באראס

New member
אני אסכם את השבוע מההיבט של הפורום

כבר באוסטרליה היה ניתן לראות שאין הרבה תנועה בפורום, והמצב לא השתפר גם השבוע, למרות ההצלחה היחסית של הנבחרת.
אני לא יודע כמה מכם ניסו לגלוש מהטלפון הנייד, אבל זה נהיה די בלתי נסבל.
ההצעה שלי היא לפתוח קבוצת פייסבוק. בצורה כזו הקהילה תוכל לגדול ולחזור להיות פעילה.
וכמובן שאנה מוזמנת לפתוח את הקבוצה ולהישאר האדמין.
אתם מוזמנים להגיב ולהגיד מה דעתכם.
 

kingRF

New member
הבעתי את דעתי בעבר בסוגיית "פיסבוק לעומת פורום"

מכיוון שזה עלה שוב - הנה השנקל שלי בנושא :
&nbsp
1.יש נטייה מובנת, אך לא נכונה לטעמי, להאדיר בשבחי נפח התנועה בפורום. עובדתית, יש הרבה פחות הודעות בתקופה האחרונה, אין על זה מחלוקת. מה הסיבות לכך ? יש כמה וזה נושא לדיון אחר, אבל מבחינת איכות - יש פה עדיין לא מעט קוראים שפשוט תענוג לקרוא אותם כמו הפסימיסט1, דנה, לאונרדו וגם אתה דוגמה מצוינת. אנציקלופדיות של מידע, בלי ציניות. כל שנה, יש תרדמת חורף עד שמגיע האביב ואז במאי - יוני - יולי, נפח ההודעות עולה פתאום.
&nbsp
כבר העלינו את זה, אז ממש בקטנה : סיבה מאוד מרכזית לירידה בנפח ההודעות היא חוסר הנחיצות בעדכונים : היום שיש 7,000 אפליקציות שונות לתוצאות חיות - למצוא עדכון זו ממש לא בעיה. ההמשכיות של הסואסייד זו דוגמה מצוינת לכך שיש פה עדיין לא מעט חבר'ה, אם אנחנו מתעסקים רק "בספירת ראשים".
&nbsp
2. הערך המוסף - הרשתות החברתיות מציעות פתרונות נהדרים, אבל במהותן הם די שטחיות. גילוי נאות : גם לי בלוג פייסבוקי (לא בנושאי טניס, אלא בענייני מזה"ת וג'האד - מי שירצה לדעת עוד - ארחיב בפרטי), אבל העמוד הוא לא הפוקוס הראשי, אלא מאמרים רחבים ומקיפים יותר בבלוג חיצוני. בתחום הטניס, יש כמה פנינים כמובן, כמו הבלוג של נמרוד ו-LENAFAN למשל, אבל הם מועטים, גם העמוד המצוין של תפוחית, הוא פלטפורמה למשהו חיצוני רחב יותר.
 
לא מבין במה הפייסבוק ישפר

אני מאוד אוהב את העיצוב והדינמיקה של האתר שהם מאוד מכוונים לדיון אינטראקטיבי. הפייסבוק הוא במהותו הרבה יותר פורמט של 'אני אומר ואתם תקשיבו' (למרות האפשרות להגיב) וזה נכון גם לחלק מהבלוגים שKingRF הזכיר ואני לא מתחבר לזה. אני פחות מעוניין שאנשים יתנו לי הרצאות בפייסבוק כאילו אני חדש בתחום (זה בטח לא ביקורת על הבלוג המשובח של לנהפאן, אבל גם הוא מבחינתי רצוי בנוסף לפורום כאן ולא במקומו). למרות שיש כאן כאלו שכותבים יותר, הדיון כאן הוא בסך הכל די דמוקרטי ופתוח לכולם ואין ממש היררכיות. אני גם אוהב שהעיסוק כאן הוא תחת ניקים. יש דברים שאני לא רוצה לעסוק בהם בפייסבוק והגיגיי על טניס הם אחד מהם.

על הסיבות לירידת התנועה באתר דובר רבות ולדעתי זה לא קשור לפורמט. אני לא חושב שבאתרים המדוברים יש הרבה יתר דיונים (להבדיל מאחד שכותב ואנשים שעושים או לא עושים לייקים). בזמן אוסטרליה הייתה כאן תנועה לא רעה כולל כמה שמות חדשים.

