סואסייד רוטרדם (גברים )

kingRF

New member
סואסייד רוטרדם (גברים )


אז כפי שצוין בהודעה הקודמת - לאונרדו הצליח להעפיל עד לשלב חצי הגמר בטורניר מונפלייה, אבל הבלאגן המטורף שהיה שם בהגרלה הכשיל גם אותו.
השבוע אנחנו מתקדמים אל רוטרדם, טורניר מסדרת ה-500 של ה-ATP.

לנוחיותכם - הגרלה מתעדכנת.

מיד יובאו הטפסים, ניקוד וטבלה כללית יובאו בהמשך באדיבות שלומי.

 

kingRF

New member
יום 2


מפאת קוצר הזמן, הטופס למחר נפתח כבר עכשיו. שלושת בוחרי צ'יליץ' רגועים והעפילו לשלב הבא, בעוד יוסי שבחר בבנואה פאייר נפרד מאיתנו. העדר ששם מבטחו בצ'וריץ'' יאלץ לכסוס ולהמתין לתוצאות הסט השלישי והמכריע כדי לגלות האם הוא מתקדם גם כן קדימה. כמובן שניתן להצביע כבר עכשיו, אך הבחירה תלקח בחשבון אך ורק במידה שהקרואטי אכן ינצח.

בהצלחה :

טופס הבחירה האישית

טבלת הבחירות הקבוצתית

 

kingRF

New member
יום חמישי


יום מושלם נוסף לבוחרי הסואסייד. שימו לב, שימו לב - המשחק האחרון בטופס מכיל שלושה שחקנים, למה ? כי המשחק בין סימון לזברב עדיין לא הוכרע בזמן כתיבת ההודעה הנוכחית. קחו בחשבון כאשר אתם בוחרים, או פשוט המתינו לגלות את זהות המנצח בטרם תבחרו.

טופס הבחירה האישית

טבלת הבחירות הקבוצתית

 

kingRF

New member
סיכום כלל הבחירות


משחק חצי הגמר בין קליזאן למאהו הכריע את הטורניר : תפוחית ועץ ודביב הודחו בשלב זה, ואילו גל ואביבי העפילו לשלב הגמר, אך ללא אפשרות בחירה.

הטורניר הבא יהיה גם כן מסדרת ה-500 : טורניר החימר בריו, (קודם כל - בגלל בכירות הטורניר והניקוד שמתלווה אליו ), אלא אם מישהו חושב שההגרלות במרסיי, או בדלריי ביץ' יותר אטרקטיביות.

 
למעלה