אגב, יש לי הערה אחת על הכיסוי של מה שקרה באילת כאן בפורום שלא התכוונתי להעיר אבל מכיוון שכבר התייחסת לזה אני בכל זאת אציין. באופן קצת נדיר נכנסתי לפורום השבוע כמה פעמים כדי לחפש מידע (ולא רק דיעות וחוויות) על מה שהנבחרת עשתה בפדרציה כי משום מה זה לא הופיע בlivescores flash שבו אני משתמש. והכיסוי בוואלה וויינט גם לא היה משהו, הם פחות או יותר דיווחו ביום או יומיים איחור. אני חייב לציין שברוב הימים מהפורום גם לא הצלחתי ממש להבין מה קורה בזמן אמת, נגד מי משחקים, מי מהבנות ניצח, מתי המשחק הבא, האם עלינו לשלב הבא (או מתי נדע). או שלא היה כאן מידע או שהיה מידע מאוד חלקי. ממש לא ביג דיל ואם היה לי חשוב כבר הייתי מוצא איפשהו את המידע וכמו שאמרתי זה מצב די נדיר היום בעידן הלייב סקורס אבל בכל זאת שמתי לב לזה.
 

Skicker

New member
אז אני אזרוק רגע את דעתי

לגבי העדכונים מאילת. לפחות בתור אחד שהיה שם (ככה אתה גם מעודכן הכי טוב) זה סיוט לגשת לפורום מהפלאפון. אישית עדכנתי תוצאות בטוויטר ומסתבר שזה עזר לכמה אנשים בעולם.
אני מנחש שמעבר לפייסבוק יהיה לקבוצה ולא לעמוד (כמו העמודים של לנהפאן ונמרוד). בתכלס זאת קבוצת דיון שמשורשרת בצורה קצת פחות ברורה לעין מפה אבל בהחלט נוחה.
מה לעשות שהיום גם ככה רוב האנשים נמצאים ברשתות והאפשרות להגיע לעוד אנשים שמתעניינים גדולה. מוזמנים לראות מה הולך בקהילת הכדורסל בפייסבוק (וכן אני יודע שטניס פחות פופלארי).
 

dmamet

New member
עוד כמה יתרונות לפייסבוק

ברור שבסוף התנועה היא מה שתקבע את ההצלחה או אי ההצלחה.
בפייסבוק אפשר יהיה ביתר קלות להוסיף מידי פעם גם תמונות וסרטונים ואני חושב שזה יתרון (גם ויזואלית וגם ביכולת לייצר אולי עוד דיונים על בסיס התמונות).

אני חושב שאפשר להחליט לתת לזה צ׳אנס. הדברים האלו או שמצליחים או שגוועים מעצמם.

בתור אחד שעוקב אחרי טניס נשים (קצת יותר מגברים) אני מודה שמקור האינפורמציה שלי שהיה פעם הפורום הפך להיות קודם כל הדף של לנהפאן.

אני מסכים שזו צריכה להיות ״קבוצה״ ולא ״עמוד״. השאלה אם מישהו ייקח את המושכות, יקים אותה ויסכים גם לנהל אותה.
 

gulek1

New member
טיפ קטן/גדול לגבי הגלישה מהנייד

הממשק המותאם לניידים הוא אכן בלתי נסבל אבל זו לא גזרת גורל. אם נכנסתם לפורום ישירות בעזרת לינק במועדפים תמצאו בפינה הימנית למעלה שלושה פסים שפותחים כרטיסיה של לינקים בצד ימין. האחרונה שבהם היא - לאתר הרגיל. לחצתם עליה ותזרקו לעמוד הראשי של תפוס א ב ל בפורמט רשת רגיל. עכשיו כל שנותר הוא ללחוץ שוב על הלינק לפורום במועדפים או לחפש את אותו בתפריט הפורומים דרך העמוד הראשי ואתם יכולים לגלוש כמו בני אדם. הוא גם יזכור אתכם אם תיכנסו מאוחר יותר באותו היום ואפילו כמה ימים קדימה, תלוי בגדרות העוגיות וכו.
 
אני משתמש בזה כבר כמה זמן

ולגבי הדיון על פייסבוק או פורום- אני חושב שקבוצת פייסבוק עדיפה באופן חד משמעי.
ובאופן פרקטי יותר: כדאי שזאת תהיה קבוצה סגורה (ככה הפוסטים והתגובות שלכם לא יופיעו סתם על הוול או בפיד של החברים, אלא יישארו בין חברי הקבוצה). ואם דואגים לסדר אז אפשר לנעוץ גם בקבוצת פייסבוק הודעות ראשיות כל שבוע. למשל פוסט אחד נעוץ עם קישורים לסואסייד השבועיים, ועוד פוסט או שניים מתחלפים במקרה ומישהו כותב כמה דברים על משחקי היום הצפויים בגברים או בנשים (על משקל שרשור יומי כאן בפורום).
עוד יתרון עצום זה שהפייסבוק הרבה יותר נגיש ואני מניח שרובנו גם ככה נמצאים בו יותר שעות ביום (וקל לראות התראות כשמשהו מעניין אותך), ואין צורך להיכנס לאתר אחר.
הדבר היחיד שחבל לי עליו במעבר לפייסבוק זה הנוסטלגיה של הפורום (עם כל ההיסטוריה שיחסית קל לחפש כאן, בניגוד לפייסבוק), וזה שלאנשים חדשים יש פחות סיכוי לגלות פתאום קבוצת פייסבוק מאשר לגגל "טניס" ולהגיע לפורום.
אבל אפשר לפתור את זה ע"י נעיצת הודעה בפורום שמספרת על קבוצת הפייסבוק.
 
אומנם איני מותיקי הפורום ותרומתי מוטלת בספק. אך אציין את

דעתי בכל זאת.
&nbsp
אם הבעיה היא הפורמט, אפשר להעביר את הקהילה לפלטפורמה אחרת (גם כן פורום אבל מעט חדשני יותר). אם הבעיה היא התנועה/תכנים, זה לא ישתנה בפייסבוק לדעתי.
&nbsp
אני לצערי, לא אוכל לעקוב אחרי הפורום לפייסבוק כי אין לי חשבון ואין לי כוונה לפתוח אחד.
 
הכי קרוב לזה זה קבוצה סגורה שמקפידים לנהל אותה כמו שצריך

כלומר- שניים שלושה פוסטים ראשיים נעוצים כל שבוע (נראה לי שבפייסבוקית קוראים לזה פוסטים "מוצמדים"), ובעיקר שאנשים יקפידו לא לפתוח פוסט נפרד על כל שטות. כמו שכתבתי בהודעה הקודמים, הפוסטים האלה יחליפו את השרשורים הקבועים כאן (סואסייד, מקום יומי לכתוב על משחקים אצל הגברים והנשים וכו'). אפשר גם להעלות קבצים מוכנים מראש עם השאלות והתשובות הקבועות של כניסה וקניית כרטיסים לטורנירי גרנד סלאם.
&nbsp
אגב, אם העניין הוא טכני אז לא אכפת לי גם להיות בין המנהלים של הקבוצה (בכל מקרה אני חושב שכדאי שיהיו כמה, כדי לא להתיש אדם אחד), ואם יש רצון אני יכול גם לפתוח את זה בימים הקרובים (כנראה ברביעי).
 

apy ape

New member
האפליקציה של תמוז איומה

ואם יהיה מה שיקבור את האתר הזה סופית זה חוסר היכולת העקבית שלהם להתאים את האתר לעולם הסמרטפון.
&nbsp
אני מסכים עם הרבה ממה שנכתב כאן - הפורום איבד הרבה נפח כי עולם התקשורת השתנה - כל הפיד פייסבוק שלי מלא בטניס שלא נדבר על תוצאות חיות ככה שהרבה מפונקציות העבר שהפורום מילא כבר לא רלוונטים.
&nbsp
אני מודה שאני מאוד נהנה מהעובדה שהפורום הוא אנונימי אבל יכול להיות שזה סתם תפיסה מיושנת. עם זאת אני רואה שאפילו אצלי זה משתנה ואני כבר חבר פעיל בכל מיני קבוצות פייסבוק שאני לא מכיר בהם את הנפשות הפועלות בחיים האמיתיים.
&nbsp
בשורה התחתונה, למרות שאני עדיין נהנה לגלוש בפורום ולאחרונה באמת נוספו קצת חיים פה, אני חושב שזה עניין של זמן עד שהפורום הזה ספציפית ותפוז בכלל יעברו לעולם שכולו טוב אז אולי באמת כדאי להקדים תרופה למכה.
 

נלבי3

New member
נראה לי שעדיין נחמד כאן, גם אם יש רק כעשרה משתתפים

פעילים. הציפיות שלי מהפורום פשוט ירדו פלאים, ובו בזמן אני פחות תורם לפורום, אבל עדיין כיף לי לקרוא משתמשים מסוימים.
בהקשר של הפדרציה, אשמח מאוד לקרוא חוויות של חברי פורום שהיו שם.
 
למעלה